MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Jeg fik movicol i Mie ved hjælp af lidt pulver kakao i mælk! Det kvarte glas der skal til går nok i et par dage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender det godt, altså vi kunne tidligst få den 1/7, fordi de kommer i børnehave måneden hvor de bliver 1 år her. Me. Er ikke så glad for DP i tiden, for hun keder sig også bravt. Men de går så en hel del i børnehaven og hygger, for hendes skyld :) 2. Ældste derovre er fra december 2012 også kommer der er spring til den næste som er knap halvanden. De er kun 3 pt., så der skal heller ikke meget til, før det bliver helt kedeligt, men hun skal altså afsted. Hun fra 12. Juni har hun sommerferie til børnehavestart 3. August ;)

Netop - de ska afsted. Her besøger de ikk børnehaven så tit - anden gang er i morgen.

Her er de også kun 3 - hun får først en ny, når han stopper og det er Laura ;) har intet hørt om et 4. Barn.

Han har ferie om en måneds tid, så det ska nok gå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frygter lidt at den power nap, på 10-15 min den lille frøken tog da vi handlede har spoleret hele aftenen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var altså enkelte fordele ved at Anna var slatten - så sov hun 19.15-07.30 og nu hedder det 20.05-05.50 :zzz <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var altså enkelte fordele ved at Anna var slatten - så sov hun 19.15-07.30 og nu hedder det 20.05-05.50 :zzz <_<

Det er først på dagen :(

Håber det går :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i Fårup Sommerland i dag, Me. Er helt tosset med Onkel Reje og han kommer så i dag, fandt jeg ud af i går :D Heldigt :D

Har lige målt Me. For at se ift. Rutschebaner- hun er dæleme næsten 1 meter :blink Det så ud til, at hun ramte 1 meter, men hun stod ikke helt stille; så jeg tænker hun i hvert fald er 98-99

Cm. Det er vildt :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i Fårup Sommerland i dag, Me. Er helt tosset med Onkel Reje og han kommer så i dag, fandt jeg ud af i går :D Heldigt :D

Har lige målt Me. For at se ift. Rutschebaner- hun er dæleme næsten 1 meter :blink Det så ud til, at hun ramte 1 meter, men hun stod ikke helt stille; så jeg tænker hun i hvert fald er 98-99

Cm. Det er vildt :O

Håber I får en dejlig dag :)

Wauw, en høj pige du har :O Filippa er lige omkring 1 meter og ca 1 år ældre (mener jeg :chin:) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I får en dejlig dag :)

Wauw, en høj pige du har :O Filippa er lige omkring 1 meter og ca 1 år ældre (mener jeg :chin:) ;)

Der er et års tid imellem, Melissa bliver 3 den 19. Juli ;) Hun er en lang tøs :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er et års tid imellem, Melissa bliver 3 den 19. Juli ;) Hun er en lang tøs :D

Anna var 99,5cm til 3-års undersøgelse og hun er nu knap 3,5 år og bruger str 104 og 104/110 i strømpebukser! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i Fårup Sommerland i dag, Me. Er helt tosset med Onkel Reje og han kommer så i dag, fandt jeg ud af i går :D Heldigt :D

Har lige målt Me. For at se ift. Rutschebaner- hun er dæleme næsten 1 meter :blink Det så ud til, at hun ramte 1 meter, men hun stod ikke helt stille; så jeg tænker hun i hvert fald er 98-99

Cm. Det er vildt :o

 

Håber at I har en god tur :) Hun er jo en lang pige, hun er da noget højere end Maja ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er et års tid imellem, Melissa bliver 3 den 19. Juli ;) Hun er en lang tøs :D

Filippa bliver 4 år 20. juni :D Sikke en forskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er omkring 105 cm og hun 3,9 år ;) det er nogle lange tøser der er hende nu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra er 3 år og snart 3 mdr. Hun er ca 98 cm.

 

Ja. store piger herinde  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan Lise også være med ;) Hun var 99,5 cm ved sin 3-års undersøgelse, til gengæld vejede hun kun 13,3 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har ikke brugt ble om dagen i et godt stykke tid men bruger stadig om natten og har også uheld engang imellem især hvis der sker meget. Nu skal vi i svømmehallen i morgen og jeg tænker at give hende en badeble på men kan ikke helt finde ud af om det er rigtigt at gøre eller ej.

Hvad ville I gøre? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har ikke brugt ble om dagen i et godt stykke tid men bruger stadig om natten og har også uheld engang imellem især hvis der sker meget. Nu skal vi i svømmehallen i morgen og jeg tænker at give hende en badeble på men kan ikke helt finde ud af om det er rigtigt at gøre eller ej.

Hvad ville I gøre? :unsure

Selvom Me. Er helt blefri i dagtimerne, så har hun haft ble på når vi har været ude at bade, jeg er bange for at hun glemmer det, når der sker meget omkring hende :unsure Hun sover med ble om natten, for der tisser hun stadig en del.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op for nogle høje piger der er herinde :O

Det er da lidt vildt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har ikke brugt badeble siden han stoppede med at bruge ble. Vi sørger for at han får tisset af inden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har ikke brugt badeble siden han stoppede med at bruge ble. Vi sørger for at han får tisset af inden :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har ikke brugt badeble siden han stoppede med at bruge ble. Vi sørger for at han får tisset af inden :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom Ronja lige har tisset af kan hun skulle tisse 5 min efter så jeg har besluttet jeg giver hende en ble på for en sikkerheds skyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom Ronja lige har tisset af kan hun skulle tisse 5 min efter så jeg har besluttet jeg giver hende en ble på for en sikkerheds skyld :)

 

Det vil de andre badegæster sikkert sætte pris på så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil de andre badegæster sikkert sætte pris på så :D

Det er det jeg tænker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har lært at cykle :o

Store dreng :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har lært at cykle :o

Store dreng :glad

Sådan :yay

Jeg har svært ved at få Ronja til at cykle med støttehjul fordi hun faldt anden gang hun var ude at cykle <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.