MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Ok lidt rart at høre :) det var bare lige første gang jeg fangede hende i det og tænkte øv det gider jeg bare ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anna er først lige faldet i søvn :(

Det var som om hun havde besluttet, at I dag ville hun ikke sove <_<

Nu bliver Søren nødt til at vække hende i morgen, for der kan hun altså ikke sove til kl. 07.15 som i dag. ÆV, altså!

Øv det er bare irriterende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog Ronja i at lyve i dag :( Hun havde været på toilettet og efter synes jeg det gik lidt hurtigt så jeg spurgte om hun havde vasket hænder hvilket hun sagde ja til. Jeg kunne så bare se at hendes hænder var helt tørre (de er som minimum fugtige normalt) så jeg spurgte om det var rigtigt det hun sagde og så indrømmede hun.

Det er i princippet en lille ting hun lyver om men jeg synes ikke det er fedt hvis hun begynder at lyve og jeg bliver i tvivl om det hun siger er rigtigt :(

Lise har løjet i meget lang tid, men heldigvis er det ikke så ofte. Hun siger for det meste sandheden. Desværre er vi altså ikke altid sikre på om hun lyver eller ej. Det er så træls :( Hun kan fx finde på at sige at hun ikke har l*rt i bleen, selvom hun har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva lyver til højre og venstre, og det er mildest talt DYBT frustrerende.

Men det er en fase, går jeg ud fra - hvor de tester vores "evne" til at tolke dem. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me. Lyver også, tror det er en fase :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar siger også, at han ikke har lavet noget i bleen, selvom han har, men det er ikke noget, jeg har lagt noget i. Jeg ved godt, at det teknisk set er at lyve, men jeg tænker bare, at det er en tumling, der prøver at slippe for at blive skiftet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at starte dagen med at skulle tage en fuldstændig dum kamp med Ronja men jeg giver mig ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store pige, har afleveret sine sutter i Fætter BR og måtte vælge lige hvad hun ville. Hun valgte et løbehjul og en pose Pinocchio-kugler. Jeg havde virkelig en klump i halsen, men Anna virker fuldstændig afklaret og glad. Jeg er stolt! (og spændt på i aften!) :o :biglove 7K63q4g.jpeg

Og hun skrev for øvrigt selv sit navn på sutteposen :blink :o

Jeg er verdens stolteste mor i dag :7himmel vIULsRH.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er Anna blevet stor og dygtig :loveshower jeg krydser fingre for at det går godt i aften og nat :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih hvor er Anna bare en stor og dygtig pige! :yay SÅ flot at hun kan skrive sit navn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu synes hun godt nok ikke det er en fest. Hun græder ind imellem på den helt ulykkelige måde, nægter at lægge sig ned og siger på repeat 'min suuuut'.

Åh, det er sgu lidt svært at være rolig og standhaftig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu synes hun godt nok ikke det er en fest. Hun græder ind imellem på den helt ulykkelige måde, nægter at lægge sig ned og siger på repeat 'min suuuut'.

Åh, det er sgu lidt svært at være rolig og standhaftig :(

Nu sover hun. Fra hun besluttede at være færdig med at være ked af det, lagde sig ned og sagde hun var klar til godnatsang til hun sov, gik der maks 10 min.

Åh, min store dejlige pige. Hun fylder mig med kærlighed og stolthed :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det går let med suttestop... Silje stoppede i påsken og må sige det var lettere end jeg havde frygtet. Hun var et par dage ulykkelig når hun skulle sove og derefter havde hun i knap 14 dage sværere ved at falde i søvn end normalt. Vi har snakket meget om sutten og at det er okay at savne den. Hun mener ikke at hun kan sove uden den så hun slapper bare af, det har hun så gjort siden påske :D

Største ulempe er dog at hun helt har droppet middagsluren

hvor ser Anna bare stor og stolt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sover hun. Fra hun besluttede at være færdig med at være ked af det, lagde sig ned og sagde hun var klar til godnatsang til hun sov, gik der maks 10 min.

Åh, min store dejlige pige. Hun fylder mig med kærlighed og stolthed :biglove

:biglove

I er seje begge to.

Håber I får en rolig nat og det går bedre imorgen aften :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin nat uden en lyd... Lige indtil kl. 04.50 - så kunne hun ikke sove mere uden sut <_< :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin nat uden en lyd... Lige indtil kl. 04.50 - så kunne hun ikke sove mere uden sut <_< :zzz

Da vi tog sutten fra Theo var første nat den værste. Tror faktisk han var ok med det allerede på 3. nat.

Men det er ikke sjovt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at starte dagen med at skulle tage en fuldstændig dum kamp med Ronja men jeg giver mig ikke!

Theo er også virkelig på tværs for tiden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi tog sutten fra Theo var første nat den værste. Tror faktisk han var ok med det allerede på 3. nat.

Men det er ikke sjovt :kram2

Det er SÅ fristende, at stikke en sut i munden på hende, når kl. er 05.15 og man ved, at hvis hun fik den, ville hun sove videre <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ fristende, at stikke en sut i munden på hende, når kl. er 05.15 og man ved, at hvis hun fik den, ville hun sove videre <_<

Ja, men så ville aftenen i går være spildt.

Vi skaffede os af med ALLE sutter, så vi ikke risikerede at overgive os :unsure

Det skal nok gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik også alle sætter ud af huset så man ikke selv blev fristet... hos os vågnede hun tidligt 2-3 dage og det var det. Hos os var anden nat sværest og derfra gik det fremad :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har stadig sutterne - det var Søren der ønskede det. For hvad nu hvis hun brækker benet :rolleyes Jeg synes nu ikke rigtig det er svært at vide de ligger i skabet.

Hun har kun sovet 8,5 time i nat mod normalt 10,5-11,5, så jeg er spændt på hvordan det næste døgns tid forløber, men jeg er stadig fortrøstningsfuld. Træt, men fortrøstningsfuld ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har stadig sutterne - det var Søren der ønskede det. For hvad nu hvis hun brækker benet :rolleyes Jeg synes nu ikke rigtig det er svært at vide de ligger i skabet.

Hun har kun sovet 8,5 time i nat mod normalt 10,5-11,5, så jeg er spændt på hvordan det næste døgns tid forløber, men jeg er stadig fortrøstningsfuld. Træt, men fortrøstningsfuld ;)

Hvordan går/gik aften-putningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går/gik aften-putningen?

Søren har puttet i dag. Hun sagde et par gange, at hun savnede den, men hun har ikke grædt og faldt i søvn lige stå stille med Søren i hånden kl. 19:35. Hun er så sej, altså!!! Nu er det spændende, hvornår hun vågner i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren har puttet i dag. Hun sagde et par gange, at hun savnede den, men hun har ikke grædt og faldt i søvn lige stå stille med Søren i hånden kl. 19:35. Hun er så sej, altså!!! Nu er det spændende, hvornår hun vågner i morgen ;)

Sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Store Anna :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.