tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det forstår jeg ikke - altså din familie... Hvis vi er inviteret til fødselsdag, så kommer vi om så det ligger i den anden ende af landet... Eneste grund for os ville være at vi havde booket en ferie i den modsatte ende af landet eller i udlandet... Altså lige præcis i de dage!

:ditto

Forstår ikke det der med at man ikke gider at prioritere familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For dælen det er en hård dag det her, og jeg ved faktisk ikke helt hvorfor - det sidder bare i hele kroppen og hovedet er tungt...

Lad klokken snart blive 14.30 så jeg kan komme ud i solen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter hos lægen. Skal have undersøgt knæ, fod og snakket om de smerter jeg har i bækkenet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dennis og jeg har hele tiden haft en klar aftale om, at lillesøster køn ikke skulle offentliggøres på facebook før hun er født. Vi har kun fortalt den nærmeste familie -forældre og søskende (+ babyklar :P ) at vi venter en pige, og vi har gjort det helt klart for familien at de ikke måtte sige det videre.. Sørme om ikke min svigermor så i går fik den ide, at hun da lige skulle skrive på Dennis's fb væg, at vi venter os en pige :O

Jeg er RASENDE! Jeg føler mig i den grad krænket og frataget en vigtig "ting" :( hvis det bare lige var en engangs forseelse fra svigermors side, så ville det være til at overse, men det er så typisk min svigermor.

Og Dennis er totalt ligeglad :( hvis jeg havde skrevet det på fb, ville han være blevet gal, men fordi det er hans mor, så er det helt ok :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dennis og jeg har hele tiden haft en klar aftale om, at lillesøster køn ikke skulle offentliggøres på facebook før hun er født. Vi har kun fortalt den nærmeste familie -forældre og søskende (+ babyklar :P ) at vi venter en pige, og vi har gjort det helt klart for familien at de ikke måtte sige det videre.. Sørme om ikke min svigermor så i går fik den ide, at hun da lige skulle skrive på Dennis's fb væg, at vi venter os en pige :O

Jeg er RASENDE! Jeg føler mig i den grad krænket og frataget en vigtig "ting" :( hvis det bare lige var en engangs forseelse fra svigermors side, så ville det være til at overse, men det er så typisk min svigermor.

Og Dennis er totalt ligeglad :( hvis jeg havde skrevet det på fb, ville han være blevet gal, men fordi det er hans mor, så er det helt ok :(

Øv, kan godt forstå at du er rasende, det er bare ikke ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dennis og jeg har hele tiden haft en klar aftale om, at lillesøster køn ikke skulle offentliggøres på facebook før hun er født. Vi har kun fortalt den nærmeste familie -forældre og søskende (+ babyklar :P ) at vi venter en pige, og vi har gjort det helt klart for familien at de ikke måtte sige det videre.. Sørme om ikke min svigermor så i går fik den ide, at hun da lige skulle skrive på Dennis's fb væg, at vi venter os en pige :O

Jeg er RASENDE! Jeg føler mig i den grad krænket og frataget en vigtig "ting" :( hvis det bare lige var en engangs forseelse fra svigermors side, så ville det være til at overse, men det er så typisk min svigermor.

Og Dennis er totalt ligeglad :( hvis jeg havde skrevet det på fb, ville han være blevet gal, men fordi det er hans mor, så er det helt ok :(

Ej helt ærlig hvor er hun tavelig! Og øv at Dennis er ligeglad! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok svært ved vores genbo. De har 4 børn og en sød lille hund, og damen skælder bare ALTID ud, som i evig og altid. Det er ikke særlig rart at høre på de stakkels børn eller hunden (eller manden) skal skældes ud konstant :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok svært ved vores genbo. De har 4 børn og en sød lille hund, og damen skælder bare ALTID ud, som i evig og altid. Det er ikke særlig rart at høre på de stakkels børn eller hunden (eller manden) skal skældes ud konstant :(

Ej, får helt ondt i maven bare af at læse du skriver det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til møde på jobcentret i dag, et ret vigtigt et, og så er min sagsbehandler langtidssygemeldt.. Så jeg har fået en ny..

Puhh,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, får helt ondt i maven bare af at læse du skriver det...

Ja :( hun er virkelig sær og ikke en nogen af naboerne snakker med. Manden derimod er flink, og han virker også til at være god ved børnene. Umiddelbart tror jeg bare hun er presset over 4 små børn, men alligevel...

