tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Min mand :prik

Han beder mig om at kører med ind efter Ida, da vi også lige skal have handlet noget mælk. Og da jeg så lige beder ham om at vente, til jeg lige får givet hunden mad og vand, så kører han fandme bare :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eksamensnervøsitet :unsure

Held og lykke på onsdag søde :) Jeg vil krydse fingre for dig.

Du klarer den, det er jeg sikker på :kiss

Ps: jeg var SÅ nervøs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, søde. :( :kram2 Hvor har det ramt?

Mit venstre ben.. Der er sådan en konstant brændende fornemmelse, og det føles som om det kan knække under mig konstant.. Jeg har haft noget lignende i højre arm engang, hvor det forsvandt fuldstændig, så mon ikke også det gør det her. Men det er bare ikke rart, føler mig meget sårbar lige pludselig! Har fået akuttid på klinikken i morgen formiddag, og skal så måske på en uges massiv prednisolonkur. Men nu må vi se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit venstre ben.. Der er sådan en konstant brændende fornemmelse, og det føles som om det kan knække under mig konstant.. Jeg har haft noget lignende i højre arm engang, hvor det forsvandt fuldstændig, så mon ikke også det gør det her. Men det er bare ikke rart, føler mig meget sårbar lige pludselig! Har fået akuttid på klinikken i morgen formiddag, og skal så måske på en uges massiv prednisolonkur. Men nu må vi se!

Ej, det lyder ikke rart. Hvor længe har du vidst du har sklerose ... Og hvordan fandt du ud af det?

(Helt ok, hvis du ikke ønsker at svare)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det lyder ikke rart. Hvor længe har du vidst du har sklerose ... Og hvordan fandt du ud af det?

(Helt ok, hvis du ikke ønsker at svare)

:kiss

Jeg har vidst det med sikkerhed i godt 4 år, men sådan 50/50 i 7 år.. I 2008 fik jeg for første gang synsnervebetændelse, og blev MR-skannet. Der skal være et vist antal ødelagte områder i centralnervesystemet før diagnosen kan stilles, og det var der ikke, men i 2010 fik jeg synsnervebetændelse igen, og nu var det ingen tvivl længere. Men jeg har responderet rigtig godt på medicinen, og ikke mærket noget for alvor siden jeg startede, ud over lidt træthed.. Men nu synes den altså lige jeg skulle mindes om at jeg var syg.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vidst det med sikkerhed i godt 4 år, men sådan 50/50 i 7 år.. I 2008 fik jeg for første gang synsnervebetændelse, og blev MR-skannet. Der skal være et vist antal ødelagte områder i centralnervesystemet før diagnosen kan stilles, og det var der ikke, men i 2010 fik jeg synsnervebetændelse igen, og nu var det ingen tvivl længere. Men jeg har responderet rigtig godt på medicinen, og ikke mærket noget for alvor siden jeg startede, ud over lidt træthed.. Men nu synes den altså lige jeg skulle mindes om at jeg var syg.. <_<

Puha.. Men godt at der er hjælp at hente i medicinen..

Så må vi krydse fingre for at der er langt imellem at du mærker til det...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke på onsdag søde :) Jeg vil krydse fingre for dig.

Du klarer den, det er jeg sikker på :kiss

Ps: jeg var SÅ nervøs!

Tak :kram2

Du er så heldig at det er overstået :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Du er så heldig at det er overstået :p

Haha ja du fik mig også lige til at nyde det endnu mere, da du skrev tidligere ;)

Lige om lidt er det dig! Hvad venter bagefter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja du fik mig også lige til at nyde det endnu mere, da du skrev tidligere ;)

Lige om lidt er det dig! Hvad venter bagefter?

Ha ha det kan jeg godt forstå ;)

Jamen vores uddannelse slutter ikke med bachelor. Den slutter først til sommer, hvor vi afslutter vores linjefag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der findes mennesker med en iq der svarer til stue temperatur!! Uanset hvor pædagogisk læreren prøvede at forklarer sig, så sad hr. Og frk. Paradise-hotel og fattede nul og niks...

De LYTTEDE ikke... De hørte slet ikke en dyt af hvad læreren eller jeg sagde. De hørte slet ikke mig... Jeg DANSEDE for at deres opmærksomhed og de snakkede indbyrdes videre... Arh-men altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Attak... <_< Og jeg som troede at sclerosen havde glemt mig! :boo

Kram!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ens venner viser sig IKKE at være ens venner.. Og man finder ud af, hvor lidt de egentlig har respekteret og værdsat en - især når man har hjulpet dem på personlige områder...  :angry  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ens venner viser sig IKKE at være ens venner.. Og man finder ud af, hvor lidt de egentlig har respekteret og værdsat en - især når man har hjulpet dem på personlige områder... :angry :rolleyes

:kram

Den kender jeg alt for godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Den kender jeg alt for godt

 

Tak for kram!

