tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Lille pus da :kram

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

A fik også klippet sit tungebånd, men han var 6 mdr så det var i fuld narkose. Det er godt at de gør det allerede nu, for det er så lille og hurtigt et indgreb som bare betyder alverden :kram

Godt at det er vel overstået :kram

Puha, fuld narkose :( Det tror jeg ikke, at jeg havde kunnet bære :( Tusind tak for kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sku' lige handle lidt. 800 kr senere... Ooops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er pissesur på vores boligselskab, men at vi alligevel er NØDT til at kontakte dem, fordi håndtaget til vores vindue i køkkenet er gået i stykker :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skulle ud og spise og drikke øl eller drinks med Marie og så blev jeg mega dårlig med ondt i maven, koldsved og kvalme midt i maden og er nu på vej hjem :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skulle ud og spise og drikke øl eller drinks med Marie og så blev jeg mega dårlig med ondt i maven, koldsved og kvalme midt i maden og er nu på vej hjem :boo

Ej, hvor surt! :(

Hvordan går det nu?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor surt! :(

Hvordan går det nu?

:kram2

Ligger på sofaen, stadig med mega ondt i maven, men dog ikke de andre ting :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte har forstoppelse og vores ene hund går på 3 ben. Så nu skal vi til dyrlægen, og Dicte er forståeligt nok mega pivet. Vores fridage går bare altid skævt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Røv pisse lorte dag - kort fortalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal på arbejde imorgen mens resten af familien har fri :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over opgaveskrivning. Når vi burde have nogle fridage til at skrive opgaven (og var blevet lovet at vi selvfølgelig fik tid til det), synes jeg det er strengt at vi kun får de her dage, hvor der alligevel er lukket på skolen.

Øv jeg synes det er ærgerligt, nu hvor Lucas har fri 5 dage - jeg ville så gerne bare nyde fridagene med ham, men jeg så har en opgave hængende over hovedet, og Jacob er i gang med at forberede sin eksamen, så det er bare svært at lægge det fra sig, og nyde fridagene :(
Men jeg må bare klø på mens Lucas sover, og når han bliver passet af mormor, så jeg kan blive færdig hurtigst muligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Røv pisse lorte dag - kort fortalt

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er endnu ikke stået op..

Vi skal hjem til hans familie senere i dag, og være der til søndag..

Det irritere mig, at han bare sover! Hvordan kan man overhovedet sove SÅ MEGET?

Vi skulle køre til eftermiddag, men jeg gider ikke pakke hans ting, og hunden skal have køresygepiller osv.. Bah!

Det vist bare en øv dag.. Men ih, hvem helvede sover til senere end klokken 12?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er endnu ikke stået op..

Vi skal hjem til hans familie senere i dag, og være der til søndag..

Det irritere mig, at han bare sover! Hvordan kan man overhovedet sove SÅ MEGET?

Vi skulle køre til eftermiddag, men jeg gider ikke pakke hans ting, og hunden skal have køresygepiller osv.. Bah!

Det vist bare en øv dag.. Men ih, hvem helvede sover til senere end klokken 12?!?

Min kæreste står op kl 3.... For at fiske ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er endnu ikke stået op..

Vi skal hjem til hans familie senere i dag, og være der til søndag..

Det irritere mig, at han bare sover! Hvordan kan man overhovedet sove SÅ MEGET?

Vi skulle køre til eftermiddag, men jeg gider ikke pakke hans ting, og hunden skal have køresygepiller osv.. Bah!

Det vist bare en øv dag.. Men ih, hvem helvede sover til senere end klokken 12?!?

Hvornår går han i seng så? :unsure Jeg tænker på, om han mangler vitaminer eller sådan noget og derfor sover meget, eller om hans rytme bare er "skubbet" i forhold til din? Jeg kunne også sove MEGET længe før vi fik Valdemar, og jeg kan stadig sove på alle tider af døgnet, hvis jeg får lov. :blush Hvad siger han til, at du er generet af at han sover længe? Trives han selv med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooork, hvorfor bliver jeg aldrig bedre til at lægge neglelak på mine tånegle? Ligner en, der har jokket i en spand kirsebær <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny vaskemaskine må til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over en lille fis som et par gange om ugen vågner ved 3-4 tiden og ikke kan finde ro igen  :( er endnu engang stået op kl 4.30 og sat tegnefilm på fordi jeg ikke orker at blive sparket i hovedet mere. Ih jeg gad godt sove, bare til det faktisk er morgen  :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over en lille fis som et par gange om ugen vågner ved 3-4 tiden og ikke kan finde ro igen :( er endnu engang stået op kl 4.30 og sat tegnefilm på fordi jeg ikke orker at blive sparket i hovedet mere. Ih jeg gad godt sove, bare til det faktisk er morgen :zzz

