tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

:ditto Øv hvor var det pisse ærgeligt! :(

Ja det var virkelig pisse ærgerligt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at du har en mor der gider.. :) men nej, det er bare ikke det samme.. Hvornår kommer han hjem?

Her er jeg heller ikke på toppen og har to syge børn.. Og hverken min mor eller svigermor gider hjælpe... Anyway.. Det er som det altid har været..

( der er intet ondt i det jeg skriver, blot at jeg er virkelig glad på dine vegne over at du har nogle der rigtig gerne vil hjælpe)

:kiss

Han kommer i morgen eftermiddag :)

Det er jeg altså ked af på dine vegne :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Du skal nok klare den :kiss Hvornår slutter den? Og hvad går den ud på?

Tak :kiss

Var godt nok lige i krise der en overgang, men har fået lidt mere styr på det nu.... Men der er godt nok MEGET!

Det er en 30 minutters mundtlig eksamen hvor jeg skal redegøre for ergonomi, anatomi og fysiologi, mikrobiologi, hygiejne og sygepleje i forhold til en case jeg har trukket. Derudover skal jeg generelt eksamineres i nyrer og urinveje, huden, immunforsvaret og eksogene infektioner.

Jeg skal op kl 11.40 i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Var godt nok lige i krise der en overgang, men har fået lidt mere styr på det nu.... Men der er godt nok MEGET!

Det er en 30 minutters mundtlig eksamen hvor jeg skal redegøre for ergonomi, anatomi og fysiologi, mikrobiologi, hygiejne og sygepleje i forhold til en case jeg har trukket. Derudover skal jeg generelt eksamineres i nyrer og urinveje, huden, immunforsvaret og eksogene infektioner.

Jeg skal op kl 11.40 i morgen :)

Hvis du har spørgsmål omkring nefrologi, siger du bare til! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kommer i morgen eftermiddag :)

Det er jeg altså ked af på dine vegne :( :kram2

Godt at han ikke skal være væk en uge :-/

Håber du kan klare den til imorgen.. Pas rigtig godt på dig selv :kiss

Jamen, vi har alle dage klaret det meste selv, og sådan er det bare :)

Et fint eksempel: min svigermor ringer op, for at høre hvordan det går med den store, som i perioder udsættes for mobning. Det har været svært for ham den senere tid hvor jeg måtte køre akut ned til ham på skolen. Jeg fortæller hende om hvordan det står til. Dernæst spørger hun så til de 2 andre, hvor jeg fortæller at de er syge og har været det siden fredag.. Hun svarer: nå nå, jamen det er godt nok så...vi snakkes ved.. Hej.

Men hvorfor overhovedet ringe?

Ej, men hele vores familie er en historie for sig.. Det er faktisk lidt trist når jeg tænker over det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Væk sygdom, væk smerter i skulder og nakke - Kan ikke engang bevæge mig... Synker jeg, går det ned i skulderen... Skrid med jer!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Var godt nok lige i krise der en overgang, men har fået lidt mere styr på det nu.... Men der er godt nok MEGET!

Det er en 30 minutters mundtlig eksamen hvor jeg skal redegøre for ergonomi, anatomi og fysiologi, mikrobiologi, hygiejne og sygepleje i forhold til en case jeg har trukket. Derudover skal jeg generelt eksamineres i nyrer og urinveje, huden, immunforsvaret og eksogene infektioner.

Jeg skal op kl 11.40 i morgen :)

Held og lykke :glad :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Var godt nok lige i krise der en overgang, men har fået lidt mere styr på det nu.... Men der er godt nok MEGET!

Det er en 30 minutters mundtlig eksamen hvor jeg skal redegøre for ergonomi, anatomi og fysiologi, mikrobiologi, hygiejne og sygepleje i forhold til en case jeg har trukket. Derudover skal jeg generelt eksamineres i nyrer og urinveje, huden, immunforsvaret og eksogene infektioner.

