tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Prøver at tage mig sammen efter at have tudet hele natten. Måske noget søvn ville kunne gøre det.. Det er bare den værste følelse i hee verden

 

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Officielt slut :boo

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at tage mig sammen efter at have tudet hele natten. Måske noget søvn ville kunne gøre det.. Det er bare den værste følelse i hee verden

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min 17 årige datters kæreste (nr 2) har slået op - hun er bare så ulykkelig at det ikke er til at holde ud. Føler sådan med hende, øv, hvorfor skal ens børn lære de samme hårde lektier man selv har fået engang. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at tage mig sammen efter at have tudet hele natten. Måske noget søvn ville kunne gøre det.. Det er bare den værste følelse i hee verden

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er I søde og dejlige :kiss - men hold op der er lang tid til 1. december, skal godt nok vænne mig til at folk umotiveret kommentere ens vægt og endnu værre bare røre ved den

Det er SÅ grænseoverskridende at end krop pludselig er allemandseje.. :prik En bekendts veninde blev så træt af at folk skulle røre ved hende hele tiden, at hun simpelthen ragede tilbage (f.eks. tog en fremmed dame på brysterne), og sagde at hun da formodede, at det også var okay at rage på hende?? :lol Jeg vil sige mere fra næste gang, for jeg kan mærke at det har præget min graviditet negativt, og det er synd, for jeg havde alt i alt en rigtig god graviditet! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ grænseoverskridende at end krop pludselig er allemandseje.. :prik En bekendts veninde blev så træt af at folk skulle røre ved hende hele tiden, at hun simpelthen ragede tilbage (f.eks. tog en fremmed dame på brysterne), og sagde at hun da formodede, at det også var okay at rage på hende?? :lol Jeg vil sige mere fra næste gang, for jeg kan mærke at det har præget min graviditet negativt, og det er synd, for jeg havde alt i alt en rigtig god graviditet! :biglove

Haha! Skulle gerne have set den fremmede dames udtryk...

 

Det er sjovt hvordan der er så forskellige oplevelser! Jeg havde, efter at have læst herinde, forventet en masse kommentarer, ragelse og det ene med det andet da jeg blev højgravid. Og så var der nærmest intet! Jeg blev næsten skuffet. I et propfyldt tog, så var jeg nødt til at spørge folk, om ikke jeg kunne få den plads der var markeret med en gravid dame (nyt fra DSB!), da jeg havde bækkenløsning og var højgravid! Jeg var slank med ok stor mave, så der var ingen tvivl om, at jeg var gravid. En dame i en butik spurgte en gang til min mave, hvornår jeg skulle føde etc., min svigermor spurgte, om hun ikke måtte røre min mave, og det samme gjorde en af min mands kammerater. Det syntes jeg faktisk var ret sødt. Jeg undrer mig lidt over, hvorfor det er så mange der får et hav af kommentarer og uønskede berøringer, mens andre ikke gør!

 

Uanset er bottom line vel, at man bliver nødt til enten at sige fra, eller lade det prælle af. Og ellers tror jeg, at det hjælper hvis man forsøger at tage det som en eller anden form for kompliment. Folk synes, at man er flot, at maven er spændende, at det er godt at folk får børn eller lignende. Ikke dermed sagt, at de har ret til at røre, men at det er GRUNDEN til at de rører/kommenterer. De gør det nok ikke for at såre. Når det gælder kommentarer som "Nøj, hvor er du stor allerede", så tror jeg som udgangspunkt hellere ikke det er ondt ment, mere en fascination over kvindekroppen og gravide maver, samt at folk lynhurtigt glemmer hvordan det var, selv hvis de selv har været gravide. Enten kan man forsøge at lade kommentarene prælle af, eller så kan man svare noget i retning af "Jeg tror du mener det godt, men jeg bliver faktisk ked af det/såret/irriteret når du siger at jeg er så stor. Det her med størrelse er jo et lidt sårt tema for de fleste." eller  "Jeg kan godt forstå, at du er fascineret af min mave, men jeg har det ikke så godt med, at andre rører ved den."