Det er ret sørgeligt.. Hvad sker der for folk :o Har kun lige fundet ud af, hvor meget jeg er blevet kørt rundt i manegen af den såkaldte veninde. Hun benægter ikke engang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram!

Det er ret sørgeligt.. Hvad sker der for folk :o Har kun lige fundet ud af, hvor meget jeg er blevet kørt rundt i manegen af den såkaldte veninde. Hun benægter ikke engang...

Hvad har hun gjort?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Det lyder ikke sjovt!

:kram :kram2 :kram

Ikke spor rart! :(

Kram!!!

Tak for kram begge to! :kram2 De er tiltrængte.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke spor rart! :(

Tak for kram begge to! :kram2 De er tiltrængte.. :)

:kram :kram :kram skal du også have herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit venstre ben.. Der er sådan en konstant brændende fornemmelse, og det føles som om det kan knække under mig konstant.. Jeg har haft noget lignende i højre arm engang, hvor det forsvandt fuldstændig, så mon ikke også det gør det her. Men det er bare ikke rart, føler mig meget sårbar lige pludselig! Har fået akuttid på klinikken i morgen formiddag, og skal så måske på en uges massiv prednisolonkur. Men nu må vi se!

Det er sgu noget crazy shit, søde :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en køber til lejligheden er hoppet fra :boo Vil virkelig gerne have den solgt snart, så vi kan komme i hus inden sommeren!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en køber til lejligheden er hoppet fra :boo Vil virkelig gerne have den solgt snart, så vi kan komme i hus inden sommeren!

Øv, sikke en øv situation :kram de kan da ikke sådan hoppe fra :box

Håber snart I får en køber og kan komme videre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en køber til lejligheden er hoppet fra :boo Vil virkelig gerne have den solgt snart, så vi kan komme i hus inden sommeren!

Øv <_< Har du et link til lejligheden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nabo kone går mig virkelg på nerverne!

D har bronkitis og lå i formiddags på sofaen kun i underbukser og havde reeeet så ondt af sig selv. Og lige netop i dag, valgte vores nabo IGEN bare at komme brasende ind til os! Pludselig stod hun i vores køkken uden at have banket på! Jeg HADER det simpelthen, og det er 4 gang på meget kort tid hun gør det. D havde i forvejen en kort lunte, fordi han har det dårligt, så han spurgte hende hvad pokker hun bildte sig ind, bare at komme brasende ind i vores hus! Og hun sagde så, at det blev hun jo nød til, når vi ikke åbnede når hun ringede på, og så var vores hoveddør låst så hun blev nød til at tage bagdøren :O hun kunne slet ikke se noget galt i, bare at vade igennem vores havelåge, ind i vores have, ind af vores bagdør og igennem halvdelen af vores hus uden tilladelse :O

Jeg føler virkelig at vores hjem bliver "indvaderet" hver gang hun laver det her stunt. Jeg gider da ikke at have at der pludselig står folk indeni vores hus! Og det kan jo slet ikke tænkes, at når vi ikke åbner hoveddøren, så er det fordi vi IKKE gider have gæster!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ikke at leve sundt... Ift GI er det åbenbart bedre at spise chokolade end en banan... Hvordan pokker er det logisk???

 

Frugt er slet ikke så sundt som vi har gået og troet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nabo kone går mig virkelg på nerverne!

D har bronkitis og lå i formiddags på sofaen kun i underbukser og havde reeeet så ondt af sig selv. Og lige netop i dag, valgte vores nabo IGEN bare at komme brasende ind til os! Pludselig stod hun i vores køkken uden at have banket på! Jeg HADER det simpelthen, og det er 4 gang på meget kort tid hun gør det. D havde i forvejen en kort lunte, fordi han har det dårligt, så han spurgte hende hvad pokker hun bildte sig ind, bare at komme brasende ind i vores hus! Og hun sagde så, at det blev hun jo nød til, når vi ikke åbnede når hun ringede på, og så var vores hoveddør låst så hun blev nød til at tage bagdøren :O hun kunne slet ikke se noget galt i, bare at vade igennem vores havelåge, ind i vores have, ind af vores bagdør og igennem halvdelen af vores hus uden tilladelse :O

Jeg føler virkelig at vores hjem bliver "indvaderet" hver gang hun laver det her stunt. Jeg gider da ikke at have at der pludselig står folk indeni vores hus! Og det kan jo slet ikke tænkes, at når vi ikke åbner hoveddøren, så er det fordi vi IKKE gider have gæster!

Ej hvor mærkeligt :blink

Og hvad var det så, der var så vigtigt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ikke at leve sundt... Ift GI er det åbenbart bedre at spise chokolade end en banan... Hvordan pokker er det logisk???

Hvad er det for en kur, du er på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.