tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Min store dreng er bare stadig ikke helt på toppen og er ekstremt mor syg og Mega ked af det Mange gange i dagens løb...og helt galt er det når trætheden melder sig og han så ikke vil sove eller noget andet...

Og jeg har nu redet mig en slem hoste...Argh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak ja - han skifter mellem at være totalt frisk og stå op og hamre sutten ind i væggen og smågræde.

Aner ikke hvad mere jeg kan gøre for ham :unsure

Nu må han gerne snart overgive sig.

Har du også en natte terrorist?

Pt er ungerne herhjemme ikke så slemme (bare i en periode med en del natamning) - men åh hvor jeg husker frustrationen, når junior har været helt umulig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt er ungerne herhjemme ikke så slemme (bare i en periode med en del natamning) - men åh hvor jeg husker frustrationen, når junior har været helt umulig...

Åh ja amningen er vi jo over men den kunne man ikke gøre så meget ved :)

Han endte med at falde i søvn lidt over 2 og sov så til her 5:30 hvor Tobias vågnede.

Fik så Mads til at sove videre i tremmesengen men måtte stå op med Tobias, da mandens løsning var at lægge puden over ørerne og jeg ville ikke have at Tobias vækkede Mads.

Og gad ikke skændes med manden,men er godt nok slemt skuffet over at han ikke tilbød at stå op med Tobias

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja amningen er vi jo over men den kunne man ikke gøre så meget ved :)

Han endte med at falde i søvn lidt over 2 og sov så til her 5:30 hvor Tobias vågnede.

Fik så Mads til at sove videre i tremmesengen men måtte stå op med Tobias, da mandens løsning var at lægge puden over ørerne og jeg ville ikke have at Tobias vækkede Mads.

Og gad ikke skændes med manden,men er godt nok slemt skuffet over at han ikke tilbød at stå op med Tobias

Ej ham hr mand ku sq godt tage tjansen efter din nat...! Den var sq ikke gået hos os da....man hjælpes ad så begge får noget søvn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har måske svangerskabsforgiftning :boo :boo

Fuck!! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har måske svangerskabsforgiftning :boo :boo

Fuck!! :boo

:kram Er det helt sikkert nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har måske svangerskabsforgiftning :boo :boo

Fuck!! :boo

Ej øv! :( :kram Hvor langt er du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har måske svangerskabsforgiftning :boo :boo

Fuck!! :boo

:(

Håber de tager fejl og alt er godt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig ked af min vægt og min krop :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Er det helt sikkert nu?

Nej, ikke endnu, men det er det de regner med ud fra de resultater de har på nuværende tidspunkt :(

Jeg skal have taget nye blodprøver kl 10 - så når resultaterne af dem er kommet, ved de (forhåbentlig) mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv! :( :kram Hvor langt er du henne?

28+0 - lige lovlig tidligt, synes jeg nok :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

Håber de tager fejl og alt er godt :kiss

Tak, det håber jeg også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig ked af min vægt og min krop :(

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, ikke endnu, men det er det de regner med ud fra de resultater de har på nuværende tidspunkt :(

Jeg skal have taget nye blodprøver kl 10 - så når resultaterne af dem er kommet, ved de (forhåbentlig) mere...

Jeg håber, du bare skal være sygemeldt de næste mange uger, og at dig og bassemanden kan holde til at vente laaaaang tid med at møde hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber, du bare skal være sygemeldt de næste mange uger, og at dig og bassemanden kan holde til at vente laaaaang tid med at møde hinanden :)

Tak søde :kiss

Det håber jeg også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg aldrig i mit liv har har haft så ondt i min krop som jeg har nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke at man kan kalde det for en ordentlig emhætte, når man skal have filter osv af og stikke armen op i luft kanalen for at få den til at suge et stk køkkenrulle op. (Altså den der test hvor man tjekker sug)

Vores vicevært påstår at den er bedre end hans og det er fint nok. Hvis vi er utilfreds så kan vi bare købe en anden.

Og nu oveni så har vi nada varmt vand. Der var lige til en hurtig hårvask med lunken vand til Pixie, men så var det iskoldt.

Det er godt nok for ringe!

Hader vores nye udlejere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig ked af min vægt og min krop :(

:( det er sådan en træls følelse - uanset om der objektivt er noget at være ked af - hvor lang vej har du til førvægt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28+0 - lige lovlig tidligt, synes jeg nok :(

Håber det er falsk alarm! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det lyder ikke holdbart! Aner ikke om vores emhætte har mere sug, men den er virkelig heller ikke noget at stræbe efter at sammenligne med...

Det er virkelig ikke holdbart.

Når man laver mad, så står dampen hen under skabene og skal der steges noget så skal dørerne være åbnet i begge ender af lejligheden, så der er gennemtræk, for ellers starter røg alarmen :(

Det er stortset umuligt at lave pandekager uden at den hyler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( det er sådan en træls følelse - uanset om der objektivt er noget at være ked af - hvor lang vej har du til førvægt?

Jamen 1 uge efter fødslen var jeg nede på, at der kun var 3 kg tilbage til før-vægten. Men derefter så har jeg bare taget 4 kg på :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh Mads er umulig at putte efter at han har fået dræn.

Så sov dog for helvede.

Hvad virker til at ha ændret sig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen 1 uge efter fødslen var jeg nede på, at der kun var 3 kg tilbage til før-vægten. Men derefter så har jeg bare taget 4 kg på :unsure

Irriterende... <_< Har du prøvet at registrere dit indtag nogle dage?

Jeg kan selvfølgelig også lige minde om, at det jo ikke er det vigtigste i verden, når man har en lille baby. Men jeg slappede sq selv ikke rigtig af, før graviditetsvægten var af vejen (og nu kan jeg så gå i gang med at pjevse over dårlig form og flad røv - it never ends :rolleyes ).

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig ked af min vægt og min krop :(

De gange, jeg har set billeder af dig herinde (og jeg mindes at have set et ret bart et i forbindelse med noget med tatoveringer :D), har jeg altid tænkt at du var en virkelig flot pige, og det tvivler jeg stærkt på at 4 ekstra kg (eller hvad det var) kan rykke på :kiss Men ja, som Lise siger, så er det jo en træls følelse uanset :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Irriterende... <_< Har du prøvet at registrere dit indtag nogle dage?

Jeg kan selvfølgelig også lige minde om, at det jo ikke er det vigtigste i verden, når man har en lille baby. Men jeg slappede sq selv ikke rigtig af, før graviditetsvægten var af vejen (og nu kan jeg så gå i gang med at pjevse over dårlig form og flad røv - it never ends :rolleyes ).

:kram2

I januar gik jeg over 70 km med barnevognen og spiste ret fornuftigt langt de fleste dage. Jeg tabte kun 400 g. Og nu er der i stedet kommet 1 kg på.

Jeg er kun 4-5 kg fra at veje det jeg vejede 40+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.