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rimelig gal!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bror har fået job i Norge, og det er super fedt for ham, men nej hvor jeg bare har svært ved at finde entusiasmen frem.. Det er langt væk, og jeg synes det er synd at Storm skal lære sin Sdr og varme morbror at kende i 2D.. :boo

Jeg skal nok blive glad på hans vegne, jeg skal bare lige sluge det! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så vil Storm elske at besøge sin morbror i Norge, når han bliver større.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rimelig gal!!!!

Hvad så? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bror har fået job i Norge, og det er super fedt for ham, men nej hvor jeg bare har svært ved at finde entusiasmen frem.. Det er langt væk, og jeg synes det er synd at Storm skal lære sin Sdr og varme morbror at kende i 2D.. :boo

Jeg skal nok blive glad på hans vegne, jeg skal bare lige sluge det! :blush

Åh, der ville jeg nok også have et lidt stivnet smil :blush :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Hovedpine

- Ineffektivitet

- At IKEA ikke har rammer i den størrelse, vi har købt fine plakater til Mar i <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allergi.!!!! Jeg bliver vanvittig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Officielt slut :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor :shooter min dejlige mand fik 12 til eksamen og ringer glad hjem for at fortælle det. Svigermors kommentar: nå. Ja, det er jo blevet så let at få 12 nu om dage :shooter ikke engang et tillykke :shooter jeg er rasende :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor :shooter min dejlige mand fik 12 til eksamen og ringer glad hjem for at fortælle det. Svigermors kommentar: nå. Ja, det er jo blevet så let at få 12 nu om dage :shooter ikke engang et tillykke :shooter jeg er rasende :shooter

Ej, hun skulle da have et rap af en kæp!! :o :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor :shooter min dejlige mand fik 12 til eksamen og ringer glad hjem for at fortælle det. Svigermors kommentar: nå. Ja, det er jo blevet så let at få 12 nu om dage :shooter ikke engang et tillykke :shooter jeg er rasende :shooter

 

Slå hende med en våd søndags-berlinger (det plejer min mand "at gøre" ;)) :prik

 

Tillykke til din mand med det flotte 12-tal! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hun skulle da have et rap af en kæp!! :o :prik

Ja, hun er simpelthen for meget, og min mand var bare helt mut bagefter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slå hende med en våd søndags-berlinger (det plejer min mand "at gøre" ;)) :prik

Tillykke til din mand med det flotte 12-tal! :super

Heldigvis bor hun 4 timers kørsel væk, så når jo at køle ned inden ;) men ellers super godt forslag :super

Tusind tak :D han er så sej :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor :shooter min dejlige mand fik 12 til eksamen og ringer glad hjem for at fortælle det. Svigermors kommentar: nå. Ja, det er jo blevet så let at få 12 nu om dage :shooter ikke engang et tillykke :shooter jeg er rasende :shooter

WTF, det er sgu strengt :prik

Tillykke med din mand, det er SEJT! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF, det er sgu strengt :prik

Tillykke med din mand, det er SEJT! :balloons

Mega strengt! Tusind tak :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor :shooter min dejlige mand fik 12 til eksamen og ringer glad hjem for at fortælle det. Svigermors kommentar: nå. Ja, det er jo blevet så let at få 12 nu om dage :shooter ikke engang et tillykke :shooter jeg er rasende :shooter

Det kan jeg godt forstå! Øv hvor er hun dum!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! Øv hvor er hun dum!

Hende har i sku da ikke været helt heldige med! Hun er vidst noget for sig.

Stort tillykke med din mand, det er rigtig sejt gået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor :shooter min dejlige mand fik 12 til eksamen og ringer glad hjem for at fortælle det. Svigermors kommentar: nå. Ja, det er jo blevet så let at få 12 nu om dage :shooter ikke engang et tillykke :shooter jeg er rasende :shooter

Hvor er han sej, tillykke med ham :)

Min mor er ligedan. Hendes svar plejer at være noget om hvad andre hun kender har fået. Det er i hvert fald vigtigt at undgå at sige tillykke, flot gået eller lignende.

Godt han har dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.