tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Har set på facebook her til aften at en veninde jeg havde i folkeskolen er død af en blodprop idag :( 31 år gammel... Pyh livet er altså en underlig størrelse!

Det er ikke brok, bare trist og uretfærdigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Oooork. Jeg har TO par shorts og nu er der gået hul i dem begge <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fisk.. måske! Han har virkelig fået temperament på det sidste - bliver sur og skriger hvis vi tager noget han har i hånden eller hvis han synes han skal have hånden ned i yoghurten og jeg ikke lige synes. Jesus! :lol Men appetitten er ikke som den plejer.. Dog har jeg jo lavet en "Peter og ulven" med de tænder der, så jeg tror ikke det er tænder før den er i munden på ham :lolhit

Kan genkende det hele her, også det med at jeg undrer hvor temperamentet kommer fra....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fisk.. måske! Han har virkelig fået temperament på det sidste - bliver sur og skriger hvis vi tager noget han har i hånden eller hvis han synes han skal have hånden ned i yoghurten og jeg ikke lige synes. Jesus! :lol Men appetitten er ikke som den plejer.. Dog har jeg jo lavet en "Peter og ulven" med de tænder der, så jeg tror ikke det er tænder før den er i munden på ham :lolhit

Storm er også begyndt at blive virkelig vred hvis vi tager noget fra ham, eller der er er eller andet han ikke må! :prik Måske er det bare her omkring, at temperamentet udvikles.. :blink Hvor han har det fra, det skal jeg ikke kunne sige noget om! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hver gang Ayah har været hos Adnan så rykker han rundt på hendes faste rutiner og sove tidspunkter og så har jeg krigen herhjemme. Dvs jeg har nu et barn der har sovet 1,5 time og nægter at sove videre. Og bare skriger eller græder. For nåååårh ja, hun havde "glemt" at sove lur idag :prik

Narrøv! Så det bliver minimalt med søvn til mig i nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af alt og alle. Skal til eksamen i morgen tidlig og burde sidde og læse op på det sidste (er iøvrigt kommet alt for sent i gang med at læse), men i stedet sidder jeg bare og tuder. Giv mig nu forhelvede bare noget kærlighed her i livet! Det er vel ikke for meget at forlange?! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af alt og alle. Skal til eksamen i morgen tidlig og burde sidde og læse op på det sidste (er iøvrigt kommet alt for sent i gang med at læse), men i stedet sidder jeg bare og tuder. Giv mig nu forhelvede bare noget kærlighed her i livet! Det er vel ikke for meget at forlange?! :boo

:kram

Håber at det, trods alt, går godt i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Immanuel har skreget uafbrudt de sidste 4 timer :( Han nægter flaske, bryst, har fået en ren ble og vil ikke sove:( ØV, øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Håber at det, trods alt, går godt i morgen.

 

Tak, men det har kæresten (eller hvad han end er nu) vist lige forpurret. Kan intet overskue lige nu, men er slet ikke klar. Tror ikke engang jeg kan svare på halvdelen af spørgsmålene og vide hvad jeg snakker om.. Arg, hvor er jeg træt af det her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, men det har kæresten (eller hvad han end er nu) vist lige forpurret. Kan intet overskue lige nu, men er slet ikke klar. Tror ikke engang jeg kan svare på halvdelen af spørgsmålene og vide hvad jeg snakker om.. Arg, hvor er jeg træt af det her!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte briller! Håber godt nok ikke det er øjenbetændelse jeg har - eller noget andet, som afholder mig fra at bruge linser! :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig sovet dårlig i nat. Hænger næsten ikke sammen. Det bliver en lang dag på job :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At S er småsyg = meeeeeega syg i hans øjne! Og det derfor er mig der kommer til at lave alt praktisk de næste par dage, inden han helt sikkert er rask nok til at tage til Le Mans imorgen aften <_<

Og så har jeg døgnvagt idag, så jeg magter bare ikke hans ynkelighed..

Han har rodet rundt hele natten, så jeg er også pisse træt :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dum morgen, dårlig aflevering i vs, skide dsb og jeg har ikke fået kaffe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dum morgen, dårlig aflevering i vs, skide dsb og jeg har ikke fået kaffe :(

:kram Det lyder alt sammen flad :( Især det med kaffen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg kan slet ikke tage mig sammen til at forberede mig til eksamen :( Får ondt i maven, når jeg åbner mine ting, og har mest af alt lyst til at sige at "det var det", og så bare vente på eksamen og lade det gå som det går :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsinkelser på sygehuset. Kan det ikke bare blive overstået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det lyder alt sammen flad :( Især det med kaffen ;)

Ja meget kan jeg klare, men mangel på kaffe kan altså tage livet af de fleste ;)  Der var så en grund til at Johannes var mega pylret i morges, de ringede fra vs at han var sløj og havde dårlig mave :( Så fik jeg lige lidt dårlig samvittighed.

