tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Le Mans weekend. Så ved jeg godt hvad tv'et kommer til at stå på.

Måske forkert at brokke sig over det, når det kun er den ene weekend om året.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mens.. Jeg er bare ikke et fungerende menneske, når det er den tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamensnervøsitet. Det er fanme for tidligt, jeg kan da ikke holde ud at have det sådan her i flere dage altså :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af de dage, hvor jeg virkelig hader at have for lavt stofskifte :(

 

Jeg lavede zumba i 1½ time, hvilket normalt giver energi, men idag var en af de dage hvor jeg nok skulle have ladet hver. Jeg blev så træt af motionen og mine led og muskler gør så pokkers ondt. Jeg ved det er stofskiftet der er ude af balance, det kan jeg mærke og jeg ved jeg ikke får det godt mere idag. Normalt kan jeg mærke når jeg skal holde igen med motionen, men idag svigtede intuitionenen mig og jeg bliver så ked af det når de skide sygdom skal afholde mig fra ting og ikke mindst hader jeg trætheden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Le Mans weekend. Så ved jeg godt hvad tv'et kommer til at stå på.

Måske forkert at brokke sig over det, når det kun er den ene weekend om året.

Her er vi gået i gang med en MÅNED med VM <_< :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi gået i gang med en MÅNED med VM <_< :rolleyes

Her zappes der imellem de to <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her zappes der imellem de to <_<

Her ser vi Le Mans. Jeg vil godt nok tusind gange hellere se VM, for Le Mans er satme kedeligt og ikke seervenligt! :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ser vi Le Mans. Jeg vil godt nok tusind gange hellere se VM, for Le Mans er satme kedeligt og ikke seervenligt! :zzz

Tænkte at han bare skulle vælge en slags, men jeg har vagt idag, så gik bare op i seng i stedet for at irritere mig alt for meget!

Og kan så ikke falde i søvn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Advarselslamper der lyser i bilen, så ingen tur i Legoland til os i dag <_< Det positive er så, at det ikke er på vej derned den begyndte at lyse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så stop dog den allergi. Fuck der er meget græspollen, når jeg vågner med hævede øjne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så stop dog den allergi. Fuck der er meget græspollen, når jeg vågner med hævede øjne.

Øv det er op ad bakke fra start af :kram2

God bedring og så håber vi der snart kommer lidt regn der kan dæmpe det lidt. Felix kæmper desværre også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt sige, at man er træt af sine børn? De er oppe og toppes konstant. Primært den ældste der muler og "provokerer" Caroline. Så siger Caroline selvfølgelig fra... De tager hinandens ting. Skubber. Slår, og vi har virkelig taget den fra den pædagogiske vinkel og forklaret, forstået osv - men nu virker time out åbenbart kun... Føles det som.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygt barn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor kan jeg bare blive rasende på nogle folk. En af mine venner har skaffet manden job som lastvognschauffør og de kører lige nu sammen fordi min kæreste skal læres op i at bruge en kran.. Vennen har ikke nogen som helst tålmodighed så manden må ikke bruge kranen fordi det "tager for lang tid".. Men han får jo aldrig føling med det hvis ikke han prøver. Jeg skal opereres på tirsdag og den hjælp jeg skulle have fra andre holdt ikke alligevel, så manden spurgte i fredags chefen om han kunne få fri tirsdag-fredag fordi jeg bliver så dårlig at jeg ikke engang kan gå på toilettet selv. Vennen siger så til min kæreste at hvis han havde været kæreste med mig havde han sagt at så måtte jeg sq bare passe mig selv så det var manden nødt til at sige til mig.. Chefen sagde i fredags at det ikke var noget problem fordi de stadig var 2 mand på samme bil. Vennen har så snakket med chefen i Tlf igår og har åbenbart fået ham overtalt til at manden ikke må få fri alligevel. (Fordi han ikke selv gider lave alt det kedelige arbejde) . Og desuden har vennen fortalt til manden at han synes jeg er hysterisk.. Er så sur, ked, skuffet osv så jeg har intet tilovers for min "ven".. Aner slet ikke hvordan jeg skal klare en operation, sørge for ALT herhjemme plus alt omkring ungerne. Skal gå 11 km om dagen bare for at aflevere dem i institution og hvordan gør man lige det efter en operation i maven!!! Ham "vennen" tænker fanme kun på sig selv..! Og føler mange gange at han bare prøver at få mig ned med nakken og få mig til at gå fra manden fordi "vennen" selv har været/er vild med mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kan jeg bare blive rasende på nogle folk. En af mine venner har skaffet manden job som lastvognschauffør og de kører lige nu sammen fordi min kæreste skal læres op i at bruge en kran.. Vennen har ikke nogen som helst tålmodighed så manden må ikke bruge kranen fordi det "tager for lang tid".. Men han får jo aldrig føling med det hvis ikke han prøver. Jeg skal opereres på tirsdag og den hjælp jeg skulle have fra andre holdt ikke alligevel, så manden spurgte i fredags chefen om han kunne få fri tirsdag-fredag fordi jeg bliver så dårlig at jeg ikke engang kan gå på toilettet selv. Vennen siger så til min kæreste at hvis han havde været kæreste med mig havde han sagt at så måtte jeg sq bare passe mig selv så det var manden nødt til at sige til mig.. Chefen sagde i fredags at det ikke var noget problem fordi de stadig var 2 mand på samme bil. Vennen har så snakket med chefen i Tlf igår og har åbenbart fået ham overtalt til at manden ikke må få fri alligevel. (Fordi han ikke selv gider lave alt det kedelige arbejde) . Og desuden har vennen fortalt til manden at han synes jeg er hysterisk.. Er så sur, ked, skuffet osv så jeg har intet tilovers for min "ven".. Aner slet ikke hvordan jeg skal klare en operation, sørge for ALT herhjemme plus alt omkring ungerne. Skal gå 11 km om dagen bare for at aflevere dem i institution og hvordan gør man lige det efter en operation i maven!!! Ham "vennen" tænker fanme kun på sig selv..! Og føler mange gange at han bare prøver at få mig ned med nakken og få mig til at gå fra manden fordi "vennen" selv har været/er vild med mig!

