tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Min mormor er meget syg :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måtte sige farvel til den første kvinde, som ny er ude af januar-terminsgruppen :(

Det er bare min største frygt! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykken er jo bare at opdage ens cykel er punkteret og man har glemt sit buskort derhjemme. Nå, men der er jo også kun 6 km ud til uni.. *suk*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Immanuel indlagt, igen, igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke finde energi.. Burde få ryddet op og lagt tøj på plads!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Immanuel indlagt, igen, igen :(

Åh nej, da :( Hvorfor?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, da :( Hvorfor?

:kram2

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Immanuel indlagt, igen, igen :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Immanuel indlagt, igen, igen :(

Åh nej da! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Min mor siger at han har bare været en lille stjerne. Ingen gråd, sovet ok om natten - udover at hånden gjorde ondt natten til søndag, så der havde han været vågen et par gange og været ked. Hun sagde at det var i det hele taget bare gået så godt :)

jeg saaaaaaavnede ham helt vildt, og det var så skønt at få ham i armene igen, og jeg NØD at sidde med ham da han skulle puttes igår osv. Men ingen tvivl om at han havde en god weekend, og vi fik lavet en del :)

Tak fordi du spørger :kram

Jamen det er i hårdt at aflevere de små, men sådan er det jo, når der skal arbejdes og de er så små, at de ikke kan være med :)

Da vi satte hus i stand og min mor var og hjælpe, passede svigermor E om dagen og så tog vi hjem og spiste og puttede hende og så tog mig, manden og min mor ud og arbejdede igen. Det gjorde vi en weekend og nåede vildt meget, men det var hårdt at undvære E (der var 1 år), men godt givet ud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, da :( Hvorfor?

:kram2

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra mobilen, så ingen multiquote. Tusind tak for kram! Hans blodsukker er simpelthen blevet for ustabilt igen :( og i morges var han næsten ikke til at komme i kontakt med :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra mobilen, så ingen multiquote. Tusind tak for kram! Hans blodsukker er simpelthen blevet for ustabilt igen :( og i morges var han næsten ikke til at komme i kontakt med :(

Nåh, lille pus. Hvor er det da frustrerende, at I skal kæmpe sådan :(

Ved de hvorfor hans blodsukker er så ustabilt?

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra mobilen, så ingen multiquote. Tusind tak for kram! Hans blodsukker er simpelthen blevet for ustabilt igen :( og i morges var han næsten ikke til at komme i kontakt med :(

Åh nej.. Håber han snart kommer på højkant. Det er så ulideligt når de små børn er dårlige..

Sender dig kæmpe :kram og krydser fingre for at de får styr på ham så hurtigt som muligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra mobilen, så ingen multiquote. Tusind tak for kram! Hans blodsukker er simpelthen blevet for ustabilt igen :( og i morges var han næsten ikke til at komme i kontakt med :(

Lille mus dog! :( Ej, hvor må det være væmmeligt, jeg føler virkelig med jer! :kram God bedring med den lille prut, håber snart I kan komme hjem igen! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er syg! Det stinker.. Feber og hovedpine og piller virker kun på feberen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Immanuel indlagt, igen, igen :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sælger, efter at have haft huset til salg i et år og sige ja til at sælge til os i går, i dag har fået kolde fødder og slet ikke vil sælge!!! Hold op en idiot!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sælger, efter at have haft huset til salg i et år og sige ja til at sælge til os i går, i dag har fået kolde fødder og slet ikke vil sælge!!! Hold op en idiot!

Aaaaj sikke noget møg!! :klap :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sælger, efter at have haft huset til salg i et år og sige ja til at sælge til os i går, i dag har fået kolde fødder og slet ikke vil sælge!!! Hold op en idiot!

Ej!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sælger, efter at have haft huset til salg i et år og sige ja til at sælge til os i går, i dag har fået kolde fødder og slet ikke vil sælge!!! Hold op en idiot!

Ej øv :kram Så har I ikke nået at skrive købsaftale endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, vi skulle have været dernede i morgen (med mindre jeg fødte inden). Manden har først her til aften ringet til mægleren og sagt at han slet ikke ville sælge alligevel - efter et år! Jeg er i chok. Men på en måde havde jeg ikke rigtig forventet andet, for han har været virkelig tung at danse med indtil nu.

Og så kan vi til gengæld bare gå og glæde os til at blive forældre, uden hus-halløj hængende over hovedet :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har søgt en stilling, som jeg godt nok havde regnet med at ville blive kaldt til samtale på.. Men samtaler er i denne uge, og jeg har intet hørt :(

Og sp vil jeg brokke mig over smerter og ekstrem træthed efter fysioterapi i går :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har søgt en stilling, som jeg godt nok havde regnet med at ville blive kaldt til samtale på.. Men samtaler er i denne uge, og jeg har intet hørt :(

Og sp vil jeg brokke mig over smerter og ekstrem træthed efter fysioterapi i går :(

Uf hvor jeg kender det! (Altså det øverste). Kæmpe kram! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf hvor jeg kender det! (Altså det øverste). Kæmpe kram! :kram

Jeg fatter ikke bare ikke! Vi er jo awesome, Mette :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.