:kram2 Det er så hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck jeg er pissed! Hvordan kan det være at det stort set altid er mig der står op med begge børn.... Skifter bleer, sørger for morgenmad osv. Og nu ville jeg gerne have lov at sove lidt længere netop fordi jeg har migræne.... Og så bliver han pisse sur, fordi han stod op kl 3 for at fiske og åbenbart røg i vandet. Ikke mit fucking problem?!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte dag!!!

Vi er på Sjælland ved kærestens søster og føler bare alt går over hovedet på mig :(

Aftalen var vi skulle være en nat ved hans søster også en nat ved hans mor.. Nu det så åbenbart to ved hans søster og muligvis en ved hans mor! Øh okay så.. Jeg magter bare ikke min kærestes nevø, som er møg irriterende.. Ih! Så en dag var faktisk hvad jeg lige magtede...

Vores bil gik så i stykker på vej herover, så den skal jo laves før vi kan komme hjem. Sagde i går aftes de måske skulle kigge på den, men det ville de gøre i dag.

I dag kiggede de så, og kom ikke frem til noget. Kender ingen herover, men endte med at ringe til en ven og høre ham, også hjalp han i telefonen - så fik sendt min kæreste ud efter den reservedel det MÅSKE er.. For han ville altså først kigge på bilen i morgen.. Men der har butikkerne ligesom lukket, så der kan han jo ikke købe noget.. Er så tosset over han ikke bare får kigget på det.. Det stresser mig ikke at vide hvad det er, og endnu mere at jeg jo ikke kender nogen på Sjælland der kan kigge på den, så jeg er afhængig af han tager sig sammen!!!

Kl 12 skulle nevøen så ud og køre løbehjul.. Og vi skulle da med ud og kigge. Fedt.. At sidde i en snusket skatehal i mega varme i 2 timer og glo på 10-13 årige drenge løbe på løbehjul i høj musik så man ikke kan tale..

Hjem igen! Tænkte de så måske ville kigge på bilen.. Men nej da- de havde da aftalt vi alle skulle ud og FISKE... Og jeg plejer at læse i mens, men de havde ingen bøger.. Så jeg måtte sidde og kede mig i 4 timer og lade som om det var super hyggeligt at de fiskede... Hu-fuc****-ra!

Da vi endelig var hjemme var det så for sent til noget..

Men det da bare fantastisk, de har jo dagen i morgen til at lave bilen.. Eller... Vi skal til familie-pinse-frokost klokken 14 ;) så de har da lige en time eller to...

Brok brok brok!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte dag!!!

Vi er på Sjælland ved kærestens søster og føler bare alt går over hovedet på mig :(

Aftalen var vi skulle være en nat ved hans søster også en nat ved hans mor.. Nu det så åbenbart to ved hans søster og muligvis en ved hans mor! Øh okay så.. Jeg magter bare ikke min kærestes nevø, som er møg irriterende.. Ih! Så en dag var faktisk hvad jeg lige magtede...

Vores bil gik så i stykker på vej herover, så den skal jo laves før vi kan komme hjem. Sagde i går aftes de måske skulle kigge på den, men det ville de gøre i dag.

I dag kiggede de så, og kom ikke frem til noget. Kender ingen herover, men endte med at ringe til en ven og høre ham, også hjalp han i telefonen - så fik sendt min kæreste ud efter den reservedel det MÅSKE er.. For han ville altså først kigge på bilen i morgen.. Men der har butikkerne ligesom lukket, så der kan han jo ikke købe noget.. Er så tosset over han ikke bare får kigget på det.. Det stresser mig ikke at vide hvad det er, og endnu mere at jeg jo ikke kender nogen på Sjælland der kan kigge på den, så jeg er afhængig af han tager sig sammen!!!