Med venner som ham, hvad skal man så med fjender :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Med venner som ham, hvad skal man så med fjender :kram2

Lige præcis.. Så når manden (forhåbentlig) får lastbilen for sig selv om et par uger, så skal ham vennen bare ud af vores liv og vil bare være en fjern kollega for manden..

Mig og manden har også skændtes over telefonen hvor vennen så bad manden om at lægge på fordi vennen ville snakke med mig.. Og så begyndte vennen at sige at jeg fanme ikke skulle skændes med manden når han var på arbejde og at så måtte vi jo lade vær med at snakke sammen når han var på arbejde! :O sagde bare pænt til ham at det skulle han bestemt ikke blande sig i!

Og tak for kram :) det hjælper lidt på humøret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kan jeg bare blive rasende på nogle folk. En af mine venner har skaffet manden job som lastvognschauffør og de kører lige nu sammen fordi min kæreste skal læres op i at bruge en kran.. Vennen har ikke nogen som helst tålmodighed så manden må ikke bruge kranen fordi det "tager for lang tid".. Men han får jo aldrig føling med det hvis ikke han prøver. Jeg skal opereres på tirsdag og den hjælp jeg skulle have fra andre holdt ikke alligevel, så manden spurgte i fredags chefen om han kunne få fri tirsdag-fredag fordi jeg bliver så dårlig at jeg ikke engang kan gå på toilettet selv. Vennen siger så til min kæreste at hvis han havde været kæreste med mig havde han sagt at så måtte jeg sq bare passe mig selv så det var manden nødt til at sige til mig.. Chefen sagde i fredags at det ikke var noget problem fordi de stadig var 2 mand på samme bil. Vennen har så snakket med chefen i Tlf igår og har åbenbart fået ham overtalt til at manden ikke må få fri alligevel. (Fordi han ikke selv gider lave alt det kedelige arbejde) . Og desuden har vennen fortalt til manden at han synes jeg er hysterisk.. Er så sur, ked, skuffet osv så jeg har intet tilovers for min "ven".. Aner slet ikke hvordan jeg skal klare en operation, sørge for ALT herhjemme plus alt omkring ungerne. Skal gå 11 km om dagen bare for at aflevere dem i institution og hvordan gør man lige det efter en operation i maven!!! Ham "vennen" tænker fanme kun på sig selv..! Og føler mange gange at han bare prøver at få mig ned med nakken og få mig til at gå fra manden fordi "vennen" selv har været/er vild med mig!

Enig med BBM- men hvordan pokker har du tænkt dig at blive opereret når du er gravid :blink Og især når det er maven? :huh

Og tillykke med :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nerverne sidder helt uden på tøjet. Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nerverne sidder helt uden på tøjet. Øv :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at Arons hånd stadig bare er MEGA hævet her næsten 2 døgn efter han blev stukket / bidt, så både manden og jeg vil altså have en læge til at se på ham. Det betyder så barnets 1. sygedag til mig, hvilket er lidt træls fordi jeg skulle have et møde som bare var SÅ svært at få koordineret...

At det så er ret så hyggeligt at være hjemme med syg tumling er så en mindre detalje :wub

Argh, det er træls.. Med god ide at få ham til læge :)

Havde han ellers haft en hyggelig weekend hos din mor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at Arons hånd stadig bare er MEGA hævet her næsten 2 døgn efter han blev stukket / bidt, så både manden og jeg vil altså have en læge til at se på ham. Det betyder så barnets 1. sygedag til mig, hvilket er lidt træls fordi jeg skulle have et møde som bare var SÅ svært at få koordineret...

At det så er ret så hyggeligt at være hjemme med syg tumling er så en mindre detalje :wub

Felix hånd bruger også mere end to dage på at blive normal. Den klør som ind i helvede og spænder også. Vi giver alnok og Panodil og så er det bare at vente desværre. God bedring med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig sur her til morgen. Faldt i søvn kl.04:30 i nat og blev vækket her kl.08:00 med beskeden om at jeg er doven, fordi jeg gerne vil sove lidt ekstra. Jeg har ligesom tiden til det, men alligevel skal jeg nu bare have dårlig samvittighed over gerne at ville være veludhvilet. :boo

 

Planen var jo bare at sidde ud på uni hele dagen, så kan jo bare rykke i den anden ende, hvis det er. Årh, hvor er det irriterende og barnligt altså, men det kommer så ikke til at ske i mit tempo i dag. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.