tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Du skal ikke betale for privat vagtlæge, når du betaler for lægehjælp via skatten - det kan bare ikke være rimeligt!

Du har krav på lægehjælp når du finder det nødvendigt, og de må ikke afvise dig!

Da jeg var lille(og også nu som voksen) døjede jeg ekstremt meget med MØB og deraf sprungne trommehinder, og efter at vagtlægerne tilpas mange gange havde afvist at tjekke mine ører når jeg havde ondt, der begyndte min mor virkelig at sætte foden i jorden og kræve undersøgelse og opstart af penicillin behandling når jeg var ramt.

Jeg gør det samme med A og mig selv nu, når vi har ørebøvl. Jeg har prøvet 2-3 gange at få besked om at A ikke kunne have mellemøresbetændelse når hun ikke havde feber over 38,5, og der har jeg altid bare sagt at jeg altså vil have hende tjekket og hver gang har jeg haft ret i at hun havde MØB.

Hvis det viser sig at være MØB skal i forresten huske at smutte en tur forbi ørelægen på mandag :) A's ørelæge siger at en alm. Læge ikke kan konstaterer MØB, og han vil først give A dræn når hun har været hos ham og fået konstateret MØB 6 gange indenfor et hvis tidsrum :)

(Edit: jeg læste lige i en anden tråd at du allerede har planer om at tage til ørelægen :kram2 )

Jamen, jeg er enig med dig, men når de nu ikke vil se ham, synes jeg bare ikke rigtig jeg har så mange muligheder :unsure

Jeg har også selv lidt meget af det, så jeg ved jo, hvor ondt han har :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil altså bare lige pippe om at hvis du dukker op på hospitalet uden at blive henvist fra 1813 så SKAL de altså se jer. At i kommer til at vente i flere timer end dem der fik lov til at komme af 1813 er en anden sag -men de må ikke afvise jer når i står der :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold fast den her lorte dag skal bare overståes.. Jeg hader at jeg aldrig får noget ordentlig søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg ikke engang tjekket :blush

Ja, han har hostet i noget tid?

Så kan drænet have revet sig lidt løst, deraf blodet! Jeg ville ringe igen og insisterer på en undersøgelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold fast den her lorte dag skal bare overståes.. Jeg hader at jeg aldrig får noget ordentlig søvn

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået en skriftlig advarsel på jobbet. Og forsikringen nægter at dække min tlf fordi det er i forbindelse med et uheld den blev tabt :gal

Øv! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu har jeg så forfattet et langt brev til ham, hvor jeg beder ham tage stilling til os... :boo Med tårrene løbende ned af kinderne :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Syg mand. Og selvfølgelig lige når C vælger ikke at ville sove. Så jeg er mega træt og M kan ikke noget som helst. Og vi havde ellers også en masse planer i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vred på min mand lige nu!

Hvad da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hvis jeg har en dårlig dag så er jeg pludselig ALTID sur, ALTID i dårligt humør og jeg skal åbenbart ALTID skændes! Hold kæft en forfærdelig kæreste jeg åbenbart er :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber i fik nogle gode, konstruktive snakke :kram :kram :kram

Vi fik os en rigtig god snak.

M vil os gerne - og er villig til at gøre hvad der er nødvendigt for at få det til at fungere. Der er nogle (dumme) vaner, som der skal arbejdes på, men jeg tror på at det kommer til at lykkes. I dag har allerede været meget bedre end det har været længe, så jeg tror på det :)

Og tak til jer alle for kram i går, det er rart at vide, at jeg har en flok herinde, som faktisk bekymrer sig for mig, selvom jeg kun har mødt en brøkdel af jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik os en rigtig god snak.

M vil os gerne - og er villig til at gøre hvad der er nødvendigt for at få det til at fungere. Der er nogle (dumme) vaner, som der skal arbejdes på, men jeg tror på at det kommer til at lykkes. I dag har allerede været meget bedre end det har været længe, så jeg tror på det :)

Og tak til jer alle for kram i går, det er rart at vide, at jeg har en flok herinde, som faktisk bekymrer sig for mig, selvom jeg kun har mødt en brøkdel af jer :kiss

Ej hvor dejligt at læse :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik os en rigtig god snak.

