MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Har ingen erfaring med dem, men hvor er de dog fantastisk søde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fine sandaler :) Har desværre heller ingen erfaring med angulus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til morgen kom Lise trissende ind til mig med en mors dags gave i armene :biglove Der var det her i:

7fcsv9w.jpg

Lise har pyntet rammen med glimmer, fingeraftryk i maling, tegninger, stempelaftryk med måne og stjerner, samt små juvelklistermærker. Nøj, hvor blev jeg glad :wub

Forståeligt. Fin gave Mette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naboens dreng på 4 år har lige ringet på her kl 19.38 og spurgt om Filippa kunne lege :blink Ved godt børn er forskellige og ikke alle nødvendigvis er på vej i seng som Filippa. Jeg ville dog ikke lade mit barn ringe på hos naboer om legeaftaler på den tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naboens dreng på 4 år har lige ringet på her kl 19.38 og spurgt om Filippa kunne lege :blink Ved godt børn er forskellige og ikke alle nødvendigvis er på vej i seng som Filippa. Jeg ville dog ikke lade mit barn ringe på hos naboer om legeaftaler på den tid.

Ej og så på en hverdag?

Theo kommer i seng kl. 19 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naboens dreng på 4 år har lige ringet på her kl 19.38 og spurgt om Filippa kunne lege :blink Ved godt børn er forskellige og ikke alle nødvendigvis er på vej i seng som Filippa. Jeg ville dog ikke lade mit barn ringe på hos naboer om legeaftaler på den tid.

Det er da også vildt! Jeg ville vurdere at kl 17 var for sent...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naboens dreng på 4 år har lige ringet på her kl 19.38 og spurgt om Filippa kunne lege :blink Ved godt børn er forskellige og ikke alle nødvendigvis er på vej i seng som Filippa. Jeg ville dog ikke lade mit barn ringe på hos naboer om legeaftaler på den tid.

Det var godt nok også sent. Sebastian som er 7 år, hentede vi I dag kl 17.30 hos en ven. Vi henter senest kl. 18 på en hverdag. Begge børn kommer i seng ved 19.30 tiden, sover ikke nødvendigvis der :)så det lyder også sent for mig for en 4 årig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naboens dreng på 4 år har lige ringet på her kl 19.38 og spurgt om Filippa kunne lege :blink Ved godt børn er forskellige og ikke alle nødvendigvis er på vej i seng som Filippa. Jeg ville dog ikke lade mit barn ringe på hos naboer om legeaftaler på den tid.

Hold da magle. Hvis naboens dreng kommer her på en hverdag løber han direkte fra bilen og herop kl ca. 16,15 og så kan de lege en god times tid. Så spisetid, bad og nedgearing inden sengetid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan høre jeg ikke er alene om at synes det var sent ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumle, det ville jeg godt nok også synes var ALT for sent! Lise har nogle gange fået lov at komme over hos naboen (ældre par - ikke børn) og hygge en times tid inden aftensmaden, så fik vi lidt frie hænder til at kunne lave mad, men det er da så absolut det seneste. Lise kommer i seng kl 19.30.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så begynder jeg at kigge med herinde. Jeg synes Mie ligger sådan et sted mellem tumling og barn og hører lidt til begge steder. Jeg kunne i hvert fald godt trække lidt mere på jeres erfaring herinde i forhold til de næste mange milepæle vi skal igennem i forhold til tumlingernes skønne mødre der enten ikke er nået dertil eller selv står midt i det :)

Mie ER startet i bhv og i aften puttes hun i den store seng, snart smider hun sutten (hun er så småt klar - det er bare os der lige vil vente til der er lidt mere ro) og så skal pottetræningen altså arbejdes lidt på! Så jeg tror det er herinde der er mest erfaring at trække på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til Maja :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til Maja :loveshower

:ditto og Mie.

Håber det hele kommer til at gå godt Maja. Dejligt hvis sutten ikke bliver det svære i det forløb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto og Mie.

Håber det hele kommer til at gå godt Maja. Dejligt hvis sutten ikke bliver det svære i det forløb.

Sutten er i hvert fald min mindste bekymring :) den er hun slet ikke afhængig af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til Maja :loveshower

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herinde Maja og Mie :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herinde Maja og Mie :balloons

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tog lidt tid at falde i søvn i den store seng igår! Dvs lidt over en time :D

0Lb6v7Q.jpg

Tilgengæld sov hun fint hele natten og vågnede kl 7 med besked om at der var hul i yndlings sutten og den skulle i skraldespanden :o så nu må hun nøjes med de andre :p vi venter lige en 14 dages tid med sutten. Der skal lige være ro på børnehave start og ny seng inden.

Det tog ingen tid at putte til middag så det går faktisk helt ok!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje Mie! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger ved siden af Filippa, der sover lur i vores seng :O Hun har været ved siden af sig selv siden i morges og klaget over ondt i halsen. Til frokost ville hun ikke synke fordi det gjorde ondt. Temperaturen siger 37,7 så det er jo på grænsen. Tænker om det kan være halsbetændelse? :chin:

Hun har ikke været syg hele vinteren så det er helt uvant og max uheldigt på en dag hvor vi endelig har fået inviteret vores gode venner herhjem til lækker mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger med herinde nu - det ka jeg godt tillade mig med en tumling der fylder 3 om 1,5 mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til Filippa! :kram2

Og velkommen til Mortil2xL og Lasse herinde! :loveshower Store dreng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger med herinde nu - det ka jeg godt tillade mig med en tumling der fylder 3 om 1,5 mdr

Selvfølgelig kan du det :)

Velkommen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger med herinde nu - det ka jeg godt tillade mig med en tumling der fylder 3 om 1,5 mdr

Tror flere af os andre kom herind tidligere :D

Velkommen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.