MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Tillykke med Cassandra :loveshower Hvor ser hun dejlig glad ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med Cassandra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende :balloons

 

 

Tillykke med hende :hurra

 

 

Tillykke med din store pige :hurra :balloons

 

 

Tillykke med Cassandra :loveshower Hvor ser hun dejlig glad ud

 

 

Tillykke med Cassandra

 

Tak skal I alle ha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også et tillykke fra mig!

 

Og velkommen (officielt) herind!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også et tillykke fra mig!

 

Og velkommen (officielt) herind!

 

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Anna været på første legeaftale i dag - UDEN mig! :o

 

Vi var til håndbold i morges og Lærke spurgte, om Anna ville med hjem bagefter. Hun skulle lige komme sig over, at jeg ikke ville tage med, men derfra var der ingen problemer og hun vinkede bare og kørte med dem hjem. De legede så fint og da Søren kom og hentede hende efter 2½ time, ville hun ikke med hjem :D

 

Og i øvrigt, så sagde hun så fint til i håndboldhallen, da hun skulle tisse og så fandt vi et omklædningsrum og hun tissede uden problemer på det store toilet.

 

Min store Anna :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Anna været på første legeaftale i dag - UDEN mig! :o

Vi var til håndbold i morges og Lærke spurgte, om Anna ville med hjem bagefter. Hun skulle lige komme sig over, at jeg ikke ville tage med, men derfra var der ingen problemer og hun vinkede bare og kørte med dem hjem. De legede så fint og da Søren kom og hentede hende efter 2½ time, ville hun ikke med hjem :D

Og i øvrigt, så sagde hun så fint til i håndboldhallen, da hun skulle tisse og så fandt vi et omklædningsrum og hun tissede uden problemer på det store toilet.

Min store Anna :biglove

De bliver så store!

Dejligt det gik godt med både legeaftale og håndbold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa ville gerne have hyggedag = nattøj på hele dagen. Da vi gik ud i eftermiddag fik hun så bare termotøj udover. For 1 1/2 time siden gik hun så ind til naboen for at lege - med nattøj på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det Annas tur til at være syg. Hun har feber for første gang i næsten et helt år - selvfølgelig på dagen, hvor Søren og jeg skulle have været ude og spise :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det Annas tur til at være syg. Hun har feber for første gang i næsten et helt år - selvfølgelig på dagen, hvor Søren og jeg skulle have været ude og spise :(

Hold op hvor er det dårlig timing! Kan hun ikke blive passet, selvom hun har feber?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det Annas tur til at være syg. Hun har feber for første gang i næsten et helt år - selvfølgelig på dagen, hvor Søren og jeg skulle have været ude og spise :(

 

Øv <_< Hvem skulle passe hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er det dårlig timing! Kan hun ikke blive passet, selvom hun har feber?

Ja, det er helt absurd!

Måske kan hun. Lige nu er hun godt nok ikke meget værd, men måske det bliver bedre i løbet af dagen. Josephine kommer under alle omstændigheder, så venter lige lidt med at afbestille bordet i aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv <_< Hvem skulle passe hende?

Min lillesøster. Og Anna glædede sig sådan :( Heldigvis vil hun gerne komme og spise alligevel, hvis er okay nok til at få noget ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det Annas tur til at være syg. Hun har feber for første gang i næsten et helt år - selvfølgelig på dagen, hvor Søren og jeg skulle have været ude og spise :(

Ej, det er da så uheldigt som det kam være :( :kram

Håber Anna får det godt nok til at hygge med moster, så I to kan komme til middag.

God bedring til hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til Anna! :kram2

Det er selvfølgelig jeres beslutning, men vi har fået Lise passet selvom hun havde feber og var meget sløj. Så var hun bare herhjemme og puttede på sofaen med sin moster og så tegnefilm og sov. Det var intet problem og I er vel ikke længere væk end at hun lige kan ringe og I så kan skynde jer hjem?

