FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ih, jeg synes jeg bliver træt og forpustet af bare at sidde på en stol <_< Jeg er i gang med at sy og hygger mig vildt med det, men hvor er det træls at være så afkræftet hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man ved at man er højgravid, når man misser et tog, fordi man befinder sig i den forkerte ende af peronen, og ikke når at vralte ned til toget inden dørene lukker :rolleyes

Heldigvis passede det alligevel bedre at vente på det næste tog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu fået dyrket min urinprøve fra i går - og resultatet er åbenbart ikke tydeligt :blink Så nu skal jeg op til min læge med en NY urinprøve, som han vil sende til mikrobiologerne. Gad vide hvor lang tid der går før jeg får svar på den nye prøve? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu fået dyrket min urinprøve fra i går - og resultatet er åbenbart ikke tydeligt :blink Så nu skal jeg op til min læge med en NY urinprøve, som han vil sende til mikrobiologerne. Gad vide hvor lang tid der går før jeg får svar på den nye prøve? :chin:

1-2 døgn... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bumser! Lige pludseligt dukker de op nu her i uge 36... Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24+0 :blink Hvor blev den tid lige af!!???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at hun sparker tydeligt nu og jeg også kan mærke det udenpå maven. Ih jeg har savnet den følelse.. Det er det bedste! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillebror mosler rundt i maven, så voldsomt at det indimellem nærmest føles som småveer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39+0! :loveshower Kun en uge til termin! :blink Jeg fatter det stadig ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+0 :Loveshower :biglove :blink

Så må du godt snart komme ud, lille mand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+0 :Loveshower :biglove :blink

Så må du godt snart komme ud, lille mand :biglove

Tillykke med normal fødselsperiode :loveshower

Spændende om du føder før mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med normal fødselsperiode :loveshower

Spændende om du føder før mig :)

Tak :)

Det tror jeg nu ikke jeg gør. Jeg gad godt føde før termin, men gik over tid med Karla, så det gør jeg nok også igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 11+0 i dag. Det var jeg også sidst da jeg mistede sidst. Jeg håber bare at den bliver der denne gang. Jeg skal heldigvis scannes på torsdag, men jeg er alligevel bange for at der er sket noget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nogle rimelig trælse plukveer, som giver lidt mens-smerter. Er kun 35+5 i dag, men med kæmpe baby og en termin jeg ikke nødvendigvis stoler så meget på, så må det egentlig godt snart (som i løbet af en uges tid) udvikle sig til noget fødsel :)

Hilste forresten også lige på min slimprop her til morgen :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nogle rimelig trælse plukveer, som giver lidt mens-smerter. Er kun 35+5 i dag, men med kæmpe baby og en termin jeg ikke nødvendigvis stoler så meget på, så må det egentlig godt snart (som i løbet af en uges tid) udvikle sig til noget fødsel :)

Hilste forresten også lige på min slimprop her til morgen :o

Uh, det er spændende. Jeg er lidt i samme situation, men blot uden kæmpebaby. Er 36+2, og har haft en del slemme plukveer på det seneste. Sidst føltes det som da veerne var godt i gang med min første søn, men det var ikke så regelmæssigt og gik i sig selv igen efter nogle timer. Der var også noget slim her til morgen, og jeg tænkte godt om det kunne være slimprop. Håber dog at kunne gå til mindst på fredag inden han kommer ud, dels fordi han ikke er kæmpestor (omend indenfor normalen), og dels fordi det så vil være inden normal fødselsperiode, og det vel er bedst for ham at blive derinde længst muligt.

Det bliver spændende at følge med på udviklingen hos dig, Bolsin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiltagende mængde plukveer :unsure

Men synes ikke de føles som rigtige veer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiltagende mængde plukveer :unsure

Men synes ikke de føles som rigtige veer...

Hvad sker der med dem, når du slapper af? Og har du prøvet at tage tid på dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der med dem, når du slapper af? Og har du prøvet at tage tid på dem?

Det er når jeg slapper af... Har ikke taget tid på dem. Lige nu virker det som om de er gået i stå igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nævnte mine onde plukveer for lægen på hospitalet i onsdags, og fik at vide, at hvis de ikke går over når jeg slapper af, og det gør ret ondt, så skal jeg ringe til fødegangen, selv om de ikke er helt regelmæssige. Synes det er lidt svært at skulle efterleve, men... Synes altså du skal ringe hvis det bliver ved, Bolsin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men de niver ikke rigtigt på ve-måden. Det er mere bare at maven strammer godt op, og gør det et lille minuts tid.

Nu prøver jeg lige at se aftenen lidt an, om det er gået helt i stå, eller om det bliver til noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men de niver ikke rigtigt på ve-måden. Det er mere bare at maven strammer godt op, og gør det et lille minuts tid.

Nu prøver jeg lige at se aftenen lidt an, om det er gået helt i stå, eller om det bliver til noget.

Ah, ok. Så kan jo lyde som "bare" plukveer, hvilket jo selvsagt kan betyde at modningen/klargøring til fødslen er i fuld gang...:) Håber du går slappet lidt af her til aften! Har du haft en hård/aktiv dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah, ok. Så kan jo lyde som "bare" plukveer, hvilket jo selvsagt kan betyde at modningen/klargøring til fødslen er i fuld gang...:) Håber du går slappet lidt af her til aften! Har du haft en hård/aktiv dag?

Tror også det er modning der er i gang :) Sidste gang havde jeg modningsveer de sidste 4 uger inden fødsel :rolleyes Det vil jeg gerne undvære denne gang ;)

Nej, på ingen måde en aktiv dag. Jeg har vasket lidt tøj, været ude og handle, lavet mad og ryddet af efter det :D Så rimelig rolig dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok:) Nej, 4 uger er længe! Håber du slipper det denne gang! Håber godt nok også selv at de her smertefulde plukveer ikke bliver ved i 4 uger til.... Lyder som du har haft en ok rolig dag, selv om indkøb jo godt kan være lidt hårdt, specielt hvis man har storebror med og skal skubbe tung indkøbsvogn...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også det er modning der er i gang :) Sidste gang havde jeg modningsveer de sidste 4 uger inden fødsel :rolleyes Det vil jeg gerne undvære denne gang ;)

Nej, på ingen måde en aktiv dag. Jeg har vasket lidt tøj, været ude og handle, lavet mad og ryddet af efter det :D Så rimelig rolig dag ;)

Det lyder da som en ret aktiv dag. Jeg har vasket tøj, så at handle ind må pænt vente til i morgen, da jeg ikke kan overskue det nu. :p

Håber du slipper for alt for meget modningsbøvl :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der småveer/plukveer/modningsveer eller hvad det nu har været, har vist alligevel gjort lidt. Synes i hvert fald at maven er sunket nu :)

Der er kommet plads i toppen af maven, og pludselig fylder den endnu mere nedadtil, så det nu ER umuligt at sidde med samlede ben :D Bliver spændende at høre hvad min JM siger i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.