tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Hader at få overstimulerede børn hjem , hver evig eneste gang de har været hos deres farmor. Er spændt på hvor mange timer jeg skal bruge på putning i dag <_<

Nå det tog "kun" 1 time

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg flækker snart vores juniorseng ad helvedes til, hvis ikke Bella stopper med at stå ud af den!!!! Hun synes selvfølgelig det er en fest, jeg prøver at bevare roen (går meget godt den første time) og hun bliver mere og mere træt og synes derfor det er sjovere og sjovere at stå op!!! Jeg bliver VANVITTIG.!!!!!

 

OG hun hoster og snotter, hvilket bestemt ikke hjælper på det, når hun så endelig bliver liggende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg flækker snart vores juniorseng ad helvedes til, hvis ikke Bella stopper med at stå ud af den!!!! Hun synes selvfølgelig det er en fest, jeg prøver at bevare roen (går meget godt den første time) og hun bliver mere og mere træt og synes derfor det er sjovere og sjovere at stå op!!! Jeg bliver VANVITTIG.!!!!!

OG hun hoster og snotter, hvilket bestemt ikke hjælper på det, når hun så endelig bliver liggende!!

Kender det for godt desværre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag haft en snak med min chef, og det tyder ikke på at jeg kan få en fuldtidsstillingens alene på min bachelor, hvis jeg det skal være der hvor jeg er nu :boo Er SÅ glad for mit job, men kan slet ikke overskue at skulle forene et fuldtids kandidatstudie med 20 timers arbejde om ugen - og så min familie. Er i syv sind, har en knude i maven, er på grådens rand og har lyst til at kaste mig glubsk over ALT usundt (hvilket jeg dog har holdt mig fra). Vil bare så gerne afslutte det her skole-halløj og komme ud i den virkelige verden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har så ondt i maven jeg ingen steder kan være. Beskeden er tag to panodil og ring igen hvis det ikke hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag haft en snak med min chef, og det tyder ikke på at jeg kan få en fuldtidsstillingens alene på min bachelor, hvis jeg det skal være der hvor jeg er nu :boo Er SÅ glad for mit job, men kan slet ikke overskue at skulle forene et fuldtids kandidatstudie med 20 timers arbejde om ugen - og så min familie. Er i syv sind, har en knude i maven, er på grådens rand og har lyst til at kaste mig glubsk over ALT usundt (hvilket jeg dog har holdt mig fra). Vil bare så gerne afslutte det her skole-halløj og komme ud i den virkelige verden.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har så ondt i maven jeg ingen steder kan være. Beskeden er tag to panodil og ring igen hvis det ikke hjælper.

:( Håber virkelig de hjælper!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har siddet med vågen Adam siden kl. 3 - nu har jeg givet op og er stået op med ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William har været vågen såååå mange gange i nat, at jeg ikke engang er faldet ordentligt i søvn før han er vågnet igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William har været vågen såååå mange gange i nat, at jeg ikke engang er faldet ordentligt i søvn før han er vågnet igen <_<

:kram2 Det er bare det værste, når man aldrig når at få sovet rigtigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kabel tyveri :angry så hold dog snitterne for jer selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nat!

Baby A er så snottet og skidt tilpas. Hun sov i ske med mig 1-2 timer, men ellers har der bare været skrig og skrål hele natten :(

Og min ryg gør ondt, efter at have lagt helt sammenkrøllet om hende. Men hvad gør man ikke for at, at ens barn kan sove :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hænger i en tynd tråd. Jeg er så træt og grådlabil :( Sidste nat blev det til omkring 5 timers søvn pga Marius havde ondt i ørene. I nat blev det også til ca 5 timer. Marius kom ind til os kl. 3 og den var over 5 før han sov igen, og efter 2 timers vågen kunne jeg ikke finde ro til at sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg åbenbart ikke må få noget søvn uden at blive vækket.

At sidde og vente på hvad hospitalet har sagt om Ronjas arm.

At jeg skal være alene med begge børn resten af dagen og til langt ud på aftenen/natten fordi Jonas skal arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mig vist en velcro-baby i dag.. huset ligner lort og jeg får tøsebesøg i morgen!, - håber jeg får hænderne fri inden Luna skal hentes, så jeg kan nå at gøre bare lidt ved huset!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mig vist en velcro-baby i dag.. huset ligner lort og jeg får tøsebesøg i morgen!, - håber jeg får hænderne fri inden Luna skal hentes, så jeg kan nå at gøre bare lidt ved huset!

Vi er ligeglade med huset!!! Vi vil bare være sammen med jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så bekymret når min kæreste tager ud og sejler og fisker.... Er altid bange for at der sker ham noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ligeglade med huset!!! Vi vil bare være sammen med jer :kiss

Jo jo... men i skulle jo nødig gå hen og brække et ben, for at komme frem :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kabel tyveri :angry så hold dog snitterne for jer selv.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig alene og "udenfor" i dag..

Har mega rygsmerter og kæmpe hovedpine, ømme babser og fryser konstant..

Mit humør svinger sig som Tarzan i lianer - kom nu mens!  :prik 

(og er ikke gravid, tog en test i morges)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig alene og "udenfor" i dag..

Har mega rygsmerter og kæmpe hovedpine, ømme babser og fryser konstant..

Mit humør svinger sig som Tarzan i lianer - kom nu mens!  :prik 

(og er ikke gravid, tog en test i morges)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, manden der ligger ved siden Af mig og snorker, hunden der ligger under sengen og snorker. Katten der ligger på natbordet og snorker. Kan slet ikke falde i søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejdsweekend og naboerne holdt fest igår = jeg faldt måske i søvn omkring kl 1. Så 4,5 timers (afbrudt af tissetur, naturligvis), søvn til mig.. Det bliver en laaang dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 kr. for at sende et B-brev :o 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.