FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Åh puha, det er da helt forfærdeligt :( Mange tanker til dem :kram Og kan godt forstå, at det sætter tanker i gang hos dig også :kram2

Tak for dine tanker til dem. Det må være så frygteligt at være dem lige nu! Håber bare de kommer godt igennem fødslen og at det ikke trækker ud for længe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv med øv på. Det er jeg virkelig ked af at høre. Sender knus og varme tanker til hele jeres familie. :kiss :kram

Tusinde tak. Det er bare så synd for dem!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej føj da :kram :kram

Og lige en sidebemærkning... Det er altså helt ok hvis det påvirker dig og gør dig bange! Fortæl om det til din JM, så de er forberedte hvis du pludselig bliver bange for om baby er ok :kram

Jeg kan godt huske at du selv oplevede noget af det samme mens du var gravid første gang.. Jeg tror jeg vil nævne det for min jordemoder ved næste besøg. Jeg tænker godt det kan påvirke lidt senere i graviditeten. Lige nu er jeg bare så lammet af hvor meget jeg tænker på dem og hvordan de må have det.. Driver væk i tanker hele tiden og har heldigvis været sammen med mine forældre hele dagen, så de har kunnet give Dicte opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min allerdybeste medfølelse til din svoger og svigerinde. Det er så ubarmhjertigt at skulle igennem :(

Ja det er det virkelig. Har simpelthen så ondt af dem! Det er bare så meningsløst! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UNDSKYLD jeg har vist lagt lidt en dæmper på denne tråd i dag! Måske ikke det rigtige sted at smide sådan en kommentar.. Vidste ikke hvor - havde bare lige brug for at komme ud med det! Tak for jeres tanker og knus :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UNDSKYLD jeg har vist lagt lidt en dæmper på denne tråd i dag! Måske ikke det rigtige sted at smide sådan en kommentar.. Vidste ikke hvor - havde bare lige brug for at komme ud med det! Tak for jeres tanker og knus :kram2

 

Der er intet at undskylde, set med mine briller i hvert fald :kram2 Jeg kan søreme godt forstå, at du har brug for at komme ud med det. Graviditeter dækker jo over en masse glædeligt, men også en masse knap så positive følelser - og desværre ind i mellem også noget tragisk og sørgeligt :( Der skal være plads til at komme af med det hele :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+0 :loveshower

Hvor er det surrealistisk, at jeg nu er indenfor normal fødselsperiode..! :yay :blink :kuller

:loveshower

Det er en stor milepæl at nå :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UNDSKYLD jeg har vist lagt lidt en dæmper på denne tråd i dag! Måske ikke det rigtige sted at smide sådan en kommentar.. Vidste ikke hvor - havde bare lige brug for at komme ud med det! Tak for jeres tanker og knus :kram2

Det er helt i orden :kram2

For en uges tid siden var der en i min terminsgruppe, som oplevede det samme :(

Hun mærkede sin søn om morgenen, men da hun skulle scannes om eftermiddagen (for at tjekke hans nyrer), Så slog hans hjerte ikke mere.

Det gør en mildt sagt pisse nervøs, specielt når man som jeg får at vide af en Jm, at de små godt kan begynde at være mindre aktive.

Masser af :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst træt lige nu <_<

Jeg har haft kramper i BEGGE lægge i nat ikke mindre end 4 gange. En af gangene var jeg nødt til at vække K, fordi kramperne var så stærke, at jeg ikke kunne bevæge mit ben :(

Oveni skulle jeg op at tisse 3 gange, samt har haft ve ligende smerter i hooha og mave

Så det er bare super fedt at skulle til barnedåb i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+0! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9+0...

 

Jeg har helt glemt at sige at jeg fik min VandreJournal i torsdags... Så fik jeg samme dag, lave en aftale til NF og Doubell test:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Warning - lettere klamt spørgsmål!

Er der nogen der ved om man kan få fjernet hæmorider når man er gravid, eller er eneste behandling under graviditet stikpiller og creme? Akut opstået forværring af situation her, der gør #%€$+£ ondt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

20+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+0! :loveshower

:loveshower :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Warning - lettere klamt spørgsmål!

Er der nogen der ved om man kan få fjernet hæmorider når man er gravid, eller er eneste behandling under graviditet stikpiller og creme? Akut opstået forværring af situation her, der gør #%€$+£ ondt!

