tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg fatter ikke bare ikke! Vi er jo awesome, Mette :o

Haha no argument there :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit hoved trænger til RO! Jeg har begge børn hjemme i denne uge og der bliver bare talt konstant til mig. Mit hoved er ved at nå eksplosionsniveau og jeg trænger bare til nogle timers ro.

Cassandra har ikke villet sove eftermiddagslur de sidste par dage, det er alt for spændende når storebror er hjemme og hun er dødtræt, så jeg håber virkelig hun overgiver sig til søvnen idag.

Manden har heldigvis fri i morgen, så håber jeg jeg kan gemme mig lidt væk og få lidt fred i hovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lagde mig, og bad kæresten vække mig efter ma en time.. Er så vågnet nu, 3 timer efter hvor han sover på sofaen.. Ihhhh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lagde mig, og bad kæresten vække mig efter ma en time.. Er så vågnet nu, 3 timer efter hvor han sover på sofaen.. Ihhhh!

Hvad laver din kæreste egentlig? (Hvis man må spørge, jeg er nysgerrig :blush) Jeg synes godt nok at han sover meget :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ROTTER!!!! Der er kommet rotter ind i hulmuren af det hus vi bor i... Det er så KLAMT!!!! Det har bare taget udlejer 100 år at få meldt det til kommunen - som så har fortalt ham at de yngler hver 3. uge. Jeg vil slet ikke VIDE hvor mange rotter der er i væggene - men det er så klamt, altså!!! Resten af tiden vi bor her skal manden så tjekke den fælde som står i vores køkkenskab... AD AD AD AD AD!!!!

Behøver jeg sige at jeg GLÆDER mig til om 10 dage hvor vi flytter!

Aaaaaad!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af min mands arbejde <_< Det kan ikke passe at bare fordi han er chef, så kommer arbejdet altid før alt andet. Og jeg kan godt mærke han selv er splittet mellem arbejde og det her hjemme :( men årh hvor er det irriterende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ROTTER!!!! Der er kommet rotter ind i hulmuren af det hus vi bor i... Det er så KLAMT!!!! Det har bare taget udlejer 100 år at få meldt det til kommunen - som så har fortalt ham at de yngler hver 3. uge. Jeg vil slet ikke VIDE hvor mange rotter der er i væggene - men det er så klamt, altså!!! Resten af tiden vi bor her skal manden så tjekke den fælde som står i vores køkkenskab... AD AD AD AD AD!!!!

Behøver jeg sige at jeg GLÆDER mig til om 10 dage hvor vi flytter!

Yirks! Vi boede engang et sted hvor der pludselig var mus i væggen i soveværelset! Føj... 10 dage må du tænke på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte IKEA rammer! Nu er det 2 gang på en uge de ryger ned og smadrer totalt :gal

Idag var det så bare den på 1 meter på Dictes værelse, som selvfølgelig faldt ned efter hun var lagt i seng, og nu er der bare glasskår over alt :( i mit forsøg på at rydde op skar jeg mig i hånden, så nu putter vi i vores seng og så må far ordne glasskår senere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mim baby er syg og dårlig.. :( Snot, løbende øjne, han er ildrød og kridhvid på en gang og han vil bare ikke sove.. Min lille mus! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbamama: Han er sygemeldt, han nåede lige at arbejde to dage også knækkede han igen :( Hans ryg er helt smadret, så jeg er lidt spændt på hvad det ender med.. Det betyder også han får en del smertestillende, som gør han bliver mere træt.. Men ja, han sover meget - mere end jeg også synes er okay ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig..! Min kærestes søster er gravid, og de har fået lavet moderkagebiopsi i dag, pga. forhøjet risiko..

DET jeg vilbrokke mig over, er så at de STADIGVÆK ikke vil kende kønnet..De startede ellers med at sige de ikke ville, fordi der jo var en risiko for scanningen viste forkert :P Nu synes jeg ikke de har undskyldninger..! :P Hmpf :P  JEG ER JO NYSGERRIG!

 

Heldigvis vil min lillesøster kende kønnet, så kan jeg jo shoppe der :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig..! Min kærestes søster er gravid, og de har fået lavet moderkagebiopsi i dag, pga. forhøjet risiko..

