tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Magter intet her til aften, og det er selvfølgelig lige der hvor der bliver krævet ting af en flere forskellige steder fra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min puls hamrer derudaf og har gjort det i flere timer efterhånden.

Det er ellers kun noget jeg har oplevet i mine graviditeter og ellers ikke, så undre mig over jeg får det sådan her nu. Jeg er ret sikker på jeg ikke er gravid.

Jeg var så tåbelig at gå ind og søge på sygdommen, fik at vide hvad den hed da jeg var gravid. Der står så ubehageligheder som blodpropi hjertet og pludselig død. Hyggelig læsning, jeg er nu ret sikker på det er afledt af mine graviditeter og ikke i den total alvorlige ende, men fed læsning er det ikke.

Pulsen er heldigvis begyndt at sænke sig lidt og hovedpinen har sat ind. Jeg ved så at imorgen venter en dag hvor jeg er død træt. Så håber jeg aldrig jeg skal have det sådan igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min puls hamrer derudaf og har gjort det i flere timer efterhånden.

Det er ellers kun noget jeg har oplevet i mine graviditeter og ellers ikke, så undre mig over jeg får det sådan her nu. Jeg er ret sikker på jeg ikke er gravid.

Jeg var så tåbelig at gå ind og søge på sygdommen, fik at vide hvad den hed da jeg var gravid. Der står så ubehageligheder som blodpropi hjertet og pludselig død. Hyggelig læsning, jeg er nu ret sikker på det er afledt af mine graviditeter og ikke i den total alvorlige ende, men fed læsning er det ikke.

Pulsen er heldigvis begyndt at sænke sig lidt og hovedpinen har sat ind. Jeg ved så at imorgen venter en dag hvor jeg er død træt. Så håber jeg aldrig jeg skal have det sådan igen.

Åh puha!!! Det er ikke pga stress over den nye hverdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh puha!!! Det er ikke pga stress over den nye hverdag?

Desværre ikke. Jeg har været hjemme med Cassandra de sidste 2 dage og mest af alt bare siddet i sofaen med hende og er ikke stresset.

Jeg har en mistanke om at min krop er presset da jeg efterhånden nærmer mig 2 mdr hvor jeg nærmest konstant har været syg, enten små skrantende eller rigtig syg. Så tror det er derfor og at min krop har lært sig at reagere sådan når den er presset efter graviditeterne, men er noget overrasket da jeg ikke troede jeg ville få det som ikke gravid og det har ikke været savnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over jeg har lavet et "numse aftryk" i sofaen.

Ja.. Det må da være et bevis for jeg får slappet af!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre ikke. Jeg har været hjemme med Cassandra de sidste 2 dage og mest af alt bare siddet i sofaen med hende og er ikke stresset.

Jeg har en mistanke om at min krop er presset da jeg efterhånden nærmer mig 2 mdr hvor jeg nærmest konstant har været syg, enten små skrantende eller rigtig syg. Så tror det er derfor og at min krop har lært sig at reagere sådan når den er presset efter graviditeterne, men er noget overrasket da jeg ikke troede jeg ville få det som ikke gravid og det har ikke været savnet.

Det et sku noget :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at jeg STADIG har feber!!! :prik lige nu kan jeg ikke sove og det stresser mig ret meget at jeg ikke kan arbejde når nu jeg HAR arbejde! 3,5 time imorgen lyder ikke af meget men det er total uoverskueligt! Der er for få folk (7 var der syge igår, det er 1/3 del af personalet) til for mange opgaver og jeg skal ikke komme og smitte flere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brokker mig hermed over bumser! Ligner jo helt en teenager i skærmen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At J efterlod mig til morgen, med to skrigende børn - jeg vågnede ved et "jeg bliver nødt til at gå nu" med vræl og skrig i baggrunden - tak for lort!!

Istedet for liige at tage 5 minutter til at hjælpe mig og børnene ordentligt op, næh nej. Så er arbejdet vigtigere - ting sker!! Han har børn og der bør være en forståelse for undskyldningen "det var en af de morgener"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sender jeg to beskeder til ham, for at starte en form for snak, til når han er "kommet sikkert i havn". det eneste jeg får tilbage er et "i have arrived" fra Siri :rolleyes

Udover det: så har han slukket tørretumbleren i aftes, så alt tøjet deri var vådt her til morgen - og ALT Malivas overtøj lå deri.. han er fanfme ikke populær her til morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægens tlf system allerede brudt ned efter 3 min :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er jeg endeligt på vej hjem efter ungerne er afleveret..