Og god bedring med din sløje mand, han lyder akkurat som min. Den mindste smule sygdom og så er han døden nær og kan næsten ikke klare andet end at ligge i sofaen og se ynke ud :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, men det har kæresten (eller hvad han end er nu) vist lige forpurret. Kan intet overskue lige nu, men er slet ikke klar. Tror ikke engang jeg kan svare på halvdelen af spørgsmålene og vide hvad jeg snakker om.. Arg, hvor er jeg træt af det her!

Sikke en klovn! Håber det er gået godt i dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok meget utaknemmelig, men hold fast, hvor er jeg altså træt af min mor!

Dennis er ikke hjemme i den her uge, så jeg er alene med Thea. I dag og i morgen har theas dpmor fri, så jeg har Thea hjemme godet er ikke just en dans på roser når man er højgravid med bækkenløsning :rolleyes Jeg havde så spurgt min mor, om ikke hun ville komme herover ved 15.30-16 tiden i dag og se efter Thea mens jeg laver aftensmad og så spise med os bagefter, og det sagde hun at hun gerne ville.

For en halv time siden skrev hun så en SMS om at hun først kommer ved 17.30 tiden.... Sikke en kæmpe hjælp, på det tidspunkt sidder Thea jo allerede og spiser og bagefter skal hun i bad og i seng. Klokken 17.30 har jeg jo slet ikke brug for hjælp mere! Argh altså :(

Jeg er træt af, at min mor altid laver det nummer. Hun ved udemærket godt, at det ingen hjælp er til, hvis hun kommer så sent. Og alligevel har hun såååå travlt med, at prale overfor alle om hvor meget hun hjælper mig. Når hun endelig er her, så hjælper hun jo alligevel ikke med noget. Hun har for travlt med at skrive sms'er og snakke i telefon, til at hun kan holde øje med Thea, og hun kan aldrig komme hurtigt nok ud af døren igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blev rigtig skidt da vi kom hjem kl. 14 idag. Havde ikke spist siden en lille portion yoghurt kl. 07. Puha! Måtte ringe Rasmus hjem og så lå jeg ellers på sofaen og gispede mens Elliot legede på gulvet. Turde ikke rigtig lave noget med ham, for jeg var bange for at besvime eller noget. Fy det var ubehageligt. Nu har jeg fået en banan og noget frokost, sovet lidt og taget en treo.. Det begynder at være lidt bedre.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blev rigtig skidt da vi kom hjem kl. 14 idag. Havde ikke spist siden en lille portion yoghurt kl. 07. Puha! Måtte ringe Rasmus hjem og så lå jeg ellers på sofaen og gispede mens Elliot legede på gulvet. Turde ikke rigtig lave noget med ham, for jeg var bange for at besvime eller noget. Fy det var ubehageligt. Nu har jeg fået en banan og noget frokost, sovet lidt og taget en treo.. Det begynder at være lidt bedre..

:kram Sikke noget :kram

Håber du har det bedre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja meget kan jeg klare, men mangel på kaffe kan altså tage livet af de fleste ;) Der var så en grund til at Johannes var mega pylret i morges, de ringede fra vs at han var sløj og havde dårlig mave :( Så fik jeg lige lidt dårlig samvittighed.

Og god bedring med din sløje mand, han lyder akkurat som min. Den mindste smule sygdom og så er han døden nær og kan næsten ikke klare andet end at ligge i sofaen og se ynke ud :prik

Ja, mangel på kaffe og så er jeg heller ikke rar at være i rum med ;)

Syg mand er stadig ynkelig, dog kunne han som aftalt hente E og så købte jeg pizza med hjem, så er det værste overstået for idag :)

Håber Johannes snart er rask :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blev rigtig skidt da vi kom hjem kl. 14 idag. Havde ikke spist siden en lille portion yoghurt kl. 07. Puha! Måtte ringe Rasmus hjem og så lå jeg ellers på sofaen og gispede mens Elliot legede på gulvet. Turde ikke rigtig lave noget med ham, for jeg var bange for at besvime eller noget. Fy det var ubehageligt. Nu har jeg fået en banan og noget frokost, sovet lidt og taget en treo.. Det begynder at være lidt bedre..

Pyha det lyder ikke rart! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Sikke noget :kram

Håber du har det bedre :kiss

 

 

Pyha det lyder ikke rart! :kram

 

Tak - det går bedre :kram2 Men det var godt nok ubehageligt at ligge der og ikke rigtig turde bevæge sig nogen steder hen. Jeg præsterede at gå ud og skifte ham fordi han havde pøllet, men det var godt nok ikke sjovt. Gad vide hvad det var for noget. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.