tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Syg Edith og Albert har tid til zoneterapi, som jeg nu skal have fundet ud af hvordan jeg kringler <_<

Hmm ikke helt nemt :( Kan E evt komme med og se lidt iPad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For fanden hvor er børnene stride. Det er ikke lige frem hyggeligt det her!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det pga du føler du skal holde øje med ham? Det kender jeg al for godt desværre :(

Ja er det. Og ved jo godt inderst inde at der ikke sker noget ved det. Fik jo at vide at hvis der skete noget, skete det inden for den første halve time han fik stikket. Så er godt træt af at han sover omkring otte timer om natten og at jeg ikke udnytter det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være sådan virkelig sur på sin mand og han er taget på kursus og derfor først kommer hjem torsdag aften klokken sent :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ikke helt nemt :( Kan E evt komme med og se lidt iPad?

Det er bare lige i hendes alm lur :rolleyes

Det ender med at S kommee hjem, jeg tager til zoneterapi med A og så tager S måske på job igen bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gæster der aflyser i sidste sekund (altså med god grund, men alligevel bah!), så jeg nu slet ikke kan finde på hvad vi skal lave... Og at være løbet helt tør for hvedemel, når trangen til at bage en banankage er stort. Hrmf!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ventetid i telefonen til lægen. Efter fem min er jeg slet ikke rykket i køen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ventetid i telefonen til lægen. Efter fem min er jeg slet ikke rykket i køen :blink

Jeg tog 45 min om at komme igennem til min læge i onsdags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog 45 min om at komme igennem til min læge i onsdags

Jeg forventer det samme :rolleyes Har ventet i 15 min og er rykket fra nr syv til nr fire :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh det er ikke tit jeg skriver herinde, da jeg faktisk sjældent brokker mig.

Men nøj hvor er jeg træt af det hele for tiden. Føler virkelig jeg står med mere end min gravide krop (og hoved) kan magte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja er det. Og ved jo godt inderst inde at der ikke sker noget ved det. Fik jo at vide at hvis der skete noget, skete det inden for den første halve time han fik stikket. Så er godt træt af at han sover omkring otte timer om natten og at jeg ikke udnytter det.

 

Man kan få nok så meget af vide men følelser og tanker spiller en en pus. For mig virker det at sove i samme værelse med ham når han er syg/er blevet vaccineret mv. for jeg ved 100 % at jeg vil vågne hvis hans lyde ændre sig. Men mon ikke det bliver bedre idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wau... 1000 sider brok alligevel....

 

 

Pyh det er ikke tit jeg skriver herinde, da jeg faktisk sjældent brokker mig.
Men nøj hvor er jeg træt af det hele for tiden. Føler virkelig jeg står med mere end min gravide krop (og hoved) kan magte...

:kram til dig i dag. Håber snart det begynder at falde på plads som stresser dig (og ellers kan det jo godt hjælpe at brokke sig lidt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan vi få låst denne, så opretter jeg en ny :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg låser denne :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.