tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Min mand gør det med alting. Bil, hus, og nu også campingvogn. Hvad fanden får man ud af det?! :blink Man kan selvfølgelig blive bekræftet i sit valg, men man kan dælme også fortryde :rolleyes

Præcis! Når man har besluttet sig, så skal man bare holde OP!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Huskiggeri er bare anstrengende <_<

Hvor er det nu I bor nu?

Vallensbæk - så det er en hel ekspedition, hvis vi skal til at besigtige flere huse. Jeg vil gerne bare have det på plads...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis! Når man har besluttet sig, så skal man bare holde OP!

Amen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nogle mennesker ikke forstår at det altså ikke er hele landet der holder vinterferie i uge 7. Heroppe nordpå er der først i næste uge.

Og har en veninde nede i Sønderjylland der mener at vi sagtens kan komme ned til hende, da vi jo har vinterferie :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til jer begge. N havde 39,1 fredag og lørdag. Søndag var feberen væk. Håber det går ligeså hurtigt for jer :kram

Tak! :)

 

Vitus kastede så op i vores seng tidligere i dag. Men altså, kan vi ikke bare lave en hel klar aftale om, at det er HELT slut med det?! Der er nemlig slukket for vandet indtil kl. 5 i morgen tidlig, hvilket vi havde glemt, så vi har ikke tappet vand af. Wuhuuu! Eller noget... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :)

Vitus kastede så op i vores seng tidligere i dag. Men altså, kan vi ikke bare lave en hel klar aftale om, at det er HELT slut med det?! Der er nemlig slukket for vandet indtil kl. 5 i morgen tidlig, hvilket vi havde glemt, så vi har ikke tappet vand af. Wuhuuu! Eller noget... <_<

Åh nej. Opkast og ingen vand er ikke en fed kombi. Håber I slipper for mere!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min eks kæreste og hans kæreste, har fået fjernet deres nyfødte datter.. 2 dage gammel.. Kan slet ikke forstå at det kan være den eneste løsning.

Han er bestemt en bøv, og har haft misbrug i mange mange år, som han er ude af... Men kan virkelig ikke forestille mig andet end at han ville være en god far.

Kender ikke hende, men altså.. Kan slet ikke forstå hvad der kan være SÅ SLEMT så babyen skal fjernes fra sin mor, kun 2 dage gammel altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min eks kæreste og hans kæreste, har fået fjernet deres nyfødte datter.. 2 dage gammel.. Kan slet ikke forstå at det kan være den eneste løsning.

Han er bestemt en bøv, og har haft misbrug i mange mange år, som han er ude af... Men kan virkelig ikke forestille mig andet end at han ville være en god far.

Kender ikke hende, men altså.. Kan slet ikke forstå hvad der kan være SÅ SLEMT så babyen skal fjernes fra sin mor, kun 2 dage gammel altså :(

Ej man får helt ondt i maven. Stakkels mennesker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast til mig,opkast til Simon,opkast til Tobias og ... nå nej det var det, men synes sandelig også at det er mere end nok :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min eks kæreste og hans kæreste, har fået fjernet deres nyfødte datter.. 2 dage gammel.. Kan slet ikke forstå at det kan være den eneste løsning.

Han er bestemt en bøv, og har haft misbrug i mange mange år, som han er ude af... Men kan virkelig ikke forestille mig andet end at han ville være en god far.

Kender ikke hende, men altså.. Kan slet ikke forstå hvad der kan være SÅ SLEMT så babyen skal fjernes fra sin mor, kun 2 dage gammel altså :(

Wow :unsure

Var det ham, som du nåede at blive gravid med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af at aldrig få sovet! Hvordan skal jeg nogensinde kunne arbejde, stoppe med at have stress, overleve generelt, når jeg bliver holdt vågen mere end den halve nat!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast til mig,opkast til Simon,opkast til Tobias og ... nå nej det var det, men synes sandelig også at det er mere end nok :numse

:(

God bedring - håber det et ovre og de to sidste går fri :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af at aldrig få sovet! Hvordan skal jeg nogensinde kunne arbejde, stoppe med at have stress, overleve generelt, når jeg bliver holdt vågen mere end den halve nat!?

:(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

God bedring - håber det et ovre og de to sidste går fri :kram

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Sig til hvis du finder ud af det, så vil jeg gerne vide det :kram :kram :kram

:kram lige tilbage til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast til mig,opkast til Simon,opkast til Tobias og ... nå nej det var det, men synes sandelig også at det er mere end nok :numse

Øv, håber det er hurtigt overstået for jer alle 3 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

:kram :kram :kram

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af at aldrig få sovet! Hvordan skal jeg nogensinde kunne arbejde, stoppe med at have stress, overleve generelt, når jeg bliver holdt vågen mere end den halve nat!?

:kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså for fanden hvor er jeg vild med min yngste datter... Men har hende også mistænkt for at være lidt af et røvhul. Så snart jeg har lavet kaffe eller er gået på toilettet, taber ungen sutten... Lad nu mor skide i fred!!! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke mere! Nul energi. Har bræk følelse i kroppen, kan bare vente på hvornår det kommer op, har ondt i mine hofter og uro i benene når jeg sidder stille :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af at aldrig få sovet! Hvordan skal jeg nogensinde kunne arbejde, stoppe med at have stress, overleve generelt, når jeg bliver holdt vågen mere end den halve nat!?

:kram

Tager S ikke nætterne nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik noget brænde leveret med råd og svamp. Der er lavet en god løsning med forhandler, men det betyder, at jeg skal bruge ret så mange timer på at få flyttet og stablet ca 3 tons brænde. Det gider jeg altså bare ikke bruge min tid på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores seng er brast sammen i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik noget brænde leveret med råd og svamp. Der er lavet en god løsning med forhandler, men det betyder, at jeg skal bruge ret så mange timer på at få flyttet og stablet ca 3 tons brænde. Det gider jeg altså bare ikke bruge min tid på!

Fremragende motion der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fremragende motion der ;)

Dagens løbetur er også udskudt til i morgen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.