FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jo det er fra vestart til vestart :)

Super! Går ind i normal fødselsperiode i morgen, og håber egentligt lidt at jeg snart får brug for den app. Måske bare ikke i påsken, da vi får et lille problem med pasning af storebror...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke, Zicla! Det er altid dejligt at få en bekræftelse på at alt er som det skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, Zicla! Det er altid dejligt at få en bekræftelse på at alt er som det skal.

mange tak. Ja det er rigtig dejligt at se en vinkende baby som danset og hoppede rundt... Så skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg glæder mig til baby kan mærkes for alvor. Har et par gange mærket lidt små-kildren i maven, men glæder mig til at bevægelserne bliver tydligere, det giver en dejlig ro og tro på det hele :)

Heldigvis går tiden da godt med to krudtugler til at holde en beskæftiget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veer, der ikke udvikler sig gør stadig meganas. Kan ikke den her krop bare beslutte sig for hvad den vil? Ikke nemt at sove når det er sådan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veer, der ikke udvikler sig gør stadig meganas. Kan ikke den her krop bare beslutte sig for hvad den vil? Ikke nemt at sove når det er sådan...

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veer, der ikke udvikler sig gør stadig meganas. Kan ikke den her krop bare beslutte sig for hvad den vil? Ikke nemt at sove når det er sådan...

 

Øv, det lyder træls :( Den må da enten gerne beslutte sig for at der skal ske noget, eller give dig ro til at få sovet ordentligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

  

Øv, det lyder træls :( Den må da enten gerne beslutte sig for at der skal ske noget, eller give dig ro til at få sovet ordentligt :kram2

Tak I to natteravner! Verne tiltog lidt i hyppighed og længde da jeg stod op, men nu svinger de mellem at komme hvert 2. til hvert 5. minut. Varer ca.50-60 sekunder. Tror mere på at der er noget i gang nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak I to natteravner! Verne tiltog lidt i hyppighed og længde da jeg stod op, men nu svinger de mellem at komme hvert 2. til hvert 5. minut. Varer ca.50-60 sekunder. Tror mere på at der er noget i gang nu.

Det lyder som om der er gang i noget nu. Du ville gerne føde nu, ikk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+0 :o

2 uger til termin og max 4 uger til vi er en familie på 4. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om der er gang i noget nu. Du ville gerne føde nu, ikk?

Ja, der er vidst gang i noget, men det bliver vidst også en langvarig omgang. Nu ca.5 minutter i mellem veerne, der varer omkring 1 minut. De vil overhovedet ikke se mig på Fødemodtagelsen endnu, selv om jeg godt kunne tænke mig et tjek. Så ikke den store udvikling... Jeg ville gerne gå til termin, men på den anden side er han jo i teorien færdig og klar til at komme ud...

Tillykke med 38 uger! Det er stort. Pludseligt så er showet i gang for dig også:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak I to natteravner! Verne tiltog lidt i hyppighed og længde da jeg stod op, men nu svinger de mellem at komme hvert 2. til hvert 5. minut. Varer ca.50-60 sekunder. Tror mere på at der er noget i gang nu.

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er vidst gang i noget, men det bliver vidst også en langvarig omgang. Nu ca.5 minutter i mellem veerne, der varer omkring 1 minut. De vil overhovedet ikke se mig på Fødemodtagelsen endnu, selv om jeg godt kunne tænke mig et tjek. Så ikke den store udvikling... Jeg ville gerne gå til termin, men på den anden side er han jo i teorien færdig og klar til at komme ud...

Tillykke med 38 uger! Det er stort. Pludseligt så er showet i gang for dig også:)

Håber der snart kommer lidt mere gang i den :bd :goodluck

Tak, det er ret stort. Tror nu stadig jeg kommer til at gå over tid, men selv overtid kommer tæt på nu :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lillebror kommet til verden. Det blev til moderkageløsning og kraftig blødning, med et meget akut kejsersnit til følge. Det var skræmmende og gjorde utroligt ondt, men alle er ok nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lillebror kommet til verden. Det blev til moderkageløsning og kraftig blødning, med et meget akut kejsersnit til følge. Det var skræmmende og gjorde utroligt ondt, men alle er ok nu!

Puha... Men godt at i alle er ok :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lillebror kommet til verden. Det blev til moderkageløsning og kraftig blødning, med et meget akut kejsersnit til følge. Det var skræmmende og gjorde utroligt ondt, men alle er ok nu!

Puha, det lyder som en rigtig barskt omgang, det gør mig ondt at I skulle have den oplevelse :kram2 Er dog glad for at høre at I alle er ok nu og stort tillykke med lillebror :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lillebror kommet til verden. Det blev til moderkageløsning og kraftig blødning, med et meget akut kejsersnit til følge. Det var skræmmende og gjorde utroligt ondt, men alle er ok nu!

Kæmpe tillykke!! :loveshower

Øv at det var en barsk omgang, belønningen er heldigvis god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lillebror kommet til verden. Det blev til moderkageløsning og kraftig blødning, med et meget akut kejsersnit til følge. Det var skræmmende og gjorde utroligt ondt, men alle er ok nu!

Først og fremmest: Stort tillykke med lillebror :loveshower :loveshower :loveshower

Godt at I alle er ok. Det lyder som noget af en omgang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lillebror kommet til verden. Det blev til moderkageløsning og kraftig blødning, med et meget akut kejsersnit til følge. Det var skræmmende og gjorde utroligt ondt, men alle er ok nu!

Stort tillykke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lillebror kommet til verden. Det blev til moderkageløsning og kraftig blødning, med et meget akut kejsersnit til følge. Det var skræmmende og gjorde utroligt ondt, men alle er ok nu!

Godt at i alle har det godt ovenpå sådan en omgang og stort tillykke med lillebror :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lillebror kommet til verden. Det blev til moderkageløsning og kraftig blødning, med et meget akut kejsersnit til følge. Det var skræmmende og gjorde utroligt ondt, men alle er ok nu!

Stort tillykke med lillebror :loveshower Sikke da en omgang i har været igennem. Godt at høre i er okay!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+0 :O Halvvejs allerede. Vildt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+0 :O Halvvejs allerede. Vildt!!!

:yay tillykke med milepælen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay 9+0 og nu ved hele familien det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay 9+0 og nu ved hele familien det Alle blev glade især min søster som begyndte at græde.

Dejligt ☺ Kender det godt, er selv 8+2 og vores forældre ved det - dejligt at glæde sig med andre (Vi venter dog lidt med resten af familien og kollegaerne).. Skal til første lægebesøg i dag og er spændt - Har du været det og hvad sker der egentlig? (ved de skal have urinprøve og blodprøver) ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.