tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Da jeg afleverede Lilly i bh mens de fik frugt sagde hendes sidemakker, som ellers er en kær lille dreng, frejdigt til mig "du har en tyk mave!"

Øh tak... Kan jeg blive medlem af den der trunte klub :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er træt efter at Freya synes hun skulle være vågen halvanden time i nat! Og er så stiv i min nakke og skuldre... har så ofte hovedpine pga spændinger.. øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ved et uheld kom til at drikke minus kalk.. IKKE GODT.. Og hurra for Giftlinien.. (Som nu er kodet ind i min telefon)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ved et uheld kom til at drikke minus kalk.. IKKE GODT.. Og hurra for Giftlinien.. (Som nu er kodet ind i min telefon)

:unsure håber du er ok :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drop den dårlige samvittighed! Det kan ske for alle og du havde en anden løsning, men han valgte SELV at hente den :kiss

Tak Maja - jamen det ved jeg godt... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:unsure håber du er ok :kram

Det er jeg (håber jeg) men puha..

Det var igår, og har stadig en mærkelig fornemmelse i mund og svælg.. Og danner meget slim (sorry) som smager blodagtigt.. Men der skulle være styr på det..

Nu skal der bare lidt ro på og tid..

Men shit for en forskrækkelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har et af de der dage hvor jeg nok bare skulle været blevet hjemme under dynen.. Knurre af alt og alting og vil bare gerne hjem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at min mand er sur på mig... Elin havde flyverdragten på da jeg hentede hende i fredags, så begge flyverdragter var hjemme her i weekenden. Så ringer han oppe fra bhv og spørger surt om jeg har taget den med hjem?

Og så får jeg jo pisse dårlig samvittighed over at jeg ik har nævnt det...

Men jeg forstår så heller ik at han ik har set det - for ham og elin var ude i går og han har hængt flyverdragten oven på den anden flyverdragt....??!!!

Men han spurgte så om hun ik bare ku få termo tøj på - hmm nej...

Jeg foreslog at jeg ku køre op med den når August sku sove (selvom det er træls at sku putte i autostol og ud igen med det samme) men han kom så hjem og hentede den selv...

Jeg hader bare når han stresser sådan - og det kom han til pga mig... Æv

Hallihallo, kunne han måske også selv lige have tjekket skabet med overtøj inden han tog afsted? ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hallihallo, kunne han måske også selv lige have tjekket skabet med overtøj inden han tog afsted? ;) :kram

Det er også lidt den jeg sidder med... For da jeg var den der afleverede tjekkede jeg altid inden vi tog afsted... Så føler nok lidt at den ligger på os begge... Og hvis han bare ku sige det... Eller i det mindste se det...

Men måske han så fremover lærer at tjekke op på det - specielt efter en weekend! Og selvom jeg nævner at hun måske lige skal ha noget mere skiftetøj med, så ligger tasken med skiftetøj alligevel i bryggerset ... Sammen med flyverdragten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede lige vi endelig var sygdomsfri, men nej nu har Mikkel feber igen.

Har fået gennemtrumfet en tid ved lægen for nu VIL jeg altså have undersøgt de ører

Håber I får noget ud af at være dernede :kram Julius skal til ørelæge da han bliver ved med at have røde ører :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg (håber jeg) men puha..

Det var igår, og har stadig en mærkelig fornemmelse i mund og svælg.. Og danner meget slim (sorry) som smager blodagtigt.. Men der skulle være styr på det..

Nu skal der bare lidt ro på og tid..

Men shit for en forskrækkelse..

Hvordan kom du til at drikke det? Eller sagt på en anden måde ; er der nogle drikkevare der ligner flasken til forveksling som man skal være opmærksom på? Eller hvordan?

Håber ikke at du har mange smerter i svælget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok brok i den milde ende: Jeg har sovet lur arm i arm med min datter, som så vækker mig ved at slå en kæmpe prut...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok brok i den milde ende: Jeg har sovet lur arm i arm med min datter, som så vækker mig ved at slå en kæmpe prut...

Undskyld, men :haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig at du er allergisk overfor tapen og spørg dem give om de kan dig en forbinding på i stedet! Det burde de have i deres vogn..

:kram

Det vil jeg gøre - det, eller bare nøjes med vattet. Så lang tid bløder jeg heller ikke efter sådan et lille stik ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lyder altså heller ikke rart! Stort :kram2

Det er det heller ikke :(

Men nu er frekvensen på blodprøver heldigvis faldet til én gang i døgnet i stedet for hver fjerde time, så der kommer da lidt ro på nu ;)

Tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt efter at Freya synes hun skulle være vågen halvanden time i nat! Og er så stiv i min nakke og skuldre... har så ofte hovedpine pga spændinger.. øv.

