Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Jeg tror babymaven går lidt i et med al den løse hud fra mit store vægttab

Den hopper jeg også med på, kan ikke se den store forskel endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den hopper jeg også med på, kan ikke se den store forskel endnu :)

Var på vægten i går og jeg har tabt 8 kg siden jeg blev gravid pga kvalme og opkast... Hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var på vægten i går og jeg har tabt 8 kg siden jeg blev gravid pga kvalme og opkast... Hmm

Jeg har så ikke tabt mig i graviditeten, den er på status quo, men i 2008 fik jeg en Gastric Bypass og har tabt mig 60 kilo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var på vægten i går og jeg har tabt 8 kg siden jeg blev gravid pga kvalme og opkast... Hmm

 

Årh, det er træls :( Min vægt svinger rigtig meget. Men i det store og hele ligger jeg nok på et plus på lige omkring 300 gram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev double-testen taget, og nu er det bare et møde med Skejby der venter i morgen. Der sker godt nok en del graviditetsrelateret i den her uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev double-testen taget, og nu er det bare et møde med Skejby der venter i morgen. Der sker godt nok en del graviditetsrelateret i den her uge :)

Spændende! Hold os opdaterede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så ikke tabt mig i graviditeten, den er på status quo, men i 2008 fik jeg en Gastric Bypass og har tabt mig 60 kilo :)

Jeg har tabt mig 65 kg på 2 år efter jeg fik min PCOS diagnose og gik all in på kiss kost og motion....

Kiss kost er dog lidt en udfordring i disse dage fordi rigtig mange af de "vigtigste" ingredienser såsom æg, skyr, kød osv bare kommer op lige så snart de er kommet ned....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt mig 65 kg på 2 år efter jeg fik min PCOS diagnose og gik all in på kiss kost og motion....

Kiss kost er dog lidt en udfordring i disse dage fordi rigtig mange af de "vigtigste" ingredienser såsom æg, skyr, kød osv bare kommer op lige så snart de er kommet ned....

Godt gået :) Men det er godt øv for dig, at det kommer op igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot med alle de vægttab:)

 

Er jeg den eneste der syntes det er uoverskueligt med alting når man bare er så dårlig???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot med alle de vægttab:)

Er jeg den eneste der syntes det er uoverskueligt med alting når man bare er så dårlig???

Nope.... Jeg har også måttet trække stikket på nogen ting, simpelthen fordi jeg har det så skidt og er så træt at der er nogen ting jeg ikke orker hvis jeg skal have energi til bare nogenlunde følge med på studiet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh den træthed! Havde en fridag i går men har alligevel blevet hjem fra undervisning i dag da jeg ikke kan er helt frisk. Har også 3 timers transport. Kan bare ikke overskue mere i denne uge.

Jeg har brug for et :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første JM tid overstået, inkl en løb-ud-på-toilettet-og-kast-op-tur....

Men hun er meget sød selvom hendes kendskab til PCOS må siges at være overdrevet en smule fra sekretærens side... Men det er jeg jo så vant til og nu er jeg ekstra glad for at jeg har valgt at smide pengene efter en god Pco-diætist... Skal have glucosebelastningstest som forventet og så skal jeg til forebyggende psykologsamtaler pga min stressdepression for 4 år siden....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første JM tid overstået, inkl en løb-ud-på-toilettet-og-kast-op-tur....

Men hun er meget sød selvom hendes kendskab til PCOS må siges at være overdrevet en smule fra sekretærens side... Men det er jeg jo så vant til og nu er jeg ekstra glad for at jeg har valgt at smide pengene efter en god Pco-diætist... Skal have glucosebelastningstest som forventet og så skal jeg til forebyggende psykologsamtaler pga min stressdepression for 4 år siden....

Wow imponerende. Jeg tror ikke de vil sende en til forebyggende samtaler her i dk. Dejligt at det gik godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow imponerende. Jeg tror ikke de vil sende en til forebyggende samtaler her i dk. Dejligt at det gik godt

Nej det tror jeg også er et svensk fænomen, men det giver jo meget god mening, der er næppe meget der er mere stressende end at være gravid og nybagt mor.... De vil være sikker på at de "fanger" evt fødselsdepressioner før det bliver et problem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh den træthed! Havde en fridag i går men har alligevel blevet hjem fra undervisning i dag da jeg ikke kan er helt frisk. Har også 3 timers transport. Kan bare ikke overskue mere i denne uge.

Jeg har brug for et :huug

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak Hoptimisten

Det hjælper på humøret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh den træthed! Havde en fridag i går men har alligevel blevet hjem fra undervisning i dag da jeg ikke kan er helt frisk. Har også 3 timers transport. Kan bare ikke overskue mere i denne uge.

Jeg har brug for et :huug

Har ikke de fine smileyer, så du får et gammeldags KRAM KRAM fra mig..... Jeg vil også gerne have indført middagslur på studiet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke de fine smileyer, så du får et gammeldags KRAM KRAM fra mig..... Jeg vil også gerne have indført middagslur på studiet....

Tak Camilla :kram

Jo middagslur på studiet er helt oplagt. I hvert fald for mig :) det er nogle hårde dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning i dag, er så nervøs for om den er gået til.. Så har bestilt en tid til en scanning igen.. Kl. 11.40 skal vi være der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning i dag, er så nervøs for om den er gået til.. Så har bestilt en tid til en scanning igen.. Kl. 11.40 skal vi være der..

Jeg håber alt ser fint ud og spunken hygger derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning i dag, er så nervøs for om den er gået til.. Så har bestilt en tid til en scanning igen.. Kl. 11.40 skal vi være der..

Jeg håber at alt er fint med den lille :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Henriette, hold os lige opdaterede. Hvordan kan det være du er bekymret? Har du oplevet blod, mavesmerter eller hvordan?  :unsure  Hellere en scanning for meget end en for lidt, hvis den giver ro.

Jeg sender tanker og knus  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning i dag, er så nervøs for om den er gået til.. Så har bestilt en tid til en scanning igen.. Kl. 11.40 skal vi være der..

Jeg håber, at alt er gået lige som det skal :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres beskeder :) Med min alder og det at jeg ingen symptomer har, så var jeg bare så bange for at den var gået til..

Men det var den heldigvis ikke :) Den svarede til 10+0 og jeg er 9+4 ifølge ÆL, den hoppede og spjættede, det var helt fantastisk :)do2lue.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt Henriette, men godt få det ekstra check og du så kan være mere rolig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER