tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

I aften skal Silke Elia passes for første gang, hvor hun skal puttes af andre end Jesper eller jeg - nemlig af mine svigerforældre. Vi havde sagt og de havde lovet, de ville komme i god tid, så Silke Elia lige kunne nå at falde til ro og bløde op, men de er endnu ikke kørt hjemmefra (der er 1,5 times kørsel i dette vejr). Vi skal køre om under 3 timer. Jeg er rasende!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I aften skal Silke Elia passes for første gang, hvor hun skal puttes af andre end Jesper eller jeg - nemlig af mine svigerforældre. Vi havde sagt og de havde lovet, de ville komme i god tid, så Silke Elia lige kunne nå at falde til ro og bløde op, men de er endnu ikke kørt hjemmefra (der er 1,5 times kørsel i dette vejr). Vi skal køre om under 3 timer. Jeg er rasende!!!!

Det kan jeg godt forstå, det er skisme heller ikke særlig god stil :SM

Håber hun når at falde til med dem inden I kører :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand havde lovet mig, at vi skulle ud og spise burgere i aften, men nu vil han ikke alligevel :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand havde lovet mig, at vi skulle ud og spise burgere i aften, men nu vil han ikke alligevel :boo

Øv, det må man ikke trække i land :boo

Lad os håbe han ombestemmer sig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af min søster! Hver eneste gang jeg nærmest bare åbner munden bliver jeg straks rakket ned. Hun kan aldrig sige noget positivt til mig, det er i hvert fald længe siden jeg sidst har oplevet det. Idag foreslog jeg at tage hendes børn med på kælkebakken, tilbage fik jeg bare et svar om det ikke var nødvendigt for de legede altså, det måtte jeg vel kunne forstå. Nå da da.. Undskyld at jeg spurgte. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften skal Silke Elia passes for første gang, hvor hun skal puttes af andre end Jesper eller jeg - nemlig af mine svigerforældre. Vi havde sagt og de havde lovet, de ville komme i god tid, så Silke Elia lige kunne nå at falde til ro og bløde op, men de er endnu ikke kørt hjemmefra (der er 1,5 times kørsel i dette vejr). Vi skal køre om under 3 timer. Jeg er rasende!!!!

Ej hallo :prik Det er bare ikke ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af min søster! Hver eneste gang jeg nærmest bare åbner munden bliver jeg straks rakket ned. Hun kan aldrig sige noget positivt til mig, det er i hvert fald længe siden jeg sidst har oplevet det. Idag foreslog jeg at tage hendes børn med på kælkebakken, tilbage fik jeg bare et svar om det ikke var nødvendigt for de legede altså, det måtte jeg vel kunne forstå. Nå da da.. Undskyld at jeg spurgte. 

 

Ok underligt svar :blink Det kan da godt være de legede men det er da nu sneen er der og man skal udnytte det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores Blu ray ikke kan afspille nye danske film! :prik Havde lige glædet mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for at jeg fik handlet ind til ugen for .... 1000 kr!!! Økologi er dyrt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores Blu ray ikke kan afspille nye danske film! :prik Havde lige glædet mig...

Træls! :(

Hvilken en har I? Står og skal have fat i en, men den skal gerne kunne afspille det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas' arbejde der har ødelagt hele weekenden :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare typisk min svigerforældre (og Jesper). Men det var bare ikke i orden. Heldigvis elsker Silke Elia sin farmor og vi har været meget sammen med dem, så hun løb hende i armene da de kom kl 16.30. Og så havde hun en gave med - 'Vildkatten junior' og så var vi pludselige overflødige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare typisk min svigerforældre (og Jesper). Men det var bare ikke i orden. Heldigvis elsker Silke Elia sin farmor og vi har været meget sammen med dem, så hun løb hende i armene da de kom kl 16.30. Og så havde hun en gave med - 'Vildkatten junior' og så var vi pludselige overflødige :D

Så det gik godt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så det gik godt?

Det gik over alt forventning. Jeg er så stolt af Silke Elia. Det tog 1,5 time at putte hende, men det bruger vi også selv. Hun vågnede et par gange i løbet af aftenen som hun plejer for tiden, men farmor fik hende hurtigt til ro igen. Så stor succes :yay (udover den familie skal lære at overholde tiden!) nu skal Jesper og jeg vidst snart i biografen og ud at spise sammen. Det er vel heller ikke for tidligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas' arbejde der har ødelagt hele weekenden :prik

Hvordan det? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik over alt forventning. Jeg er så stolt af Silke Elia. Det tog 1,5 time at putte hende, men det bruger vi også selv. Hun vågnede et par gange i løbet af aftenen som hun plejer for tiden, men farmor fik hende hurtigt til ro igen. Så stor succes :yay (udover den familie skal lære at overholde tiden!) nu skal Jesper og jeg vidst snart i biografen og ud at spise sammen. Det er vel heller ikke for tidligt ;)

Hvornår kom de? (Hvor lang tid havde i sammen, inden i skulle afsted?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan det? :kram

Han skulle have arbejdet fredag aften og kun det, men nu har han også brugt meget af lørdagen og noget af søndagen fordi andre har lavet noget l*rt. Oveni skulle han lige flytter for en ven i dag så vi har bare ikke haft meget weekend og jeg har været meget alene med børnene.

Tak for kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår kom de? (Hvor lang tid havde i sammen, inden i skulle afsted?)

De kom 16.30 og vi kørte en time senere (men skulle også gøre os klar). Men Silke Elia kan have længe om at bløde op og de havde lovet at være der senest kl. 15.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik over alt forventning. Jeg er så stolt af Silke Elia. Det tog 1,5 time at putte hende, men det bruger vi også selv. Hun vågnede et par gange i løbet af aftenen som hun plejer for tiden, men farmor fik hende hurtigt til ro igen. Så stor succes :yay (udover den familie skal lære at overholde tiden!) nu skal Jesper og jeg vidst snart i biografen og ud at spise sammen. Det er vel heller ikke for tidligt ;)

Ej, hvor skønt :yay Så er det vist på tide at I kommer på date :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls! :(

Hvilken en har I? Står og skal have fat i en, men den skal gerne kunne afspille det hele

 

Vi har et Samsung-anlæg, som er knap 5 år gammelt. Det er kun nye danske film, der er problemet, fordi de åbenbart laver noget ny kopierings-sikring, som vores ikke kan kapere <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik over alt forventning. Jeg er så stolt af Silke Elia. Det tog 1,5 time at putte hende, men det bruger vi også selv. Hun vågnede et par gange i løbet af aftenen som hun plejer for tiden, men farmor fik hende hurtigt til ro igen. Så stor succes :yay (udover den familie skal lære at overholde tiden!) nu skal Jesper og jeg vidst snart i biografen og ud at spise sammen. Det er vel heller ikke for tidligt ;)

 

Fedt! :yay

 

Håber I snart kan få kærestetid :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At manden altid blir mere syg end mig, når vi begge er forkølede osv. Nu snakker han om lungebetændelse igen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanken om hjemmedag med begge piger i morgen + tur til lægen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden altid blir mere syg end mig, når vi begge er forkølede osv. Nu snakker han om lungebetændelse igen!!

Det lyder lige som herhjemme :(

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.