MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Man ved at ens barn går op i dyrekort, når hun midt under aftensmaden pludselig ud af det blå siger "Dyndspringer!"... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man ved at ens barn går op i dyrekort, når hun midt under aftensmaden pludselig ud af det blå siger "Dyndspringer!"... :D

 

Hvor er hun god :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at ens barn går op i dyrekort, når hun midt under aftensmaden pludselig ud af det blå siger "Dyndspringer!"... :D

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at ens barn går op i dyrekort, når hun midt under aftensmaden pludselig ud af det blå siger "Dyndspringer!"... :D

:D Hun har styr på det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil så småt melde min ankomst herinde, Me. Bliver 3 til juli, men vi taler allerede meget om børnehave mm. Forleden havde de været på besøg i børnehaven sammen med DP og de havde fortalt at NU var det helt sikkert at Me. Kom i ønskebørnehaven :yay Sammen med pædagogerne havde hun plantet en lille bønnespiren, som tegn på, at nu blev hun snart en del af Spiren- så var spørgsmålet så hvilken stue hun skulle på :) Om det bliver Radissestuen eller Rødderstuen, det håber jeg snart jeg hører noget til. Hun skal først starte 1/8, så der kan godt gå lidt tid endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror virkelig ikke Anna var klar til at smide den sut. Nu er det snart 3 uger siden, hun snakker stadig om den og beder om den når hun er ked af det og så er hun begyndt at putte fingrene i munden hele tiden :( Jeg måtte virkelig være standhaftig i morges, da hun var så mega ked af det, fordi jeg havde mistet besindelsen og råbt af hende og hun græd og sagde vi skulle få fat i Fætter BR, så hun kunne få dem tilbage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror virkelig ikke Anna var klar til at smide den sut. Nu er det snart 3 uger siden, hun snakker stadig om den og beder om den når hun er ked af det og så er hun begyndt at putte fingrene i munden hele tiden :( Jeg måtte virkelig være standhaftig i morges, da hun var så mega ked af det, fordi jeg havde mistet besindelsen og råbt af hende og hun græd og sagde vi skulle få fat i Fætter BR, så hun kunne få dem tilbage :(

Åh lille Anna :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil så småt melde min ankomst herinde, Me. Bliver 3 til juli, men vi taler allerede meget om børnehave mm. Forleden havde de været på besøg i børnehaven sammen med DP og de havde fortalt at NU var det helt sikkert at Me. Kom i ønskebørnehaven :yay Sammen med pædagogerne havde hun plantet en lille bønnespiren, som tegn på, at nu blev hun snart en del af Spiren- så var spørgsmålet så hvilken stue hun skulle på :) Om det bliver Radissestuen eller Rødderstuen, det håber jeg snart jeg hører noget til. Hun skal først starte 1/8, så der kan godt gå lidt tid endnu ;)

Velkommen herind :) dejligt I har fået ønskepladsen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror virkelig ikke Anna var klar til at smide den sut. Nu er det snart 3 uger siden, hun snakker stadig om den og beder om den når hun er ked af det og så er hun begyndt at putte fingrene i munden hele tiden :( Jeg måtte virkelig være standhaftig i morges, da hun var så mega ked af det, fordi jeg havde mistet besindelsen og råbt af hende og hun græd og sagde vi skulle få fat i Fætter BR, så hun kunne få dem tilbage :(

 

Øv, det lyder ikke sjovt :(

 

Hun har stadig sin Tiger, ikke? Men den hjælper måske ikke nok.

 

Hvor ofte spørger hun til dem? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil så småt melde min ankomst herinde, Me. Bliver 3 til juli, men vi taler allerede meget om børnehave mm. Forleden havde de været på besøg i børnehaven sammen med DP og de havde fortalt at NU var det helt sikkert at Me. Kom i ønskebørnehaven :yay Sammen med pædagogerne havde hun plantet en lille bønnespiren, som tegn på, at nu blev hun snart en del af Spiren- så var spørgsmålet så hvilken stue hun skulle på :) Om det bliver Radissestuen eller Rødderstuen, det håber jeg snart jeg hører noget til. Hun skal først starte 1/8, så der kan godt gå lidt tid endnu ;)

  

Dejligt at se dig herinde søde :loveshower Velkommen til! Og tillykke med at have fået ønske børnehaven!

Jeg tror virkelig ikke Anna var klar til at smide den sut. Nu er det snart 3 uger siden, hun snakker stadig om den og beder om den når hun er ked af det og så er hun begyndt at putte fingrene i munden hele tiden :( Jeg måtte virkelig være standhaftig i morges, da hun var så mega ked af det, fordi jeg havde mistet besindelsen og råbt af hende og hun græd og sagde vi skulle få fat i Fætter BR, så hun kunne få dem tilbage :(

Åh altså, det lyder ikke sjovt :( :kram2

Ved slet ikke hvordan du bedst kan hjælpe hende igennem det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder ikke sjovt :(

Hun har stadig sin Tiger, ikke? Men den hjælper måske ikke nok.