Jeg skal op kl 11.40 i morgen :)

Det var da også noget af en portion :D Jeg kan godt forstå, hvis det har været lidt overvældende, men det lyder super, at du har fået styr på det! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 timers (afbrudt) søvn er vel også en slags søvn... Zzzzzzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Var godt nok lige i krise der en overgang, men har fået lidt mere styr på det nu.... Men der er godt nok MEGET!

Det er en 30 minutters mundtlig eksamen hvor jeg skal redegøre for ergonomi, anatomi og fysiologi, mikrobiologi, hygiejne og sygepleje i forhold til en case jeg har trukket. Derudover skal jeg generelt eksamineres i nyrer og urinveje, huden, immunforsvaret og eksogene infektioner.

Jeg skal op kl 11.40 i morgen :)

Pøj pøj i dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden ikke kan tage begge børn til aflevering i vuggestue og børnehave når jeg ikke har det så godt og har hold i nakken.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 timers (afbrudt) søvn er vel også en slags søvn... Zzzzzzz

:kram det lyder hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden ikke kan tage begge børn til aflevering i vuggestue og børnehave når jeg ikke har det så godt og har hold i nakken....

Hvorfor kan han hellere ikke det?

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At week calendar app'en driller hver gang jeg får ny fon og ikk kan huske løsningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke skal tisse når jeg skal lave en prøve til lægen typisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Modvind!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor kan han hellere ikke det?

God bedring :kram

Fordi at han ikke kan nå at aflevere begge på engang siger han....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg har det elendigt pga. predmisolonen.. :boo Tilgengældt er attakket næsten væk, og jeg skal kun tage det indtil lørdag (når man nu har fået dispensation for udtrapningen, hvis jeg mener det er okay.. Sygeplejerske til sygeplejerske! ;))! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger!! :kiss (kan ikke quote)

Pyh, det blev en hård omgang, og min hjerne smeltede totalt sammen på den gravide måde, så jeg kunne bare ikke finde ordene, og kludrede rundt i tingene..... Fik slet, slet ikke vist hvad jeg kan :(

Men nå, jeg fik mig hevet igennem, fik et 7-tal, og nu har jeg BARSEL!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger!! :kiss (kan ikke quote)

Pyh, det blev en hård omgang, og min hjerne smeltede totalt sammen på den gravide måde, så jeg kunne bare ikke finde ordene, og kludrede rundt i tingene..... Fik slet, slet ikke vist hvad jeg kan :(

Men nå, jeg fik mig hevet igennem, fik et 7-tal, og nu har jeg BARSEL!!! :)

 

Tillykke :) 7 er da også helt fint. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) 7 er da også helt fint.

Tak :kiss

Ja, 7 er helt ok...... Jeg ved bare jeg kunne mere end det, så derfor er det lidt bittert, og slet ikke rart at gå i sort på den måde.

Men ja, 7 er en fin karakter, og jeg er lettet over at jeg nu har bestået modul 2, og kan gå på barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Ja, 7 er helt ok...... Jeg ved bare jeg kunne mere end det, så derfor er det lidt bittert, og slet ikke rart at gå i sort på den måde.

Men ja, 7 er en fin karakter, og jeg er lettet over at jeg nu har bestået modul 2, og kan gå på barsel :)

 

Jeg er en af dem der altid er gået kold til eksamener så jeg kender det rigtig godt. Det er så surt at komme ud bagefter og vide at jeg kunne jo have sagt det og det også, og vide man er bedre. Jeg har flere gange hørt min lærer/underviser sige "Jeg ved du kan mere, men du får kun XX fordi du var så nervøs". Temmelig irriterende <_< 

 

Fedt du har barsel nu. Jeg synes stadig lige du er blevet gravid ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger!! :kiss (kan ikke quote)

Pyh, det blev en hård omgang, og min hjerne smeltede totalt sammen på den gravide måde, så jeg kunne bare ikke finde ordene, og kludrede rundt i tingene..... Fik slet, slet ikke vist hvad jeg kan :(

Men nå, jeg fik mig hevet igennem, fik et 7-tal, og nu har jeg BARSEL!!! :)

Det er da flot Christina. Tillykke og :yay for barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kramper :'( føles nærmere som veer... ej hvor gør de ondt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.