tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne være med! Altså i DTTK... Elin har flere gange sagt "mor du har en tyk mave"... Og en kjole som jeg har skullet bruge sikkerhedsnåle til, fordi den var for stor.. Nu kan jeg ik engang lyne den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal vi lave en klub? De tykke trunters klub? :lol

Jeg er vist selvskreven som medlem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vist selvskreven som medlem :rolleyes

:ditto Det er noget rigtig skrammel med den vægt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med i den klub, 15 kg overvægt:( og amningen gør ikke en dyt ved det:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:ditto til medlemskab :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er f*cking syg igen :gal Det er 5-6 gang på 3 mdr. Det betyder flere nætter med masser af opvågninger (og vækning af lillesøster <_<)

Forår nu! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er f*cking syg igen :gal Det er 5-6 gang på 3 mdr. Det betyder flere nætter med masser af opvågninger (og vækning af lillesøster <_<)

Forår nu! :sm

Øv øv :(

Håber det er hurtig overstået denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har simpelthen ikke tålmodighed eller temperament til at Freya nægter at sove nu... hun vågnede som hun plejer, blev ammet og sov igen. Men så vågnede hun efter en time og vil nu bare ikke sove.. det er næsten 1.5 time siden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem har taget min sovebaby?! :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W har været vågen siden klokken 4 <_< uden grund! Det er bare så ondsvagt, fordi det betyder at han har minimum overskud til dagen og til børnehaven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W har været vågen siden klokken 4 <_< uden grund! Det er bare så ondsvagt, fordi det betyder at han har minimum overskud til dagen og til børnehaven.

Han har da vist fundet en ny rytme :unsure Det var det samme i sidste uge,hvis jeg husker rigtigt. Kunne han evt. Lokkes til en lur forinden BH, så han er frisk til at skulle derned..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snot og feber!! Jeg har ikke tid, jeg har ferie :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har da vist fundet en ny rytme :unsure Det var det samme i sidste uge,hvis jeg husker rigtigt. Kunne han evt. Lokkes til en lur forinden BH, så han er frisk til at skulle derned..

Ja han har fået verdens mest irriterende vane med at vågne op der, men så falde i søvn igen for det meste. Hvordan afvænner man sådan en vane?

Det tror jeg desværre ikke, han er simpelthen så sær med det søvn. Det går nok også, vi skal kun være i børnehaven fra 12-14. Så det bliver nok mest i eftermiddag herhjemme at det bliver træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg er ved at blive syg :( Det kan jeg overhovedet ikke overskue :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig som en nålepude :(

Mine blodårer er SÅ drilske, så når de skal tage blodprøver på mig er de ofte nødt til at stikke flere gange for at finde en åre, der dur - nogle gange er jeg oppe på at blive stukket så mange gange som 6 før de finder en - og når man skal have taget blodprøver hver fjerde time (hveranden time i går morges-eftermiddags!), så bliver det altså mange stik! :blink

Jeg er øm og gul og blå op og ned ad mine arme efterhånden - og så kan jeg ikke rigtig tåle den tape, de sætter vattet fast med efter endt blodprøveragning, så jeg min hud er tilmed rød og irriteret <_<

Som om det ikke var nok, så har jeg en venflon i hver hånd og de strammer! Især den grønne i højre hånd (som er deres 'normale' størrelse, men som tilsyneladende er lidt for stor til mine årer), mens den lyserøde (som er nummeret mindre) i venstre hånd ligesom passer lidt bedre...

Men lige så snart de skal tage mit blodtryk eller sætter den der gummislange på armen, når de skal tage blodtryk, så strammer det ekstra til nede i venflonen, så jeg føler den er ved at springe :( Øv!

Var der nogen, der sagde ynkelig?!? :(

Jep, that's me: pitifulcentral.com :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig som en nålepude :(

Mine blodårer er SÅ drilske, så når de skal tage blodprøver på mig er de ofte nødt til at stikke flere gange for at finde en åre, der dur - nogle gange er jeg oppe på at blive stukket så mange gange som 6 før de finder en - og når man skal have taget blodprøver hver fjerde time (hveranden time i går morges-eftermiddags!), så bliver det altså mange stik! :blink

Jeg er øm og gul og blå op og ned ad mine arme efterhånden - og så kan jeg ikke rigtig tåle den tape, de sætter vattet fast med efter endt blodprøveragning, så jeg min hud er tilmed rød og irriteret <_<

Som om det ikke var nok, så har jeg en venflon i hver hånd og de strammer! Især den grønne i højre hånd (som er deres 'normale' størrelse, men som tilsyneladende er lidt for stor til mine årer), mens den lyserøde (som er nummeret mindre) i venstre hånd ligesom passer lidt bedre...

Men lige så snart de skal tage mit blodtryk eller sætter den der gummislange på armen, når de skal tage blodtryk, så strammer det ekstra til nede i venflonen, så jeg føler den er ved at springe :( Øv!

Var der nogen, der sagde ynkelig?!? :(

Jep, that's me: pitifulcentral.com :rolleyes

Ej, hvor ubehageligt. Kan de ikke sætte sådan en tingest så de kun skal stikke en gang og så tage prøverne derigennem? Eller er det kun når man skal have medicin direkte i blodet at de kan gøre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor ubehageligt. Kan de ikke sætte sådan en tingest så de kun skal stikke en gang og så tage prøverne derigennem? Eller er det kun når man skal have medicin direkte i blodet at de kan gøre det?