Hvor ofte spørger hun til dem? :kram2

Jo, hun har stadig Tiger, men det er som om han har mistet noget for hende. Tror måske han hang meget sammen med sutterne og minder hende om hun ikke har dem.

Hun spørger ikke efter dem, når hun skal sove, men siger stadig ud af det blå, at nu er det længe siden hun holdt op med at bruge sut og hun siger hun savner dem. Og når hun er ked af det, er det 100% sikkert, at hun kalder på sin sut. Jeg synes satme det er svært og det værste er, at hun bider i jakken og putter sine fingre i munden, så hun har jo stadig et behov :( Men det er for dumt, at give hende den, ikke? Også selvom man nu ved det var for tidligt? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, hun har stadig Tiger, men det er som om han har mistet noget for hende. Tror måske han hang meget sammen med sutterne og minder hende om hun ikke har dem.

Hun spørger ikke efter dem, når hun skal sove, men siger stadig ud af det blå, at nu er det længe siden hun holdt op med at bruge sut og hun siger hun savner dem. Og når hun er ked af det, er det 100% sikkert, at hun kalder på sin sut. Jeg synes satme det er svært og det værste er, at hun bider i jakken og putter sine fingre i munden, så hun har jo stadig et behov :( Men det er for dumt, at give hende den, ikke? Også selvom man nu ved det var for tidligt? :unsure

 

Altså, nu har jeg jo ingen erfaring med sutter eller sutteafvænning, så jeg er nok ikke den rette at spørge.

Men hvis hun sagtens kan falde i søvn uden sutterne og det kun er når hun er meget ked af det, så tror jeg også jeg ville give det lidt mere tid.

 

Jeg håber hun snart vokser helt fra dem :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu har jeg jo ingen erfaring med sutter eller sutteafvænning, så jeg er nok ikke den rette at spørge.

Men hvis hun sagtens kan falde i søvn uden sutterne og det kun er når hun er meget ked af det, så tror jeg også jeg ville give det lidt mere tid.

Jeg håber hun snart vokser helt fra dem :kiss

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Anna og stakkels mor :kram2

Jeg ville ikke give hende den igen. Jeg har set flere børn, der ikke savner deres sut komme jakker og fingre osv. i munden. Jeg vil bede hende tage det ud af munden og håbe på det snart går over igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil så småt melde min ankomst herinde, Me. Bliver 3 til juli, men vi taler allerede meget om børnehave mm. Forleden havde de været på besøg i børnehaven sammen med DP og de havde fortalt at NU var det helt sikkert at Me. Kom i ønskebørnehaven :yay Sammen med pædagogerne havde hun plantet en lille bønnespiren, som tegn på, at nu blev hun snart en del af Spiren- så var spørgsmålet så hvilken stue hun skulle på :) Om det bliver Radissestuen eller Rødderstuen, det håber jeg snart jeg hører noget til. Hun skal først starte 1/8, så der kan godt gå lidt tid endnu ;)

Velkommen herinde, søde :kram2

Fedt Me er kommet i ønske-børnehaven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror virkelig ikke Anna var klar til at smide den sut. Nu er det snart 3 uger siden, hun snakker stadig om den og beder om den når hun er ked af det og så er hun begyndt at putte fingrene i munden hele tiden :( Jeg måtte virkelig være standhaftig i morges, da hun var så mega ked af det, fordi jeg havde mistet besindelsen og råbt af hende og hun græd og sagde vi skulle få fat i Fætter BR, så hun kunne få dem tilbage :(

:kram2 Det lyder ikke sjovt for nogen af jer.

Jeg ville heller ikke give hende dem igen. Tænker lidt det vil bide sig i halen når I så skal tage dem fra hende næste gang.

Hvad får dig til at være sikker på det var for tidligt? Fordi du tror at hvis det havde været i rette tid, så havde hun ikke spurgt efter dem? Sådan tror jeg ikke man kan sætte det op - tror snarere at det er sværere at fralægge nogle vaner end andre.

Håber hun snart affinder sig med de er væk :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, hun har stadig Tiger, men det er som om han har mistet noget for hende. Tror måske han hang meget sammen med sutterne og minder hende om hun ikke har dem.

Hun spørger ikke efter dem, når hun skal sove, men siger stadig ud af det blå, at nu er det længe siden hun holdt op med at bruge sut og hun siger hun savner dem. Og når hun er ked af det, er det 100% sikkert, at hun kalder på sin sut. Jeg synes satme det er svært og det værste er, at hun bider i jakken og putter sine fingre i munden, så hun har jo stadig et behov :( Men det er for dumt, at give hende den, ikke? Også selvom man nu ved det var for tidligt? :unsure

Øh hvor lyder det hårdt :(

Men nej det er at gøre hende en bjørnetjeneste at give hende dem tilbage. Giv hende hygge og tryghed, når hun spørger efter dem. Sæt jer sammen med dyne og et stykke frugt, figenstang etc.

