tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Aldrig nogensinde før, har jeg været så pisse f*****g irriteret, som jeg er lige nu på vores lille kræ af en kanin.

Nova er endelig lige faldet i søvn hos mig, efter jeg har kæmpet længe, og så begynder den møg-kanin at hoppe rundt i buret og hygge sig, så hun vågner igen.

JEG ER SÅ TRÆT!

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er umuligt at komme igennem til ørelægen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er umuligt at komme igennem til ørelægen!!

Hvem forsøger du ved?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah. 4 timers søvn i nat.. Jeg er dårlig til det der sjat-søvn :( ih, hvorfor kan jeg ikke bare sove 7-8 timer i streg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvem forsøger du ved?

Jeg har fået anbefalet Inga fra Viborg. Kom aldrig igennem før jeg skulle på arbejde. Kan du anbefale en anden? Silke Elia skal 'bare' tjekkes for en sikkerhedsskyld, fordi det vil tale-høre konsulenten gerne inden hun sættet noget igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået anbefalet Inga fra Viborg. Kom aldrig igennem før jeg skulle på arbejde. Kan du anbefale en anden? Silke Elia skal 'bare' tjekkes for en sikkerhedsskyld, fordi det vil tale-høre konsulenten gerne inden hun sættet noget igang.

Nej det er også Inga Sigsgaard vi bruger. Og har kun gode anbefalinger deroppe til. De er så søde deroppe. Jeg gik til min store overraskelse lige igennem i mandags, så Marius skal til kontrol d. 20/3 :) Og efter Marius er kommet i behandling deroppe har vi ved akutte situationer fået en tid samme dag som vi har ringet. Så vi har kun positivt at berette.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hold I nakken og det gør oooooooondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået anbefalet Inga fra Viborg. Kom aldrig igennem før jeg skulle på arbejde. Kan du anbefale en anden? Silke Elia skal 'bare' tjekkes for en sikkerhedsskyld, fordi det vil tale-høre konsulenten gerne inden hun sættet noget igang.

Har hørt godt om den i Bjerringbro, hvis Det har interesse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har fået at vide at den autostol i lilla vi vil have til Ronja er udgået i den farve :( det er lige sket her i det nye år for de havde den inden jul :(

Må bestille i sort i stedet og så fixe op med noget lilla stof eller bånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg måtte hente en Isaac fra SFO med næseblod og to fingre med små sår, fordi han havde fået en sten over de kolde fingre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være syg når jeg skal forberede børnefødselsdag for Mathilde. Jeg nænner ikke at aflyse men Hvordan skal jeg dog få det hele lavet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt godt om den i Bjerringbro, hvis Det har interesse :)

Vi har brugt hende i Bjerringbro. Det er kæft, trit og retning. Men ingen spild tid. Hun er dygtig ingen tvivl. Ville bruge hende igen hvis vi ikke var flyttet fra Silkeborg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er også Inga Sigsgaard vi bruger. Og har kun gode anbefalinger deroppe til. De er så søde deroppe. Jeg gik til min store overraskelse lige igennem i mandags, så Marius skal til kontrol d. 20/3 :) Og efter Marius er kommet i behandling deroppe har vi ved akutte situationer fået en tid samme dag som vi har ringet. Så vi har kun positivt at berette.

Dejligt. Jeg sad i telefonkø (da jeg endelig kom i kø efter 20 minutter) i 22 minutter, men så skulle jeg møde på arbejde og kom aldrig igennem. Ihhh ha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt godt om den i Bjerringbro, hvis Det har interesse :)

Tak, vil helst undgå at skulle køre med hende. Hun hader at køre bil, så hvis vi skal til Bjerringbro skal Jesper også have fri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt. Jeg sad i telefonkø (da jeg endelig kom i kø efter 20 minutter) i 22 minutter, men så skulle jeg møde på arbejde og kom aldrig igennem. Ihhh ha!

Øv. Vil lige tilføje at der altid har været stille og rolig og uden stress når vi har været inde ved Inga. Hun er god til at forklare og svare på spørgsmål. Og så er de alle 3 søde og rare ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Vil lige tilføje at der altid har været stille og rolig og uden stress når vi har været inde ved Inga. Hun er god til at forklare og svare på spørgsmål. Og så er de alle 3 døde og rare ;)

Ja, men havde godt hørt det kunne være svært at komme igennem. Men må få manden til at ringe - han sidder alligevel ved computeren hver dag. Men lige i dag kunne jeg nå det inden jeg skulle på arbejde - troede jeg ;)

 

Der står der er 13 ugers ventetid - håber vi kan komme til lidt før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men havde godt hørt det kunne være svært at komme igennem. Men må få manden til at ringe - han sidder alligevel ved computeren hver dag. Men lige i dag kunne jeg nå det inden jeg skulle på arbejde - troede jeg ;)

Der står der er 13 ugers ventetid - håber vi kan komme til lidt før.

Jeg har set mange komme ind forbi og booke tider, selvom man godt kan komme til at vente lidt i venteværelset... Men ja det kan virkelig være svær at komme igennem :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min "home" knap på telefonen er ødelagt :( Hvilket gør min telefon stort set ubrugelig :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min "home" knap på telefonen er ødelagt :( Hvilket gør min telefon stort set ubrugelig :boo

Du kan indstille en homeknap på selve skærmen, ved du det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pis lort fuck - ja undskyld sproget. Men har lige ødelagt vores moccamaster. Ih altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan indstille en homeknap på selve skærmen, ved du det?

Hvordaaaaaaan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at få overstimulerede børn hjem , hver evig eneste gang de har været hos deres farmor. Er spændt på hvor mange timer jeg skal bruge på putning i dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen har taget pauseknappen til min hjerne <_< Så nu fræser den på repeat med diverse indre dialoger med alle mulige samarbejdspartnere/forældre/børn fra job. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordaaaaaaan?

Jeg fandt den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.