Så håber jeg bare at jeg kan vende humøret og få en god dag alligevel - morgen alle sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv manden har ikke en god fornemmelse af den overståede jobsamtale...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv manden har ikke en god fornemmelse af den overståede jobsamtale...

Det havde min mand heller ikke sidst han var til jobsamtale men gik videre til næste runde :) så man ved aldrig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde min mand heller ikke sidst han var til jobsamtale men gik videre til næste runde :) så man ved aldrig.

Jeg håber, for vi bliver lidt pressede hvis han ikke finder noget arbejde inden jeg ryger på dagpenge....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undrer mig over, at vi pludselig skal have bonusdatter 3 uger i ferien. Sidste år var det 1 eller 2....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået et legehus til T, som vi skal have flyttet på søndag, og jeg har lige ringet til svigerfar for at spørge om han ville hjælpe.. Samtalen gik ca sådan her:

Mig: vil du hjælpe med af få flyttet T's legehus på søndag?

Svigerfar: nej det gider jeg fandme ikke!

Mig: :O :O jamen der kommer også tre andre og hjælper

Svigerfar: jamen det gider jeg sgu ikke.... Dut dut dut

:O :O :O

Han smed seriøst røret på!!!!!! Og jeg ringede bare for at spørge om han ville hjælpe med noget til hans eget barnebarn?!! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået et legehus til T, som vi skal have flyttet på søndag, og jeg har lige ringet til svigerfar for at spørge om han ville hjælpe.. Samtalen gik ca sådan her:

Mig: vil du hjælpe med af få flyttet T's legehus på søndag?

Svigerfar: nej det gider jeg fandme ikke!

Mig: :O :O jamen der kommer også tre andre og hjælper

Svigerfar: jamen det gider jeg sgu ikke.... Dut dut dut

:O :O :O

Han smed seriøst røret på!!!!!! Og jeg ringede bare for at spørge om han ville hjælpe med noget til hans eget barnebarn?!! :O

Ubehøvlet!!! :o fair nok han ikke gider men man kan da sige det pænt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig fornærmet på Anders! Et af de der tilbagevendende issues der er i alle forhold. Men øv hvor kan han bare pisse mig af med sin måde at sige ting på! Jeg har gjort noget han altid klager over jeg ikke gør, da jeg så pointerer at jeg har gjort det fnyser han og gør det klart at det ikke er godt nok!!! Ej men så gider jeg sku ikke gøre en indsats en anden gang :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber, for vi bliver lidt pressede hvis han ikke finder noget arbejde inden jeg ryger på dagpenge....

De havde så heller ikke bedt om den straffeattest han ellers skulle medbringe. :prik og han havde ikke selv bragt det op. Så det job bliver det nok ikke. Og denne måned har han jo også misset en masse timer pga mads indlæggelse så mindre udbetalt ➡ mindre til fasteudgifter ➡ jeg må betale mere og kan spare mindre op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået et legehus til T, som vi skal have flyttet på søndag, og jeg har lige ringet til svigerfar for at spørge om han ville hjælpe.. Samtalen gik ca sådan her:

Mig: vil du hjælpe med af få flyttet T's legehus på søndag?

Svigerfar: nej det gider jeg fandme ikke!

Mig: :O :O jamen der kommer også tre andre og hjælper

Svigerfar: jamen det gider jeg sgu ikke.... Dut dut dut

:O :O :O

Han smed seriøst røret på!!!!!! Og jeg ringede bare for at spørge om han ville hjælpe med noget til hans eget barnebarn?!! :O

Sikke da en opførsel. Han er da uforskammet. Håber i kan finde nogle andre så T kan få sit legehus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt mærke at Rasmus er startet på arbejde igen efter 14 dages ferie. Er helt drænet for energi. Falder i søvn omkring klokken 20 hver dag, og vågner så op omkring nu hver aften, da Rasmus kommer i seng nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var forsinket og alt muligt i morges, og så knækkede den ene vinduesvisker på bilen af pga frosten, da jeg kørte dem op!! :o Den sad ligeså fint tilbage forneden - men heldigvis ingen ridser på ruden :p kom kun endnu mere for sent!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aldrig nogensinde før, har jeg været så pisse f*****g irriteret, som jeg er lige nu på vores lille kræ af en kanin.

Nova er endelig lige faldet i søvn hos mig, efter jeg har kæmpet længe, og så begynder den møg-kanin at hoppe rundt i buret og hygge sig, så hun vågner igen.

JEG ER SÅ TRÆT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.