Håber snart det går over :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder hårdt men Anna men tænker også at det vigtigste er at hun kan falde i søvn uden dem, så skal resten nok komme.

Her er det 1.5 måned siden Silje smed sutten og hvis man spørger hende sover hun slet ikke, for det kan hun jo ikke uden sur, så ifølge hende hviler hun bare.

Det er svært at skulle af med sut da det er en vane der er så indgroet. Jeg er sikker på at det nok snart skal blive bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra er Idag startet til gymnastik. Hun var godt nok ikke glad for det, til at starte med, men de var gode til at tackle hende og I løbet af en 5 minutter tøede hun op. Dog kaldte hun på mig, ved at sige hun skulle tisse, jeg kunne ikke lige forstå det, da hun havde tisset af før hun gik ind, men jeg gik ned til hende fra forældre pladsen. Så gik vi ud på toilttet og jeg spurgte om hun var lidt bange, jaaaaa og om hun havde sagt til mig hun skulle tisse for at få mig ned til hende jaaa. Så fik vi krammet lidt og jeg sagde til hende, at jeg nok skulle blive nede hos hende, indtil hun havde det godt. Hun gik fint ind I salen og I løbet af få sekunder kunne jeg gå.

Derfra synes hun bare det var sjovt og klatrede, løb og legede med bold. Hun synes det var rigtig sjovt. Fordelen er at Sebastian går samtidig med hende, blot på et hold for lidt ældre, men I samme sal, så de har hinanden.

Så mødte vi Sebastians gode ven, som både Sebastian og Cassandra har det godt med, han synes det var super sejt og de synes alle det var dejligt han også var der. Så en super gymnastik time, som vi gentager næste fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror virkelig ikke Anna var klar til at smide den sut. Nu er det snart 3 uger siden, hun snakker stadig om den og beder om den når hun er ked af det og så er hun begyndt at putte fingrene i munden hele tiden :( Jeg måtte virkelig være standhaftig i morges, da hun var så mega ked af det, fordi jeg havde mistet besindelsen og råbt af hende og hun græd og sagde vi skulle få fat i Fætter BR, så hun kunne få dem tilbage :(

Stakkel Anna, og mor :kram2

Jeg tror ligesom de andre, at det er bedre at lade være med at give hende en igen, men forstår dig virkelig godt, at man har lyst til det :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :)

Det er så spændende alt sammen- og lidt nervepirrende :rolleyes Før Me. Skal i børnehave, så skal hun lige være hjemme fra 13. Juni til 1. August hvor hun starter i børnehaven. Der var ikke plads derovre før, hun skulle egentlig være startet 1. Juli, men i juli er alle børn i Hadsund samlet samme sted, så hun ville ikke kunne starte det rigtige sted alligevel, så hun får lang sommerferie - jeg er igang med at lave maaaange legeaftaler, aftale pasning af Mi. Så Me. Og jeg kan tage på tøseture mm. Og vores DP går på sommerferie den 12. Juni, og vi synes ikke, at hun skal slutte tiden i DP i en gæstedagpleje :)

Jeg er godt nok spændt på det, men om ikke andet må man sige, at hun er klar til at lege med andre til august ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til morgen kom Lise trissende ind til mig med en mors dags gave i armene :biglove Der var det her i:

7fcsv9w.jpg

Lise har pyntet rammen med glimmer, fingeraftryk i maling, tegninger, stempelaftryk med måne og stjerner, samt små juvelklistermærker. Nøj, hvor blev jeg glad :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint Mette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle Jeres beskeder ift. Anna og sutten. I har uden tvivl ret i, at det vil være utrolig dumt, at give hende den igen - det var et øjebliks svaghed og jeg gjorde det ikke! :blush

 

Jeg må bare hænge i - igen tvivl om, at den betød meget for hende og så er det jo ikke så mærkeligt, hvis det er svært at slippe den!

 

Igen - TAK! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna prøvede nogen Angulus-sandaler i går, der mod al forventning sad helt perfekt! :o

Dem ville jeg så købe på nettet, men opdager, at den model også findes i en smal version og jeg aner ikke, om Anna prøvede den smalle eller den almindelige, så nu er vi alligevel nødt til at skulle prøve i en butik igen <_<

 

Jeg håber lidt det var en almindelig, for den smalle findes vist kun i sort og brun og jeg vil gerne have en farve på - gul, f.eks.

 

Er der nogen der har erfaring med Angulus´ smalle modeller? Er der meget stor forskel? :chin:

 

Det er den her model: 

5026%20angulus%20sandal%20smal%20sort%20  5026%20gul%20sandal%20angulus%202015-t.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.