Øv :(

Håber du får det bedre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kom du til at drikke det? Eller sagt på en anden måde ; er der nogle drikkevare der ligner flasken til forveksling som man skal være opmærksom på? Eller hvordan?

Håber ikke at du har mange smerter i svælget :(

Jeg ville lave mig en varm kop kakao, og mind mand havde lige lavet sig en nuddelret (med kogt vand fra elkedlen)

Hvad jeg ikke vidste var at han så havde puttet minus kalk i bagefter.

Så jeg kogte vandet op - lavede min kakao og drak et par mundfulde.. Det smagte.. Ja syrligt og meget forkert. Tænkte at det var kakaoen den var gal med, går ud pg koger vandet op igen.. Hælder det i en ny pose kakao.. Og så slår det mig.. At sådan skal vand slet ikke lugte.. (Ha ha)

Og så spredte panikken sig... Holy shit..

Heldigvis (fortalte de på Giftlinien, som jeg måtte ringe til efter 20 min ved 1813) at så længe det var i det blandingsforhold som var i elkedlen og at det havde kogt (når fosforsyren er kogt binder det sig til kalken) så skulle jeg drikke en del vand, men måtte ikke få kvalme og kaste op..

Så det har ikke ætset for alvor.. Jeg er er lidt ru og har sådan en blodsmag, og det stikker og svier ikke mere som det gjorde igår.. Men det er heldigvis meget bedre end igår..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok brok i den milde ende: Jeg har sovet lur arm i arm med min datter, som så vækker mig ved at slå en kæmpe prut...

Tihi :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39,2 i feber til Vitus og en overbrækket voksenseng. 39 i feber til mig. Piv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også lidt den jeg sidder med... For da jeg var den der afleverede tjekkede jeg altid inden vi tog afsted... Så føler nok lidt at den ligger på os begge... Og hvis han bare ku sige det... Eller i det mindste se det...

Men måske han så fremover lærer at tjekke op på det - specielt efter en weekend! Og selvom jeg nævner at hun måske lige skal ha noget mere skiftetøj med, så ligger tasken med skiftetøj alligevel i bryggerset ... Sammen med flyverdragten...

Altså det kan godt være, at jeg er en strid madame, men hvis min mand skældte ud over, at jeg havde glemt at fortælle ham, hvad han skulle tjekke efter, så havde den sgu lagt mere ved ham end ved mig :P Men øv bøv en ærgerlig ting at blive små-uvenner over. Håber der er god stemning mellem jer igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nica for helvede. Du gjorde mig lige forskrækket dér. Lov mig nu at reagere hvis du bliver utryg, ikk!

Min mand fik en smule afløbsrens på alarmen sidste år, og det er virkelig ikke noget man skal spøge med, den slags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I får noget ud af at være dernede :kram Julius skal til ørelæge da han bliver ved med at have røde ører :(

Altså jeg har ikke høje forventninger, men det er lige før jeg håber det er møb for han er godt nok sølle. Selvom han kun har lige omkring 38 i feber så vil han ikke rigtig spise, græder og skriger så snart jeg lægger ham ned :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har ikke høje forventninger, men det er lige før jeg håber det er møb for han er godt nok sølle. Selvom han kun har lige omkring 38 i feber så vil han ikke rigtig spise, græder og skriger så snart jeg lægger ham ned :(

Kan huske jeg bar nede med Marius 3 gange på en uge (tror det var efter dræn) med feber, snot og øre og vi fik ikke en skid ud af det. En time efter sidste besøg flød snasket ud af ørene, så nu ringer vi altid til ørelægen. Vi gider ikke lægen mht ørene mere...

Stakkels lille pus :( Håber snart han kommer over alt det feber

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck. Igår snakkede B om at han følte sig syg, og nu føler jeg mig syg. Crap crap crap :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nica for helvede. Du gjorde mig lige forskrækket dér. Lov mig nu at reagere hvis du bliver utryg, ikk!

Min mand fik en smule afløbsrens på alarmen sidste år, og det er virkelig ikke noget man skal spøge med, den slags.

Oh yes.. Jeg ringer til lægen med det vuns hvis der bliver noget.. Og jeg blev dælme også forskrækket..

Min mand arbejder med "syrebade" hver dag, så han vidste heldigvis godt hvad det drejede sig om og med kyndig vejledning fra Giftlinien så gik det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.