tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Endte med at bryde helt sammen.. Problemet er at mit stress sidder "i hovedet"..

Fx ville jeg slet ikke kunne overskue at skulle sælge det, fordi så skal der fremmede i mit hjem, og det stresser mig også..

Jeg er rigtig slem til at få den der type stress som ikke er til at sætte en finger på, men hvor kroppen bare er i beredskab hele tiden.. Og hvis jeg ikke "får lov" at slappe af, ender det bare rigtig øv!

Og jeg KAN ikke slappe af når lejligheden ligner noget der er løgn...

Nu har han taget Camille med ud og købe planter dertil, også har jeg fået ham til at droppe planen om det store og i stedet få sat det lille op, da vi har plads til det.. Det er så meget nemmere at sætte op, og så skal vi ikke ud og købe nyt møbel!!!

Min stedfar kommer i morgen, og hjælper med at sætte gardiner og hylder op.. Og min mor tager Camille så jeg er beordret på sofaen i morgen.

Nu vil jeg forsøge at slappe af, mens de er afsted..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Misundelse  :( ej nu må jeg ta mig sammen altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at jeg ikke kan finde ud af at sy gardiner. Alt andet kan jeg snildt sy, men jeg kan simpelthen ikke greje hvordan jeg skal sy dem!  :blink  :box  :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har totalsmadret glaset på den ene af vores iPads :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur, sur mand - der egentlig ikke rigtig er sur over noget, men bare i dårligt humør.. :prik og så lige idag når vi har aftalt date-aften. Håber dælme et par timer foran pc'en gør ham godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, fik sovet et par timer.. Tingene ser lysere ud.. Men har stress udslæt i ansigtet og er stadigvæk bare smadret i kroppen.. Så nu har jeg smidt mig på sofaen! Camille ser Diego..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im, Der på ingen måde til sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast og kvalme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram2 :kiss

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.. Vil godt brokke mig over min mand, der altid skal spørges syv gange, inden han tager stilling - og så går tiden jo, inden han får snøvlet sig sammen til at foretage sig noget, og så kan ting jo sjovt nok ofte ikke længere lade sig gøre :angry

På godt dansk så havde jeg foreslået, at vi kunne invitere hans forældre weekenden før hans fars fødselsdag. Det har han så været uger om at ikke at få gjort noget ved, så i aften spurgte jeg igen. "Øh, nåååh ja.... Det er da en god ide". "Okay, men der er under to uger til, så du skulle måske spørge dem så".

Nej, nu havde de selvfølgelig lavet planer der.

Problemet er, at så bliver han herreirriteret over, at jeg ikke kan svare på, om vi kan to uger senere.

Det kan jeg ikke svare på, for der skal der muligvis være fødselsdag for min niece. Jeg kan og vil ikke presse min søster for en dato lige nu - hun er i USA og familien har haft en røvhård måned. Fødselsdagen skal jeg med til, for mine niecer mistede deres dejlige bedstemor for nogle uger siden, og så skal moster saftsuseme med til fødselsdagen. OG INTET AF DETTE HAVDE VÆRET ET PROBLEM, HVIS HAN HAVDE SENDT SIN MOR EN SMS, DA JEG SPURGTE FØRSTE GANG.

Grrrrrrr.........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snot og trykken for ørerne og vi skal til brunch i morgen kl 11 fordi min bonusmor lige er fyldt 70 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuld mand <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været oppe kl. 5 med morgenfrisk baby. Nu er han lagt til lur og jeg har ryddet hele stuen for møbler, fordi vi skal behandle gulvet i dag. Det er 5 gange 'gulvvask', så det tager tæt på hele dagen og skal gøres mens baby sover.

Jeg skal bare have støvsuget først, men J ligger STADIG og sover. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været oppe kl. 5 med morgenfrisk baby. Nu er han lagt til lur og jeg har ryddet hele stuen for møbler, fordi vi skal behandle gulvet i dag. Det er 5 gange 'gulvvask', så det tager tæt på hele dagen og skal gøres mens baby sover.

Jeg skal bare have støvsuget først, men J ligger STADIG og sover. <_<

Jeg ville bare gå i gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare gå i gang ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været oppe kl. 5 med morgenfrisk baby. Nu er han lagt til lur og jeg har ryddet hele stuen for møbler, fordi vi skal behandle gulvet i dag. Det er 5 gange 'gulvvask', så det tager tæt på hele dagen og skal gøres mens baby sover.

Jeg skal bare have støvsuget først, men J ligger STADIG og sover. <_<

Gå dog i gang selvom manden sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snot snot snot snot.

Og en tumling der bare prøver grænser af i vildskab!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nok i stedet lavet kaffe og måske morgenmad til manden, vækket ham kærligt og så meddelt, at jeg havde brug for at sove, så nu måtte han op og i gang, mens jeg lagde mig med ørepropper :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.. Vil godt brokke mig over min mand, der altid skal spørges syv gange, inden han tager stilling - og så går tiden jo, inden han får snøvlet sig sammen til at foretage sig noget, og så kan ting jo sjovt nok ofte ikke længere lade sig gøre :angry

På godt dansk så havde jeg foreslået, at vi kunne invitere hans forældre weekenden før hans fars fødselsdag. Det har han så været uger om at ikke at få gjort noget ved, så i aften spurgte jeg igen. "Øh, nåååh ja.... Det er da en god ide". "Okay, men der er under to uger til, så du skulle måske spørge dem så".

Nej, nu havde de selvfølgelig lavet planer der.

Problemet er, at så bliver han herreirriteret over, at jeg ikke kan svare på, om vi kan to uger senere.

Det kan jeg ikke svare på, for der skal der muligvis være fødselsdag for min niece. Jeg kan og vil ikke presse min søster for en dato lige nu - hun er i USA og familien har haft en røvhård måned. Fødselsdagen skal jeg med til, for mine niecer mistede deres dejlige bedstemor for nogle uger siden, og så skal moster saftsuseme med til fødselsdagen. OG INTET AF DETTE HAVDE VÆRET ET PROBLEM, HVIS HAN HAVDE SENDT SIN MOR EN SMS, DA JEG SPURGTE FØRSTE GANG.

Grrrrrrr.........

Det er sgu en ommer, hr mand! :prik :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At finde ud af at banken har lavet en fejl med betaling af idas dagpleje, eller rettere mangel på betaling.

Tænker ikke over at tjekke normalt, da den kører fast på vores budgetkonto, men noget sagde mig her til morgen at der var noget der var galt. Og ganske rigtigt - dagplejen er ikke betalt endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare gå i gang ;)

Tak for opbakningen piger (mobil, så ingen multi-quote) ! :tak

Jeg endte med at gøre rent på badeværelset (som ligger lige ved soveværelset, så kunne man jo håbe at han vågnede), og kort efter stod han op, så nu er der støvsuget og behandlet de første to omgange.

Han er tilbage i kridthuset, for han er gået i gang med at sætte længe ventet gelænder op i gangen! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min familie :(

Mor, pap og søster.. Øv - det bliver bare aldrig anderledes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.