Håber I kommer afsted!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Susanne hvor er det bare uheldigt :( Jeg håber at Anna kan blive passet alligevel så I kan komme ud og hygge :) Rigtig god bedring med hende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har verdens sejeste datter og lillesøster! Anna har sovet det meste af dagen, men vågnede ved 14.30-tiden og har siden siddet i sofaen med mig (hvad gjorde man før Ramasjang?!). Hun har stadig feber og er ikke på toppen, men hun var helt okay med jeg gik og kommer tilbage igen. Hun har fået lov til at blive i sofaen til vi er hjemme igen (ved 20-tiden) hvis hun vil. Så nu sidder jeg i toget på vej ind til Søren :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har verdens sejeste datter og lillesøster! Anna har sovet det meste af dagen, men vågnede ved 14.30-tiden og har siden siddet i sofaen med mig (hvad gjorde man før Ramasjang?!). Hun har stadig feber og er ikke på toppen, men hun var helt okay med jeg gik og kommer tilbage igen. Hun har fået lov til at blive i sofaen til vi er hjemme igen (ved 20-tiden) hvis hun vil. Så nu sidder jeg i toget på vej ind til Søren :yay

 

Hvor er de seje! Dejligt I kan komme af sted alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har verdens sejeste datter og lillesøster! Anna har sovet det meste af dagen, men vågnede ved 14.30-tiden og har siden siddet i sofaen med mig (hvad gjorde man før Ramasjang?!). Hun har stadig feber og er ikke på toppen, men hun var helt okay med jeg gik og kommer tilbage igen. Hun har fået lov til at blive i sofaen til vi er hjemme igen (ved 20-tiden) hvis hun vil. Så nu sidder jeg i toget på vej ind til Søren :yay

Super! Håber I alle har haft en god aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt Susanne, håber I havde en god aften :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv nogle ture vi har med Ronja herhjemme i øjeblikket :( hun bliver sur/ked/hys over næsten alt hun får nej til eller hvis vi beder hende gøre noget herhjemme og det er bare trættende. Især fordi det nogle gange er over ting vi på forhånd har aftalt med hende. I dag tror jeg det var fordi hun var træt fordi hun vågnede tidligt i morges og derfor var rigtig træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva er en eftertragtet pige. Der er så mange børn fra børnehaven, som gerne vil ha' hende med hjem at lege. Selv børn fra andre stuer, spørger om legeaftaler! Det varmer altså mit moderhjerte at vide, at Maliva har venner som vil hende <3

Hun skal ha' sin allerførste lege"date", med den bedste ven fra dagpleje her i weekenden. Vi mangler bare lige at finde ud af, hvilken dag det skal være ;) Det bliver spændende!

Åh... så store de børn dog bliver!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva er en eftertragtet pige. Der er så mange børn fra børnehaven, som gerne vil ha' hende med hjem at lege. Selv børn fra andre stuer, spørger om legeaftaler! Det varmer altså mit moderhjerte at vide, at Maliva har venner som vil hende <3

Hun skal ha' sin allerførste lege"date", med den bedste ven fra dagpleje her i weekenden. Vi mangler bare lige at finde ud af, hvilken dag det skal være ;) Det bliver spændende!

Åh... så store de børn dog bliver!!

Hvor er det dejligt for hende! Held og lykke med legeaftalen her i weekenden :)

 

Lise havde også sin allerførste legeaftale her i dag med bedsteveninden fra børnehaven. Det gik supergodt og så fik mødrene hygget lidt med nybagte boller, te og sladder imens :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva er en eftertragtet pige. Der er så mange børn fra børnehaven, som gerne vil ha' hende med hjem at lege. Selv børn fra andre stuer, spørger om legeaftaler! Det varmer altså mit moderhjerte at vide, at Maliva har venner som vil hende <3

Hun skal ha' sin allerførste lege"date", med den bedste ven fra dagpleje her i weekenden. Vi mangler bare lige at finde ud af, hvilken dag det skal være ;) Det bliver spændende!

Åh... så store de børn dog bliver!!

Håber det gik/går godt med legeaftalen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan forklarer man sin datter på 3 år og 9 måneder hvad 'flov' betyder? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.