tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Tja, det synes jeg også... Tror også jeg kommer til at sige noget til ham, når han kommer hjem fra træning (som han sjovt HAR tid til :gal )

Ej, hvis han har tid til træning, så synes jeg da han skal lukke :numse ;)

Det er sgu da også provokerende! Hvad så med jeres FÆLLES barn? Må han heller ikke snakke til sin far?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv :( Har du ægløsning nu?

Det er CD12 i dag og min krop er tydeligt på vej mod ÆL og den kommer med god sandsynlighed indenfor 2-6 dage. Jeg skal scannes hos gyn på onsdag kl. 16.

Så det er jo ikke kritisk, at vi sexer i dag, men jeg vil virkelig gerne gøre alt hvad vi kan denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvis han har tid til træning, så synes jeg da han skal lukke :numse ;)

Det er sgu da også provokerende! Hvad så med jeres FÆLLES barn? Må han heller ikke snakke til sin far?

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på ferie om 16 dage, og det er superfedt og selvfølgelig glæder jeg mig. Men lige nu ville jeg faktisk hellere være fri med de omkostninger det har herhjemme.

M er max stresset! Han er sur og tvær, og har her til aften bedt mig om kun at tale til ham, hvis det er yderst vigtigt - og det gælder frem til den 13. hvor han får ferie :(

Ej, det kan man sgu da ikke! Undskyld jeg bander, men han er da for langt ude :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvis han har tid til træning, så synes jeg da han skal lukke :numse ;)

Det er sgu da også provokerende! Hvad så med jeres FÆLLES barn? Må han heller ikke snakke til sin far?

Ham tager han sig heldigvis tid til - det skal han trods alt ha' kredit for ;) Men jeg er tilsyneladende alt for forstyrrende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare savnet Anna og Søren så meget og har virkelig glædet mig til de kom hjem og Søren og jeg skulle arbejde på PB2 på den gode måde og så har Søren fandme flået noget af sin tand ud med en karamel på vej hjem i bilen. Så han er helt slået ud af smerte, ubehag og en ikke ubetydelig tandlægeskræk!

Så der er helt sikkert ikke noget sex i dag. Det er synd for ham, men også ret frustrerende :( :huug

:kram Håber tanden gør mindre ondt i morgen og ar han hurtigt kan få den fikset :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er CD12 i dag og min krop er tydeligt på vej mod ÆL og den kommer med god sandsynlighed indenfor 2-6 dage. Jeg skal scannes hos gyn på onsdag kl. 16.

Så det er jo ikke kritisk, at vi sexer i dag, men jeg vil virkelig gerne gøre alt hvad vi kan denne gang.

Giv ham noget smertestillende og hop på ham ;) :hump

Ej jeg håber at han hurtigst muligt er på toppen igen og så hepper jeg på god scanning på onsdag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham tager han sig heldigvis tid til - det skal han trods alt ha' kredit for ;) Men jeg er tilsyneladende alt for forstyrrende <_<

Nå, det er da noget ;) Men shit, hvor var jeg blevet provokeret (og dermed moooonster provokerende) hvis S sagde det til mig :huh :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågen baby...:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror den flue der er i soveværelset godt er klar over jeg ikke kan sove. Hold op hvor er den nærgående :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kaffe ned af blusen i s-toget. Monday monday...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børne eksem, når man er 29! Tsk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børne eksem, når man er 29! Tsk!

Så er det vel man kalder det atopisk eksem, som det rent faktisk hedder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kejsersnits ar, der stadig gør mega ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

I har simpelthen bare haft det så hårdt... Håber snart det bliver bedre for jer :kram

Håber jeg virkelig også! Magter snart ikke mere! Godt sundhedsplejersken kommer i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly har hældt vand ned i vores eneste PS3 controller - nu vil den ingenting  :( hvor er små børn altså dumme nogen gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme knæ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah... Elsker at have et sommerbarn, men det er satme bøvlet at stable en fødselsdag på benene <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah... Elsker at have et sommerbarn, men det er satme bøvlet at stable en fødselsdag på benene <_<

Um... For mit vedkommende bliver det af den grund noget interessant at se, hvor mange, der møder op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Um... For mit vedkommende bliver det af den grund noget interessant at se, hvor mange, der møder op...

Øh hvad, det forstod jeg ikke? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh hvad, det forstod jeg ikke? :)

Det var også klodset formuleret. Min søn er fra juli, og jeg er i gang med at arrangere hans fødselsdag - men tidspunktet gør, at familien er noget tunge at trække til Sjælland :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også klodset formuleret. Min søn er fra juli, og jeg er i gang med at arrangere hans fødselsdag - men tidspunktet gør, at familien er noget tunge at trække til Sjælland :-/

Arh på den måde :) Vi kæmper i hvert fald her <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh på den måde :) Vi kæmper i hvert fald her <_<

:ditto <_<

Skulle vi aldrig føre den BK-børnefødselsdag ud i livet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto <_<

Skulle vi aldrig føre den BK-børnefødselsdag ud i livet :D

Haha det er lige før, det bliver nødvendigt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg ikke - altså din familie... Hvis vi er inviteret til fødselsdag, så kommer vi om så det ligger i den anden ende af landet... Eneste grund for os ville være at vi havde booket en ferie i den modsatte ende af landet eller i udlandet... Altså lige præcis i de dage!

Jap... Jeg synes også, at vi er flinke til at møde op hos mine niecer, men jeg må samtidig erkende, at det sker, at det smutter, fordi det så ikke passer min mand - og jeg oooooorker ikke sur mand enten op til eller med på tur:-/

Min mands brors børn er store, og de har vist bare aldrig rigtig dyrket at møde op hos hinanden - manden og hans bror - broren og hans kone er i hvert fald aldrig mødt op til min mands særbørns fødselsdage (i de 7 år, jeg har været her), og pt kan min mand ikke engang snøvle sig sammen til at beslutte sig for, om vi skal tage afsted til hans nieces studentergilde. Jeg faaaaaaatter det ikke... De har heller aldrig haft hinandens børn på overnatning o.l.

Men ligesom det ind imellem er husfreden med min mand, der forhindrer mig i at møde op hos mine niecer, ligesådan er jeg ret sikker på, at det er på grund af min (ellers flinke) svoger, at min søster er så tung at trække herover.

Træls... Så meget familie har vi (og dermed junior) ikke, så jeg ville frygtelig gerne holde mere sammen på det, der er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.