M vil os gerne - og er villig til at gøre hvad der er nødvendigt for at få det til at fungere. Der er nogle (dumme) vaner, som der skal arbejdes på, men jeg tror på at det kommer til at lykkes. I dag har allerede været meget bedre end det har været længe, så jeg tror på det :)

Og tak til jer alle for kram i går, det er rart at vide, at jeg har en flok herinde, som faktisk bekymrer sig for mig, selvom jeg kun har mødt en brøkdel af jer :kiss

Hvor dejligt I fik en god snak og tingene er til den gode side i dag, det er så dejligt at hører :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik os en rigtig god snak.

M vil os gerne - og er villig til at gøre hvad der er nødvendigt for at få det til at fungere. Der er nogle (dumme) vaner, som der skal arbejdes på, men jeg tror på at det kommer til at lykkes. I dag har allerede været meget bedre end det har været længe, så jeg tror på det :)

Og tak til jer alle for kram i går, det er rart at vide, at jeg har en flok herinde, som faktisk bekymrer sig for mig, selvom jeg kun har mødt en brøkdel af jer :kiss

Rigtigt dejligt at læse :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik os en rigtig god snak.

M vil os gerne - og er villig til at gøre hvad der er nødvendigt for at få det til at fungere. Der er nogle (dumme) vaner, som der skal arbejdes på, men jeg tror på at det kommer til at lykkes. I dag har allerede været meget bedre end det har været længe, så jeg tror på det :)

Og tak til jer alle for kram i går, det er rart at vide, at jeg har en flok herinde, som faktisk bekymrer sig for mig, selvom jeg kun har mødt en brøkdel af jer :kiss

 

SÅ godt at læse :kiss Jeg bekymrer mig i hvert fald, også selv om vi ikke har mødtes ret mange gange :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidlig bækkenløsning? Har aldrig haft så mange smerter i mit bækken og lænd, stråler ned af i benene så de er helt tunge! Er jævnt utilfreds med, at manden bliver til mande-aften, så jeg har puttet børnene, den ene er syg og den anden bare ked! Ved jeg kommer til at rende op ad trapper og kan dårligt komme ud af sengen..... En lorte dag der gerne må slutte med en rolig nat!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidlig bækkenløsning? Har aldrig haft så mange smerter i mit bækken og lænd, stråler ned af i benene så de er helt tunge! Er jævnt utilfreds med, at manden bliver til mande-aften, så jeg har puttet børnene, den ene er syg og den anden bare ked! Ved jeg kommer til at rende op ad trapper og kan dårligt komme ud af sengen..... En lorte dag der gerne må slutte med en rolig nat!!!

 

Du kan sagtens få bækkenløsning tidligt, særligt når du havde det sidst, så vidt jeg husker. Har hørt om nogle, der fik det så tidligt, at det var det første symptom på graviditet for dem. 

Det lyder ikke helt hensigtsmæssigt med de trapper. Kan du ikke hive en eller begge piger med ned i sengen, og så lade manden sove på sofaen, når han kommer hjem? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens få bækkenløsning tidligt, særligt når du havde det sidst, så vidt jeg husker. Har hørt om nogle, der fik det så tidligt, at det var det første symptom på graviditet for dem.

Det lyder ikke helt hensigtsmæssigt med de trapper. Kan du ikke hive en eller begge piger med ned i sengen, og så lade manden sove på sofaen, når han kommer hjem?

Ja fik de i uge 23 sidst og kan genkende smerterne. Bare tifold, nærmest! B kommer ikke hjem før i morgen, men pigerne lader til at sove nu. De kan ikke sove i sengen, for så er der ingen af os der får ro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh Mads er umulig at putte efter at han har fået dræn.

Så sov dog for helvede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han er stadig vågen :boo

Trods både Panodil,ren ble og ekstra flaske. Just shot me :( :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han er stadig vågen :boo

Trods både Panodil,ren ble og ekstra flaske. Just shot me :( :shooter

Nej, hvor vildt! :o

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, hvor vildt! :o

:kram

Tak ja - han skifter mellem at være totalt frisk og stå op og hamre sutten ind i væggen og smågræde.

Aner ikke hvad mere jeg kan gøre for ham :unsure

Nu må han gerne snart overgive sig.

Har du også en natte terrorist?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.