DET jeg vilbrokke mig over, er så at de STADIGVÆK ikke vil kende kønnet..De startede ellers med at sige de ikke ville, fordi der jo var en risiko for scanningen viste forkert :P Nu synes jeg ikke de har undskyldninger..! :P Hmpf :P JEG ER JO NYSGERRIG!

Heldigvis vil min lillesøster kende kønnet, så kan jeg jo shoppe der :P

Hvorfor er det så vigtigt med det skide køn?? Jeg fatter det simpelthen ikke!

Det vigtigste for din svigerinde er at barnet er SUND, RASK OG LEVEDYGTIG!

Jeg forstår dem godt!

Hilsen hende der selv skal have lavet moderkagebiopsi på mandag af samme grund,

Forhøjet risiko, vi vil ikke vide kønnet hvis vi går fri fra kromosomfejl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er slet ikke vigtigt med det køn! Jeg er bare selv aaaaalt for nysgerrig :P Og jeg brokker mig herinde, fordi jeg er SÅ nysgerrig - men vil respektere deres ønske, så derfor kommenterer jeg det slet ikke overfor dem..

 

Men det har skabt lidt debat herhjemme! For jeg VIL jo vide kønnet, næste gang jeg bliver gravid - og kæreste vil IKKe :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og i øvrigt, er det ikke fordi jeg mener det er uvigtigt om barnet er sund og rask ;) Jeg er bare af den overbevisning, at selvfølgelig er barnet det.. :D Det SKAL være en sund og rask lille en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovedpine <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det så vigtigt med det skide køn?? Jeg fatter det simpelthen ikke!

Det vigtigste for din svigerinde er at barnet er SUND, RASK OG LEVEDYGTIG!

Jeg forstår dem godt!

Hilsen hende der selv skal have lavet moderkagebiopsi på mandag af samme grund,

Forhøjet risiko, vi vil ikke vide kønnet hvis vi går fri fra kromosomfejl.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbamama: Han er sygemeldt, han nåede lige at arbejde to dage også knækkede han igen :( Hans ryg er helt smadret, så jeg er lidt spændt på hvad det ender med.. Det betyder også han får en del smertestillende, som gør han bliver mere træt.. Men ja, han sover meget - mere end jeg også synes er okay ;)

Årh av og øv da :( Men kan man ikke gøre noget for at modvirke den træthed? Kan han dyrke motion f.eks.? Træthed er vel ikke nødvendigvis det samme som behov for at sove?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg SVEDER!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han træner jo lidt, pga det med ryggen... Han går mange ture i løbet af dagen, med vores hund (Han går mellem 3 og 4 timers tur om dagen vil jeg tro..)

Jeg tror simpelthen det er trætheden også kombinationen med at han har et voldsomt sovehjerte.. Han har så det "problem" at hvis han først sover, så SOVER han.. Så han skal vækkes, eller have et vækkeur sat til.. Ellers bliver han bare totalt Tornerose!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig..! Min kærestes søster er gravid, og de har fået lavet moderkagebiopsi i dag, pga. forhøjet risiko..

DET jeg vilbrokke mig over, er så at de STADIGVÆK ikke vil kende kønnet..De startede ellers med at sige de ikke ville, fordi der jo var en risiko for scanningen viste forkert :P Nu synes jeg ikke de har undskyldninger..! :P Hmpf :P JEG ER JO NYSGERRIG!

Heldigvis vil min lillesøster kende kønnet, så kan jeg jo shoppe der :P

Jeg forstår dig! Min veninde som ventede sig samtidig med mig ville heller ikke vide det, og jeg var lige ved at dø!!! :lol Til sidst troede vi alle at der blev en pige, så forvirringen var total da skønne lille Mikkel så dagens lys... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg er så dårlig til at sove :( nu har jeg været vågen siden 3.30 om en time ringer mit vækkeur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortenat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg er så dårlig til at sove :( nu har jeg været vågen siden 3.30 om en time ringer mit vækkeur.

:kram

Håber du kommer igennem dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortenat!

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af min mands arbejde <_< Det kan ikke passe at bare fordi han er chef, så kommer arbejdet altid før alt andet. Og jeg kan godt mærke han selv er splittet mellem arbejde og det her hjemme :( men årh hvor er det irriterende!

Der har du livet beskrevet os ;)

Og det er R.. Irriterende..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.