MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Hvordan forklarer man sin datter på 3 år og 9 måneder hvad 'flov' betyder? :chin:

Ved hun hvad genert betyder? Det er jo lidt i samme boldgade....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan forklarer man sin datter på 3 år og 9 måneder hvad 'flov' betyder? :chin:

Kender du 'Leopold' bøgerne? De handler om en gris, og forklarer forskellige begreber. I 'Den dag Leopold blev forelsket' mener jeg de bruger ordet flov. Måske hun vil kunne forstå det i den sammenhæng. Jeg synes bøgerne er rigtig gode til at tale sammen om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det gik/går godt med legeaftalen :)

Det gik over AL forventning. Vi kom 14.30 og gik klokken 18.00 :o

De kunne slet ikke slippe legen, og os voksne kunne slet ikke slippe snakken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for hende! Held og lykke med legeaftalen her i weekenden :)

Lise havde også sin allerførste legeaftale her i dag med bedsteveninden fra børnehaven. Det gik supergodt og så fik mødrene hygget lidt med nybagte boller, te og sladder imens :D

hvor hyggeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender du 'Leopold' bøgerne? De handler om en gris, og forklarer forskellige begreber. I 'Den dag Leopold blev forelsket' mener jeg de bruger ordet flov. Måske hun vil kunne forstå det i den sammenhæng. Jeg synes bøgerne er rigtig gode til at tale sammen om :)

De er mega gode, de der leopold bøger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender du 'Leopold' bøgerne? De handler om en gris, og forklarer forskellige begreber. I 'Den dag Leopold blev forelsket' mener jeg de bruger ordet flov. Måske hun vil kunne forstå det i den sammenhæng. Jeg synes bøgerne er rigtig gode til at tale sammen om :)

Nej, dem kender jeg ikke. Må kigge efter dem på biblioteket næste gang.

Tak for fif :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :) Efter en lang BK pause, forsøger jeg at læse lidt med igen herinde :) Min Dicte er nu blevet 3 år, og sikke en fantastisk alder! Hun giver også udfordringer ind imellem, særligt omkring puttetid <_< Lillesøster Villa er 8 måneder nu, så tiden flyver virkelig bare afsted, derfor den lange pause her fra. Man keder sig ikke på barsel nr 2 :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :) Efter en lang BK pause, forsøger jeg at læse lidt med igen herinde :) Min Dicte er nu blevet 3 år, og sikke en fantastisk alder! Hun giver også udfordringer ind imellem, særligt omkring puttetid <_< Lillesøster Villa er 8 måneder nu, så tiden flyver virkelig bare afsted, derfor den lange pause her fra. Man keder sig ikke på barsel nr 2 :p

Hvor er det skønt at høre fra dig. Barsel nummer 2 er ikke helt detalje som den første ;)

Skønt det går godt med begge piger :) hvornår slutter din barsel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :) Efter en lang BK pause, forsøger jeg at læse lidt med igen herinde :) Min Dicte er nu blevet 3 år, og sikke en fantastisk alder! Hun giver også udfordringer ind imellem, særligt omkring puttetid <_< Lillesøster Villa er 8 måneder nu, så tiden flyver virkelig bare afsted, derfor den lange pause her fra. Man keder sig ikke på barsel nr 2 :p

Velkommen tilbage :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har været med Lærke hjemme og lege direkte fra børnehaven i dag. De har bare hygget og hun var så glad og stolt, da hun kom hjem og fortalte om det. Min store pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har været med Lærke hjemme og lege direkte fra børnehaven i dag. De har bare hygget og hun var så glad og stolt, da hun kom hjem og fortalte om det. Min store pige :biglove

De bliver så store :O

I dag har Filippa leget med nabodrengen og da far gik ind for at hente hjem til aftensmad havde hun fået lov at spise med - så det gjorde hun og kom selv hjem lidt i 19. Store pige, altså :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De bliver så store :o

I dag har Filippa leget med nabodrengen og da far gik ind for at hente hjem til aftensmad havde hun fået lov at spise med - så det gjorde hun og kom selv hjem lidt i 19. Store pige, altså :biglove

Årh! :o :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage Caddie! ;) Dejligt at høre fra dig!

