MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Det er en pakke købt i Panduro indeholdende alt man skal bruge undtagen saks (vi brugte så også en ekstra pensel for at vi begge kunne male samtidig) :)

MYl2CcC.jpg

5351ZCx.jpg

Ej, det kunne være vi skulle en tur i panduro :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, det kunne være vi skulle en tur i panduro :yay

Også min tanke :)

Hvor er de fine Mette og sejt hun kunne koncentrer sig så længe om det :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de var et stort hit må man sige og nemme at lave. Et lille tip hvis I selv vil lave dem, så er hovederne altså de store kugler og kroppen de mindre. Jeg fik byttet rundt på dem først fordi jeg bare tænkte at hovedet da måtte være mindst :lol (mor og far kyllingerne var for sent at bytte rundt igen, så de fik små hoveder)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvad Lise og jeg har lavet idag! :yay Fuld koncentration hos tøsen i 2 timer!

PRjBtFB.jpg

God påske allesammen!

Hold op de er fine Mette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft Felix til læge i dag. Han fik fjernet et lille korn inde fra det ene øje. Nøj han var ked mens det blev ordnet og mor her måtte stå og være stærk selv om det var svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft Felix til læge i dag. Han fik fjernet et lille korn inde fra det ene øje. Nøj han var ked mens det blev ordnet og mor her måtte stå og være stærk selv om det var svært.

 

Det lyder godt nok hellere ikke rart :( Håber det har hjulpet i sidste ende. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja hoster rigtig meget fordi hun er blevet forkølet og hun hoster rigtig meget mens hun sover :( Vi har lige været oppe ved hende fordi hun vågnede grædende. Hun havde fået lidt slim på hånden, så hun troede hun havde kastet op. Hun er virkelig bange for det sker igen efter hun vågnede for noget tid siden hvor hun havde kastet op om natten og måtte i bad midt om natten. Hun er også vågnet et par gange med hosteanfald hvor vi har måtte tage hende op og sidde med hende for hun ikke skulle kløjes i slim. Jeg ved ikke rigtig hvad vi kan gøre for at berolige hende så hun ikke er så nervøs/bange for at kaste op midt om natten? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op de er fine Mette :)

Tak Britta :loveshower Vi er også svært stolte over resultatet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja hoster rigtig meget fordi hun er blevet forkølet og hun hoster rigtig meget mens hun sover :( Vi har lige været oppe ved hende fordi hun vågnede grædende. Hun havde fået lidt slim på hånden, så hun troede hun havde kastet op. Hun er virkelig bange for det sker igen efter hun vågnede for noget tid siden hvor hun havde kastet op om natten og måtte i bad midt om natten. Hun er også vågnet et par gange med hosteanfald hvor vi har måtte tage hende op og sidde med hende for hun ikke skulle kløjes i slim. Jeg ved ikke rigtig hvad vi kan gøre for at berolige hende så hun ikke er så nervøs/bange for at kaste op midt om natten? :unsure

Har ingen gode råd udover hvad I gør (trøste og anerkende hendes følelser), men det lyder bestemt ikke sjovt, så kram kan jeg give! :kram2

Jeg vil tro det er noget der stille og roligt går i sig selv med tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja faldt i søvn da hun var ude og køre bil med Jonas og sov videre inde på sofaen. Hun sov uden sutter og uden ble og intet uheld :yay nu siger hun selv at hun vil sove i nat uden sutter og uden ble :o uden sutter er fedt :D Bleen tror jeg ikke hun er klar til, men hun får lov at prøve hvis hun bliver ved med at sige hun vil. Vi sørger vare for lige at ligge tisselagen og håndklæder i sengen og sørger for at have alt vi evt skal bruge klar inden vi går i seng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja faldt i søvn da hun var ude og køre bil med Jonas og sov videre inde på sofaen. Hun sov uden sutter og uden ble og intet uheld :yay nu siger hun selv at hun vil sove i nat uden sutter og uden ble :o uden sutter er fedt :D Bleen tror jeg ikke hun er klar til, men hun får lov at prøve hvis hun bliver ved med at sige hun vil. Vi sørger vare for lige at ligge tisselagen og håndklæder i sengen og sørger for at have alt vi evt skal bruge klar inden vi går i seng ;)