Det var derfor de satte den ene venflon - men den virker kun til at tage blod fra lige når man lægger den, ellers dur den kun til at tilføre medicin, væske osv. bagefter... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er f*cking syg igen :gal Det er 5-6 gang på 3 mdr. Det betyder flere nætter med masser af opvågninger (og vækning af lillesøster <_<)

Forår nu! :sm

har du/i prøver biostrat?

God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at min mand er sur på mig... Elin havde flyverdragten på da jeg hentede hende i fredags, så begge flyverdragter var hjemme her i weekenden. Så ringer han oppe fra bhv og spørger surt om jeg har taget den med hjem?

Og så får jeg jo pisse dårlig samvittighed over at jeg ik har nævnt det...

Men jeg forstår så heller ik at han ik har set det - for ham og elin var ude i går og han har hængt flyverdragten oven på den anden flyverdragt....??!!!

Men han spurgte så om hun ik bare ku få termo tøj på - hmm nej...

Jeg foreslog at jeg ku køre op med den når August sku sove (selvom det er træls at sku putte i autostol og ud igen med det samme) men han kom så hjem og hentede den selv...

Jeg hader bare når han stresser sådan - og det kom han til pga mig... Æv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede lige vi endelig var sygdomsfri, men nej nu har Mikkel feber igen.

Har fået gennemtrumfet en tid ved lægen for nu VIL jeg altså have undersøgt de ører

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en forbandet lyst til at råbe en masse ukvemsord, men det kommer der nok ikke en bedre løsning ud af.

Efter dagens besøg på OUH er jeg nu skrevet på til endnu en knæoperation. Jeg gider virkelig ikke mere, særligt fordi den operation højst sandsynligt vil umuliggøre at jeg på noget tidspunkt kommer til at genoptage træningen mod en Ironman. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig som en nålepude :(

Mine blodårer er SÅ drilske, så når de skal tage blodprøver på mig er de ofte nødt til at stikke flere gange for at finde en åre, der dur - nogle gange er jeg oppe på at blive stukket så mange gange som 6 før de finder en - og når man skal have taget blodprøver hver fjerde time (hveranden time i går morges-eftermiddags!), så bliver det altså mange stik! :blink

Jeg er øm og gul og blå op og ned ad mine arme efterhånden - og så kan jeg ikke rigtig tåle den tape, de sætter vattet fast med efter endt blodprøveragning, så jeg min hud er tilmed rød og irriteret <_<

Som om det ikke var nok, så har jeg en venflon i hver hånd og de strammer! Især den grønne i højre hånd (som er deres 'normale' størrelse, men som tilsyneladende er lidt for stor til mine årer), mens den lyserøde (som er nummeret mindre) i venstre hånd ligesom passer lidt bedre...

Men lige så snart de skal tage mit blodtryk eller sætter den der gummislange på armen, når de skal tage blodtryk, så strammer det ekstra til nede i venflonen, så jeg føler den er ved at springe :( Øv!

Var der nogen, der sagde ynkelig?!? :(

Jep, that's me: pitifulcentral.com :rolleyes

Sig at du er allergisk overfor tapen og spørg dem give om de kan dig en forbinding på i stedet! Det burde de have i deres vogn..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at min mand er sur på mig... Elin havde flyverdragten på da jeg hentede hende i fredags, så begge flyverdragter var hjemme her i weekenden. Så ringer han oppe fra bhv og spørger surt om jeg har taget den med hjem?

Og så får jeg jo pisse dårlig samvittighed over at jeg ik har nævnt det...

Men jeg forstår så heller ik at han ik har set det - for ham og elin var ude i går og han har hængt flyverdragten oven på den anden flyverdragt....??!!!

Men han spurgte så om hun ik bare ku få termo tøj på - hmm nej...

Jeg foreslog at jeg ku køre op med den når August sku sove (selvom det er træls at sku putte i autostol og ud igen med det samme) men han kom så hjem og hentede den selv...

Jeg hader bare når han stresser sådan - og det kom han til pga mig... Æv

Drop den dårlige samvittighed! Det kan ske for alle og du havde en anden løsning, men han valgte SELV at hente den :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig som en nålepude :(

Mine blodårer er SÅ drilske, så når de skal tage blodprøver på mig er de ofte nødt til at stikke flere gange for at finde en åre, der dur - nogle gange er jeg oppe på at blive stukket så mange gange som 6 før de finder en - og når man skal have taget blodprøver hver fjerde time (hveranden time i går morges-eftermiddags!), så bliver det altså mange stik! :blink

Jeg er øm og gul og blå op og ned ad mine arme efterhånden - og så kan jeg ikke rigtig tåle den tape, de sætter vattet fast med efter endt blodprøveragning, så jeg min hud er tilmed rød og irriteret <_<

Som om det ikke var nok, så har jeg en venflon i hver hånd og de strammer! Især den grønne i højre hånd (som er deres 'normale' størrelse, men som tilsyneladende er lidt for stor til mine årer), mens den lyserøde (som er nummeret mindre) i venstre hånd ligesom passer lidt bedre...

Men lige så snart de skal tage mit blodtryk eller sætter den der gummislange på armen, når de skal tage blodtryk, så strammer det ekstra til nede i venflonen, så jeg føler den er ved at springe :( Øv!

Var der nogen, der sagde ynkelig?!? :(

Jep, that's me: pitifulcentral.com :rolleyes

Ej hvor lyder altså heller ikke rart! Stort :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.