Her er barsel nr 2 også noget helt andet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været i legelandet i Rødovre centrum i dag sammen med Ronja. Vi var det omkring to timer og det var smadder hyggeligt :glad

Det skræmmer mig bare lidt hvor lidt hensyn nogle ældre børn tager overfor de mindre børn og hvor dårlige de er til at holde rækkefølgen. Jeg ved godt de leger og de hygger sig men alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdt navngivning for Liv i går og Ronja var bare i hopla hele dagen og der var ingen problemer med humøret overhovedet :glad desværre havde hun 4 eller 5 tisse-uheld. Jeg tror hun glemmer hun skal gå på toilettet i god tid når hun er blandt mange mennesker. 

 

I dag har vi så den helt modsatte Ronja - hun er træt og får nemt sammenbrud. Vi havde bl.a. aftalt vi skulle cykle på legepladsen så hun kunne prøve sin cykel der lige har fået støttehjul på og der brød hun sammen fordi det regnede og så ville rutsjebanen jo være våd og glat. Nu ligger hun på sofaen under sin dyne og ser en film. Forhåbentlig hjælper det lidt på humøret :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har fået sin finger i klemme nede i Rema 1000. Nu er den rød og blå :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdt navngivning for Liv i går og Ronja var bare i hopla hele dagen og der var ingen problemer med humøret overhovedet :glad desværre havde hun 4 eller 5 tisse-uheld. Jeg tror hun glemmer hun skal gå på toilettet i god tid når hun er blandt mange mennesker.

I dag har vi så den helt modsatte Ronja - hun er træt og får nemt sammenbrud. Vi havde bl.a. aftalt vi skulle cykle på legepladsen så hun kunne prøve sin cykel der lige har fået støttehjul på og der brød hun sammen fordi det regnede og så ville rutsjebanen jo være våd og glat. Nu ligger hun på sofaen under sin dyne og ser en film. Forhåbentlig hjælper det lidt på humøret :)

Håber putten-på-sofa hjalp :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har fået sin finger i klemme nede i Rema 1000. Nu er den rød og blå :(

Stakkels Felix :( Har I prøvet med lidt kolde omslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Felix :( Har I prøvet med lidt kolde omslag?

Han græde som pisket nede i butikken men da vi kom hjem var det hurtigt overstået. Og vi kunne trykke på fingeren uden han beklagede sig så den er heldigvis kun lidt misfarvet nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en god navnefest Lone :glad

Kram til Felix :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor er M strid ved J :o

hun er direkte fræk overfor ham.

Øv, hvor jeg ikke gider sådan en tur nu.. Logan er i det sidste spring, og så er de jo en KÆMPE fryd :rolleyes

Så jeg magter seriøst ikke "magtkamp" og grænsesøgen lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor er M strid ved J :o

hun er direkte fræk overfor ham.

Øv, hvor jeg ikke gider sådan en tur nu.. Logan er i det sidste spring, og så er de jo en KÆMPE fryd :rolleyes

Så jeg magter seriøst ikke "magtkamp" og grænsesøgen lige nu :(

Puha det lyder ikke sjovt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvad Lise og jeg har lavet idag! :yay Fuld koncentration hos tøsen i 2 timer!

PRjBtFB.jpg

God påske allesammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvad Lise og jeg har lavet idag! :yay Fuld koncentration hos tøsen i 2 timer!

PRjBtFB.jpg

God påske allesammen!

Ej, hvordan har I lavet dem? De er mega fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvordan har I lavet dem? De er mega fine :)

Det er en pakke købt i Panduro indeholdende alt man skal bruge undtagen saks (vi brugte så også en ekstra pensel for at vi begge kunne male samtidig) :)

MYl2CcC.jpg

5351ZCx.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.