Det er så kun blevet uden ble. Da hun kom op i sengen ville hun gerne lige ligge med sutterne mens hun så tablet, og hun sagde også til at starte med at hun ville ligge dem i kurven når vi slukkede, men da det kom til at skulle gøre det ville hun ikke alligevel og det er helt fint :) jeg er bare glad for vi er et skidt tættere og hun er ved at være der selv også :) nu er vi bare spændte på natten uden ble ;) foreløbig er der stadig tørt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holdte hun sig tør Lone? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holdte hun sig tør Lone? :)

 

Næsten :) Hun sov hele natten og da hun vågnede var hendes natbukser en smule fugtige men sengen var tør, så hun har tisset lidt men ikke meget :) 

 

Hun siger hun vil sove uden igen i nat, så det får hun lov til og så har vi aftalt at når Jonas og jeg går i seng, så tager vi hende lige ud på toilettet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næsten :) Hun sov hele natten og da hun vågnede var hendes natbukser en smule fugtige men sengen var tør, så hun har tisset lidt men ikke meget :)

Hun siger hun vil sove uden igen i nat, så det får hun lov til og så har vi aftalt at når Jonas og jeg går i seng, så tager vi hende lige ud på toilettet.

Sejt :glad

Vil I så vække hende og tage hende på toilettet og putte hende igen?

Det vil vi ikke kunne med Theo. Han bliver simpelthen SÅ sur, hvis han bliver vækket :D

Han tisser stadig meget i sin ble om natten, så jeg tror der går lang tid, før han kommer til at sove uden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er altså virkelig helt sin egen - hun har ikke sovet med ble i over en måned og har aldrig haft et eneste uheld. Til gengæld, så nægter hun at lave mad. 2 på toilettet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt :glad

Vil I så vække hende og tage hende på toilettet og putte hende igen?

Det vil vi ikke kunne med Theo. Han bliver simpelthen SÅ sur, hvis han bliver vækket :D

Han tisser stadig meget i sin ble om natten, så jeg tror der går lang tid, før han kommer til at sove uden.

Tak jeg synes også hun er sej ;) :)

Jeg synes også Ronjas ble var tung om morgen så jeg var rimelig betænkelig ved det men det gik fint alligevel :)

Jonas løftede hende ud da han gik i seng og hun sov nærmest gennem det hele :D Jeg var også i tvivl om vi skulle gøre det men tænkte at nu prøvede vi og så måtte vi tage balladen hvis hun vågnede men det gjorde hun ikke :) igen en positiv overraskelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er altså virkelig helt sin egen - hun har ikke sovet med ble i over en måned og har aldrig haft et eneste uheld. Til gengæld, så nægter hun at lave mad. 2 på toilettet :rolleyes

Det er faktisk lidt skægt og sødt :) det skal nok komme med nr 2. Ronja var faktisk også lang tid om det inden hun ville men lige pludselig kom det også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje tøser I har :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa er SÅ vild med sit Elsa-udklædningstøj som hun fik af mormor og morfar her i påsken :)

Anna-kostumet har ikke vundet indpas, selvom det er det hun har talt om længst :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har fundet et legehus til Caroline og så endda til billige penge. har aftalt med sælger at vi henter den i morgen formiddag. Glæder mig til at vise det til Caroline

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er tilbage med ble om natten. Vi prøvede med at hun fik tisset af da vi gik i seng men hendes bukser og kaffen var fugtige i morges alligevel. Hun vågner ikke når hun tisser og der bliver vådt så hun er ikke klar endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er tilbage med ble om natten. Vi prøvede med at hun fik tisset af da vi gik i seng men hendes bukser og kaffen var fugtige i morges alligevel. Hun vågner ikke når hun tisser og der bliver vådt så hun er ikke klar endnu.

 

Det er heller ikke så lækkert med tis i kaffen :haha ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke så lækkert med tis i kaffen :haha ;)

Haha jeg bed mærke i det samme og måtte læse den for Per :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol det havde jeg ikke lige opdaget :lol

Det skulle selvfølgelig stå lagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva... :o

er på selvlavet legedate :o GISP!!!!

Hun var på legepladsen selv (vi kan se den fra vinduet) og pludseligt kommer hun og Lea (en fra gruppen i bh) op og får is. Så spærger Lea om Maliva vil med hjem til hende :o !!!

De bor heldigvis lige ved siden af os, men hold kæft, hvor er det grænseoverskridende! :o

Men :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.