MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Søren har puttet i dag. Hun sagde et par gange, at hun savnede den, men hun har ikke grædt og faldt i søvn lige stå stille med Søren i hånden kl. 19:35. Hun er så sej, altså!!! Nu er det spændende, hvornår hun vågner i morgen ;)

Sådan! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søren hentede hende ind til os kl. 05. Hun lå bare helt stille, på siden med ansigtet mod mig. Jeg lagde min hånd på hendes kind/ansigt og da jeg efter nogen minutter fjernede den, tog hun den uden en lyd, og lagde den tilbage igen :D

Sådan faldt hun i søvn igen og sov til kl. 06.40 :7himmel

Nu bruger min datter ikke længere sut :biglove

(og det var præcis på 4-årsdagen for min første positive graviditetstest med hende, at hun afleverede dem. Det er da lidt hyggeligt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt Susanne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren hentede hende ind til os kl. 05. Hun lå bare helt stille, på siden med ansigtet mod mig. Jeg lagde min hånd på hendes kind/ansigt og da jeg efter nogen minutter fjernede den, tog hun den uden en lyd, og lagde den tilbage igen :D

Sådan faldt hun i søvn igen og sov til kl. 06.40 :7himmel

Nu bruger min datter ikke længere sut :biglove

(og det var præcis på 4-årsdagen for min første positive graviditetstest med hende, at hun afleverede dem. Det er da lidt hyggeligt ^_^

Hun er sej!

Og hvor lyder det hyggeligt med i morges :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt Susanne :)

(Og hvor er det syret at du har styr på hvilken dato du testede positivt på! ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt Susanne :)

(Og hvor er det syret at du har styr på hvilken dato du testede positivt på! ;))

Dato-nørd :rolleyes :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa havde en helt tør ble, da hun vågnede i morges :O Spændende om det er en engangsforestilling eller hun mon nærmer sig at blive klar til at smide natbleen også :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en øv nat med Cassandra. Sebastian havde igår en ven på besøg og det var åbenbart hård kost for den lille pige (og store dreng). Hun legede med drengene og også for sig selv, men Sebastian legede ikke med hende som han plejede, hvilket jo er forståeligt nok da han havde en gæst.

 

Men natten har jeg brugt på en madras liggende sammen med Cassandra. Da hun var lagt til at sove, skulle jeg ned til hende ca hvert 30 min da hun havde mareridt. Da kl. var lidt I 24 gav jeg op og tænkte jeg fik mere søvn ved at sove med hende. Hele natten har hun viftet rundt med armene og sagt nej nej, engang imellem unbyld (undskyld) mor, andre gange grinet uhæmmet og så små grædt og jeg har skulle holde om hende.

 

Jeg er sikker på det er reaktion på besøget igår, og jeg ville sådan ønske jeg idag kunne have haft hende hjemme, men jeg skulle på sprogkursus. Hvor jeg glæder mig til, at være slut med det kursus og kunne give hende en hjemmedag når hun så tydeligt har brug for bare at være hjemme I ro og putte med mig.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en øv nat med Cassandra. Sebastian havde igår en ven på besøg og det var åbenbart hård kost for den lille pige (og store dreng). Hun legede med drengene og også for sig selv, men Sebastian legede ikke med hende som han plejede, hvilket jo er forståeligt nok da han havde en gæst.

 

Men natten har jeg brugt på en madras liggende sammen med Cassandra. Da hun var lagt til at sove, skulle jeg ned til hende ca hvert 30 min da hun havde mareridt. Da kl. var lidt I 24 gav jeg op og tænkte jeg fik mere søvn ved at sove med hende. Hele natten har hun viftet rundt med armene og sagt nej nej, engang imellem unbyld (undskyld) mor, andre gange grinet uhæmmet og så små grædt og jeg har skulle holde om hende.