Jeg ved det desværre ikke, men jeg har hørt dårlige historier om at få dem opereret væk - at det skulle gøre hammerondt og at de kommer igen bagefter :(

Umiddelbart tror jeg ikke de vil operere, da de jo ofte går væk af sig selv efter man har født.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+0! :loveshower

 

20+0 :loveshower

 

Stort tillykke med halvvejs til jer begge :loveshower :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst træt lige nu <_<

Jeg har haft kramper i BEGGE lægge i nat ikke mindre end 4 gange. En af gangene var jeg nødt til at vække K, fordi kramperne var så stærke, at jeg ikke kunne bevæge mit ben :(

Oveni skulle jeg op at tisse 3 gange, samt har haft ve ligende smerter i hooha og mave

Så det er bare super fedt at skulle til barnedåb i dag...

 

Åh øv :( Jeg er også begyndt at vågne op med kramper i læggene. Led rigtig meget under det som yngre (helt graviditets-urelateret) og er bestemt heller ikke fan :( Kombineret med alt det andet også, lyder det bestemt ikke som en fornøjelig nat. Håber at du kommer nogenlunde gennem dagen i dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9+0...

 

Jeg har helt glemt at sige at jeg fik min VandreJournal i torsdags... Så fik jeg samme dag, lave en aftale til NF og Doubell test:-)

 

Tillykke med ny uge :loveshower Og dejligt med styr på aftalerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Warning - lettere klamt spørgsmål!

Er der nogen der ved om man kan få fjernet hæmorider når man er gravid, eller er eneste behandling under graviditet stikpiller og creme? Akut opstået forværring af situation her, der gør #%€$+£ ondt!

Du må gå til din læge. Hvis det er akut akut kan du højst sandsynligt godt blive behandlet på anden måde. Men tal med din læge om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det desværre ikke, men jeg har hørt dårlige historier om at få dem opereret væk - at det skulle gøre hammerondt og at de kommer igen bagefter :(

Umiddelbart tror jeg ikke de vil operere, da de jo ofte går væk af sig selv efter man har født.

  

Du må gå til din læge. Hvis det er akut akut kan du højst sandsynligt godt blive behandlet på anden måde. Men tal med din læge om det :)

Tak skal I have! Det gør RET ondt, i går aftes var jeg tæt på at tude, kunne hverken stå, sidde eller ligge uden at det gjorde megaondt. Har taget Panodil i går og en gang i dag. Har også brugt 2 stikpiller og creme jeg havde tilbage fra sidst jeg var gravid. Det har muligvis hjulpet noget, men kun minimalt, da vi taler om noget der højst sandsynligt skal opereres på et tidspunkt. :( I sidste graviditet sagde lægen at det skulle opereres efter graviditeten, men det fik jeg ikke gjort. Tænkte det kunne vente til jeg var færdig med at få børn... Det har hellere aldrig været så slemt som nu. Og så er jeg nu gravid igen, og det er akut forværret her i går.

Jeg går til min læge i morgen. Yay, det glæder jeg mig til han skal kigge på....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget øv... jeg havde ellers været fri for opkast og i dag skulle det starte... Øv øv... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lyst til sour creme and onion chips :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt nyt for os (positiv test) og vi er rigtig glade men samtidig med også usikre og nervøse (den første graviditet).

Jeg spekulerer rigtig meget på, hvor meget jeg skal udskifte mine daglige rutiner og produkter??

Hvad gjorde i/hvor meget lavede i om?

Og er der nogle som bruger eller har brugt exuviance produkter under deres graviditet?? (De er rigtig gode til min hud, men det er jo ikke det eneste at tænke på nu) ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt nyt for os (positiv test) og vi er rigtig glade men samtidig med også usikre og nervøse (den første graviditet).

Jeg spekulerer rigtig meget på, hvor meget jeg skal udskifte mine daglige rutiner og produkter??

Hvad gjorde i/hvor meget lavede i om?

Og er der nogle som bruger eller har brugt exuviance produkter under deres graviditet?? (De er rigtig gode til min hud, men det er jo ikke det eneste at tænke på nu) ☺

Jeg startede med at skifte alt parfume ud og alt var allergivenligt. Men jeg er blevet lidt sløsere og gør det jeg føler mig godt tilpas med. F.eks tror jeg virkelig ikke at det gør noget at bruge alm shampoo og balsam med parfume -men alle andre produkter som skal sidde i(hårlak, olier osv) er fjernet. Jeg stoppede med makeup og neglelak for jeg synes ikke at parfume/parabenefri makeup gjorde den store forskel for mig :) så var det lettere at droppe det helt og få sovet 10 min mere :D

Men jeg tror egentlig at det er temperamentssag -hvor "hysterisk" man er omkring uvisheden om det påvirker fosteret :) Der er jo nogen som stadig drikker vin og andre som har droppet alt junk -gør hvad der er bedst for dig og hvad du føler du kan overskue :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.