tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Ej hvor mærkeligt :blink

Og hvad var det så, der var så vigtigt?

Så mærkeligt, og så meget over min grænse!

Hun skulle fortælle at en af de andre naboer havde fået en hjerneblødning i sidste uge.. Det var ikke en person vi havde en nært forhold til, vi var kun på "Hej" med hinanden..

Og fordi det var sådan en nyhed hun kom med, så kunne vi jo ikke så godt virkelig skære igennem at vi altså ikke gad have at hun bare lukker sig selv ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forsøger mig med KISS... Går ikke super godt :lol

Ha ha okay. Den kender jeg ikke :D

Den bedste kur jeg har været på, var da jeg spiste lchf. Jeg var simpelthen så overrasket over, at jeg kunne spise lækker mad OG føle mig mæt!

Kan klart anbefales :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har hun gjort?

:kram

 

Hun er bare typen, hvor alt skal dreje sig om hende - det er det i hvert fald blevet. Og hun tåler virkelig ikke kritik. Så hun vendte sig mod mig og bagtalte min kæreste og jeg til fælles venner. Men hendes version er selvfølgelig, at jeg har såret hende, fordi jeg ikke har haft plads til hende. Bah! Der er flere ting i det, men i det hele taget er hun bare ret ego. >_>

Og så trådte hun på mig i vores skoleophold for egen vinding. Hun var bedøvende ligeglad med, om jeg fremstod dårligt, hvis bare det hjalp hende. Og det var hende, der fik mig til at fremstå skidt over for lærere og undervisere i forhold til hende - jeg anede bare intet før her bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal lige siges, at jeg har haft to samtaler med hende om det. Og hun var ydmyg og vi havde en god snak. Men hun valgte at bruge det til at gøre nar af mig. Så jeg føler mig ærligt talt lidt depri oveni.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over mig selv og min egen totale egoisme :(

Hele dagen i går var vi til barnedåb.. Og jeg havde SÅ ondt da vi kom hjem.. I dag kan jeg næsten ikke gå pga smerter.

Men min kærestes stedfar er kommet på sygehuset efter at være kørt galt, og min kæreste vil så gerne have mig med Til Sjælland.. Så kan vi besøge ham og min kærestes nevø..

Men jeg ORKER det ikke, og bliver totalt ked af det ved tanken om at skulle sidde i bilen en time og at skulle "være på"...

Det er super egoistisk... Men.. Jeg har fået Camilles far til at tage hende, i dag i stedet for i morgen så jeg kunne slappe helt af - hun blev glad for farmor kom :)

Selvfølgelig skal vi over og støtte hans familie.. Han har kun hans mor, stedfar, søster og to nevøer - så selvfølgelig skal vi derover når der sker sådan noget... Så bider min egoisme i mif og forsøger at være en god kæreste...

Men lille egoistisk ynk og brok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik sov dog unge <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bræksyge hos tumlingen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik sov dog unge <_<

Sender sove-karma :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bræksyge hos tumlingen :(

:(

God bedring! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bræksyge hos tumlingen :(

 

Øv :( god bedring med hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Roskildesyge for anden dag i træk. Jeg vil på arbejde! Men tør ikke tage afsted, da der er en times transport derind, og vil heller ikke smitte mine kollegaer. Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram skal du også have herfra

1.000 tak! :kiss

Det er sgu noget crazy shit, søde :( :kram2

Über crazy! Så i grunden passer det fint til mig.. :lol Nej pjat, men humøret er noget bedre i dag. Det ér ikke slemt, så jeg er stadig billigt sluppet! Og et sted er det måske sundt at jeg bliver mindet om, at jeg skal passe lidt bedre på mig selv, end jeg måske har gjort på det sidste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender sove-karma :zzz

Det virkede! Han sov der lidt over 4. Men han var så også vågen fra 23:noget - aldrig har jeg oplevet noget lignende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom :( det bliver vist en hjemme dag i morgen for mig og Gry, hvis hun stadigvæk hoster og snotter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virkede! Han sov der lidt over 4. Men han var så også vågen fra 23:noget - aldrig har jeg oplevet noget lignende :(

Glad for det virkede, men hold da op det var også længe :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glad for det virkede, men hold da op det var også længe :( :kram

Helt vildt! Vi er også begge helt ødelagte i dag. Men der er ingen indikationer på hvad pokker der var galt der i nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krop umulig alting. Er i seriøst skidt humør!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J trykker virkeligt på ALLE mine knapper for tiden... Er så pisse træt af det og af at forklarer mig 1000 gange!!!

ÅH!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( puuuhh har det elendigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begyndende halsbetændelse.. <_< Jeg magter ikke være syg med A væk på øvelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle jer med sygdom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hele verden er p...e irriterende og ALT irriterer mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.