FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

36+0 - kun 4 uger endnu! :o

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan sagtens være graviditeten. Din blodmængde i kroppen stiger, din krop rykker rundt, din livmoder og moderkagen vokser..

I min første graviditet tog jeg ca 4-5 kg på i første trimester, men endte på en samlet vægtøgning på 7-8 kg. Så det behøver ikke at være katastrofalt at tage på i første trimester.

Se, jeg håbede at nogen ville sige noget i den stil... :)

Det virker bare så "unaturligt" at have taget på i vægt, når der ikke er så meget at se endnu...

Og så er jeg bare vildt bange for at stå med en alt for stor kamp efter fødslen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+0! :yay

(Og er så "heldig" at min hæmoride, som aldrig har gjort ondt før er begyndt at gøre herrenas hele tiden <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+0! :yay

(Og er så "heldig" at min hæmoride, som aldrig har gjort ondt før er begyndt at gøre herrenas hele tiden <_<)

:yay

Og øv med hæmoriden <_<

Min begyndte også at gøre mere ondt efter han sank ned i bækkenet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget har I taget på den sidste måned-halvanden måned af graviditeten? Jeg har taget meget lidt på indtil uge 32-33, men nu her er der kommet over 1/2 kg pr uge, nogle gange næsten 1 kg om ugen. Har i forvejen taget meget lidt på, så er nu oppe på 5 kg. Havde lige 3-5 kg for meget inden graviditeten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Og øv med hæmoriden <_<

Min begyndte også at gøre mere ondt efter han sank ned i bækkenet

Creme har heldigvis hjulpet mig meget - nu kan jeg i hvert fald igen overskue at være til ;) Så nu håber jeg virkelig det næste døgns tid afhjælper lige så meget som det sidste døgns tid har gjort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget har I taget på den sidste måned-halvanden måned af graviditeten? Jeg har taget meget lidt på indtil uge 32-33, men nu her er der kommet over 1/2 kg pr uge, nogle gange næsten 1 kg om ugen. Har i forvejen taget meget lidt på, så er nu oppe på 5 kg. Havde lige 3-5 kg for meget inden graviditeten...

Hvis jeg kun tager et halvt kilo på om ugen, så har det været en god uge ;)

Men jeg er måske ikke så god at sammenligne med, jeg er 38+2 i dag og har taget over 18 kg på i alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Creme har heldigvis hjulpet mig meget - nu kan jeg i hvert fald igen overskue at være til ;) Så nu håber jeg virkelig det næste døgns tid afhjælper lige så meget som det sidste døgns tid har gjort.

Jeg har også haft glæde af creme i kombination med stikpiller. Det kan bare gøre såååå nas. Jeg vat grædefærdig da den begyndte at drille nu her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft glæde af creme i kombination med stikpiller. Det kan bare gøre såååå nas. Jeg vat grædefærdig da den begyndte at drille nu her...

Min mand synes også jeg var hormonel i går - bare fordi jeg tudede 3 gange på 4 timer ;) Men hold op hvor kunne jeg ikke overskue, hvis det skulle fortsætte sådan indtil jeg fødte (og måske længere..! :blink)

Dejligt det værste er overstået nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvem der kom ud til os d. 1 marts :loveshower

post-7808-0-15895700-1457368658_thumb.jp

 

Slap endda for igangsættelsen, for vandet gik selv 4 timer før vi skulle møde op :super

Og et billede fra idag :wub Min dygtige stærke pige :loveshower Hun hedder Clara Isabella.

post-7808-0-23938200-1457368789_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvem der kom ud til os d. 1 marts :loveshower

Clara Isabella 1.jpg

Slap endda for igangsættelsen, for vandet gik selv 4 timer før vi skulle møde op :super

Og et billede fra idag :wub Min dygtige stærke pige :loveshower Hun hedder Clara Isabella.

Clara Isabella 2.jpg

Tillykke med hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av hvor det stikker og niver nede i skeden :( jeg hopper helt af smerte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende :loveshower

 

 

Tillykke :kuller

 

Mange tak begge to :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bækken er fuldstændigt ødelagt i dag, og jeg kan ikke se nogen grund til at det skulle være blevet værre fra i går :(

Typisk at det lige sker den dag i ugen, hvor jeg er alene med David :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Succesfuld NF i dag... :) Rimelig vildt at se baby igen, den var meget aktiv under scanningen... <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Succesfuld NF i dag... :) Rimelig vildt at se baby igen, den var meget aktiv under scanningen... <3

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Succesfuld NF i dag... :) Rimelig vildt at se baby igen, den var meget aktiv under scanningen... <3

:yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev kl over 00 og jeg er idag 23+0 :loveshower

17 uger til termin og MAX 19 uger til at jeg holder min datter i armene :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev kl over 00 og jeg er idag 23+0 :loveshower

17 uger til termin og MAX 19 uger til at jeg holder min datter i armene :kuller

Dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev kl over 00 og jeg er idag 23+0 :loveshower

17 uger til termin og MAX 19 uger til at jeg holder min datter i armene :kuller

Yay.. stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev kl over 00 og jeg er idag 23+0 :loveshower

17 uger til termin og MAX 19 uger til at jeg holder min datter i armene :kuller

:wee :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går nemlig stærkt -men også langsomt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, har lige fået at vide at baby vokser normalt den her gang, og vender rigtigt:) Nu skal de sidste 4 uger bare gå hurtigt og uden komplikationer. Håber på at få lov til at føde "normalt"!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, har lige fået at vide at baby vokser normalt den her gang, og vender rigtigt:) Nu skal de sidste 4 uger bare gå hurtigt og uden komplikationer. Håber på at få lov til at føde "normalt"!

Dejlig info :)

Jeg blev også glad og lettet da jeg fik at vide lillesøster står fast i bækkenet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.