 

Jeg er sikker på det er reaktion på besøget igår, og jeg ville sådan ønske jeg idag kunne have haft hende hjemme, men jeg skulle på sprogkursus. Hvor jeg glæder mig til, at være slut med det kursus og kunne give hende en hjemmedag når hun så tydeligt har brug for bare at være hjemme I ro og putte med mig.

Årh lille mus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sad og kiggede på nye kort til Føtex-dyrebogen. Filippa bladrer i bogen og siger ved de lilla sider "det er Stillehavet". "Hvor er så larme-havet?" :lol :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sad og kiggede på nye kort til Føtex-dyrebogen. Filippa bladrer i bogen og siger ved de lilla sider "det er Stillehavet". "Hvor er så larme-havet?" :lol :D

:lol :lolhit :lol

Elsker børnelogik :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sad og kiggede på nye kort til Føtex-dyrebogen. Filippa bladrer i bogen og siger ved de lilla sider "det er Stillehavet". "Hvor er så larme-havet?" :lol :D

Helt logisk - hvorfor er der ikke noget der hedder det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lolhit :lol

Elsker børnelogik :D

 

 

Helt logisk - hvorfor er der ikke noget der hedder det :D

 

Nemlig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og overvejer om og i så fald hvad Filippa skal gå til næste sæson :chin: Hun har i to sæsoner gået til rytmik og er virkelig glad for det. Til næste sæson ligger holdet kl. 17.30-18.15 og det synes jeg skisme er lidt :numse i forhold til aftensmad, lillesøster og puttetid kl. 19.30. Desværre ligger de fleste alternative aktiviteter på samme tidspunkt <_< Overvejer om det vil blive for presset for os (læs: mig), eller om vi skal prøve enten rytmik eller gymnastik og se hvordan det går?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejer Trille Trolle bold (håndbold for 2-5 årig) og svømning. Men jeg kender ikke tiderne endnu.

Vi har altid lavet dobbelt op af maden dagen forinden så der hurtigt var aftensmad og hvis min mand var kommet hjem skulle han varme det op til vi var hjemme.

Men ja det er da øv også når de jo har godt af det. Håber i finder en løsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sad og kiggede på nye kort til Føtex-dyrebogen. Filippa bladrer i bogen og siger ved de lilla sider "det er Stillehavet". "Hvor er så larme-havet?" :lol :D

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi starter til dans med Ronja. Det er tirsdag fra 17.15-18 mener jeg så det bliver lidt sent men vi giver lidt mad inden og så sørger for at have maden klar når vi kommer hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input.

Tror vi prøver med gymnastik - hun kunne godt trænge til at blive udfordret motorisk. Så må vi se hvordan det går rent praktisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag tager Filippa på camping med et hold venner og deres datter på 6 år til på lørdag. Er spændt på hvordan det går men hun glæder sig i hvert fald.

Min store pige :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store dreng har sidste dag i BH i dag, det er moren slet ikke klar til, men er ret sikker på han er klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store dreng har sidste dag i BH i dag, det er moren slet ikke klar til, men er ret sikker på han er klar :)

Langt hen ad vejen er det vidst altid værst for forældrene :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får besøg af Felix mødregruppe på lørdag. 5 voksne og 9 børn er det blevet til :) bliver spændende at se dem alle igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Store børn I har med campingtur og bh afsked :yay

Og lyder dejligt med genforening i mødregruppen :) Hvor lang tid siden er det I sidst sås?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise kom luskende ind på vores soveværelse kl 6.30 i morges og jeg tænkte "nå, så er det slut med at sove mere nu". Men nej, den unge dame skulle bare fortælle at dynen lå dårligt, så jeg kunne lige gå ind og ligge dynen ordentligt over hende og så sov hun videre! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise kom luskende ind på vores soveværelse kl 6.30 i morges og jeg tænkte "nå, så er det slut med at sove mere nu". Men nej, den unge dame skulle bare fortælle at dynen lå dårligt, så jeg kunne lige gå ind og ligge dynen ordentligt over hende og så sov hun videre! :p

:lol skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.