Kl 12 skulle nevøen så ud og køre løbehjul.. Og vi skulle da med ud og kigge. Fedt.. At sidde i en snusket skatehal i mega varme i 2 timer og glo på 10-13 årige drenge løbe på løbehjul i høj musik så man ikke kan tale..

Hjem igen! Tænkte de så måske ville kigge på bilen.. Men nej da- de havde da aftalt vi alle skulle ud og FISKE... Og jeg plejer at læse i mens, men de havde ingen bøger.. Så jeg måtte sidde og kede mig i 4 timer og lade som om det var super hyggeligt at de fiskede... Hu-fuc****-ra!

Da vi endelig var hjemme var det så for sent til noget..

Men det da bare fantastisk, de har jo dagen i morgen til at lave bilen.. Eller... Vi skal til familie-pinse-frokost klokken 14 ;) så de har da lige en time eller to...

Brok brok brok!!!!

Hvor på

Sjælland? Min kæreste er mekaniker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte dag!!!

Vi er på Sjælland ved kærestens søster og føler bare alt går over hovedet på mig :(

Aftalen var vi skulle være en nat ved hans søster også en nat ved hans mor.. Nu det så åbenbart to ved hans søster og muligvis en ved hans mor! Øh okay så.. Jeg magter bare ikke min kærestes nevø, som er møg irriterende.. Ih! Så en dag var faktisk hvad jeg lige magtede...

Vores bil gik så i stykker på vej herover, så den skal jo laves før vi kan komme hjem. Sagde i går aftes de måske skulle kigge på den, men det ville de gøre i dag.

I dag kiggede de så, og kom ikke frem til noget. Kender ingen herover, men endte med at ringe til en ven og høre ham, også hjalp han i telefonen - så fik sendt min kæreste ud efter den reservedel det MÅSKE er.. For han ville altså først kigge på bilen i morgen.. Men der har butikkerne ligesom lukket, så der kan han jo ikke købe noget.. Er så tosset over han ikke bare får kigget på det.. Det stresser mig ikke at vide hvad det er, og endnu mere at jeg jo ikke kender nogen på Sjælland der kan kigge på den, så jeg er afhængig af han tager sig sammen!!!

Kl 12 skulle nevøen så ud og køre løbehjul.. Og vi skulle da med ud og kigge. Fedt.. At sidde i en snusket skatehal i mega varme i 2 timer og glo på 10-13 årige drenge løbe på løbehjul i høj musik så man ikke kan tale..

Hjem igen! Tænkte de så måske ville kigge på bilen.. Men nej da- de havde da aftalt vi alle skulle ud og FISKE... Og jeg plejer at læse i mens, men de havde ingen bøger.. Så jeg måtte sidde og kede mig i 4 timer og lade som om det var super hyggeligt at de fiskede... Hu-fuc****-ra!

Da vi endelig var hjemme var det så for sent til noget..

Men det da bare fantastisk, de har jo dagen i morgen til at lave bilen.. Eller... Vi skal til familie-pinse-frokost klokken 14 ;) så de har da lige en time eller to...

Brok brok brok!!!!

Lyder lidt som om I har brug for at få talt om hvad DU syns er hyggeligt og hvad HAN syns er hyggeligt, og så finde en middelvej.

Er det ikke en mulighed at du stille og roligt planlægger at tage toget hjem?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor på

Sjælland? Min kæreste er mekaniker

Vi er i Næstved..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder lidt som om I har brug for at få talt om hvad DU syns er hyggeligt og hvad HAN syns er hyggeligt, og så finde en middelvej.

Er det ikke en mulighed at du stille og roligt planlægger at tage toget hjem?

:kram

Han ved udemærket godt jeg ikke goder at fiske.. Vi har fisket sammen to gange og begge gange har han kun fået krogen i vandet så jeg nærmest på vej hjem ;) jeg kan liiiige være der en times tid, hvis jeg har en bog med og der er skygge..

Men fungerer bare helt anderledes end ham.. Når jeg sidder og glor ud på vandet tænker jeg - også når bilen er i stykker og der er tusind ting - så stresser jeg bare, så kan slet ikke slappe af ved det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.