Nu sad jeg lige i haven og hun gik forbi, og der var det hunden der fik skæld ud fordi den ville hilse på vores hunde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok svært ved vores genbo. De har 4 børn og en sød lille hund, og damen skælder bare ALTID ud, som i evig og altid. Det er ikke særlig rart at høre på de stakkels børn eller hunden (eller manden) skal skældes ud konstant :(

Sådan en havde vi bag ved os på et tidspunkt. Han lavede ikke andet end at skælde de stakkels børn og hund ud. Og til trods for jeg ikke anede hvem manden var, så var han dømt på forhånd. Han snakkede aldrig pænt til dem. NU har vi heldigvis fået en ny sød lille familie bag os og dele hæk med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til møde på jobcentret i dag, et ret vigtigt et, og så er min sagsbehandler langtidssygemeldt.. Så jeg har fået en ny..

Puhh,

Håber det gik godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en havde vi bag ved os på et tidspunkt. Han lavede ikke andet end at skælde de stakkels børn og hund ud. Og til trods for jeg ikke anede hvem manden var, så var han dømt på forhånd. Han snakkede aldrig pænt til dem. NU har vi heldigvis fået en ny sød lille familie bag os og dele hæk med ;)

Vores er desværre flyttet ind for et lille år siden. Og vi har ellers sådan et hyggeligt kvarter, lige nu cykler Dicte ude på vejen med den anden nabos datter :) Her om sommeren bemærker man det jo meget mere. Godt i har fået nogle søde naboer nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det gik godt :kram2

Tak for kram

Det gik værre en forventet. Lort med lort på .

Og jeg er grædefærdig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram

Det gik værre en forventet. Lort med lort på .

Og jeg er grædefærdig.

Du ved hvor jeg er!!!

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte eksamen og lorte 7-tal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte eksamen og lorte 7-tal!

:kram :kram :kram Det var den sidste, ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er RØDGLØDENDE af raseri. Der er fanme nogen, der har SPYTTET på vores barnevogn!! :o :klap :angry :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ved hvor jeg er!!!

:kram2 :kram2 :kram2

Tusind tak.. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er RØDGLØDENDE af raseri. Der er fanme nogen, der har SPYTTET på vores barnevogn!! :o :klap :angry :shooter

Ad, hvad bilder folk sig ind..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ad, hvad bilder folk sig ind..

Jeg har ret begrundet mistanke om at det er et barn i opgangen (en anden i opgangen har set ham spytte efter andre ting) og børn ved jo ikke altid, hvad de laver, og jeg har i forvejen et skidt øje til hans far... Han har bare SLET ikke styr på den (stakkels) dreng :prik Er så vred, og føler mig fanme krænket. Vi har også før snakket om, at den en dag pludselig hang underligt, som om nogen havde været oppe og kravle i den, men havde skudt det hen, men nu begynder jeg ærligt talt at mistænke ham lidt for det også <_< Der har også før været pletter, men der troede vi, at det var hende, der vasker trapper, der måske havde spildt. Jeg har slet ikke haft fantasi til at nogen kunne finde på sådan noget. Men idag var der ikke noget at tage fejl af, der var MANGE spytklatter og nogle var helt slimede. Så ulækkert altså :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ret begrundet mistanke om at det er et barn i opgangen (en anden i opgangen har set ham spytte efter andre ting) og børn ved jo ikke altid, hvad de laver, og jeg har i forvejen et skidt øje til hans far... Han har bare SLET ikke styr på den (stakkels) dreng :prik Er så vred, og føler mig fanme krænket. Vi har også før snakket om, at den en dag pludselig hang underligt, som om nogen havde været oppe og kravle i den, men havde skudt det hen, men nu begynder jeg ærligt talt at mistænke ham lidt for det også <_< Der har også før været pletter, men der troede vi, at det var hende, der vasker trapper, der måske havde spildt. Jeg har slet ikke haft fantasi til at nogen kunne finde på sådan noget. Men idag var der ikke noget at tage fejl af, der var MANGE spytklatter og nogle var helt slimede. Så ulækkert altså :boo

Ej, jeg er målløs!!! :o :blink

Hvor gammel er den formodede gerningsmand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram Det var den sidste, ikke?

Og eneste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram Et 7-tal er da fint! Det betyder at du kan det du skal, at du har et fint fagligt niveau og at der ikke er noget graverende fejl og mangler :)

Nu er "fint" jo et relativt begreb. Men jeg synes ikke et 7-tal er noget at være tilfreds med. Jeg mener der er noget galt, hvis man er glad for et 7-tal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er "fint" jo et relativt begreb. Men jeg synes ikke et 7-tal er noget at være tilfreds med. Jeg mener der er noget galt, hvis man er glad for et 7-tal :)

Noget galt? Hmm det vil jeg ikke mene. Så er jeg ihvert fald helt galt på det hver gang jeg har fået karakter :(

Det kommer vel an på hvad man forventer af sig selv, og selvom man kan stoffet, så kan man uheldig den dag man er op til prøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.