FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Marius ligger med hovedet på min mave og lillebror sparker på livet løs :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er endelig begyndt at købe lidt ind til bebsen... Har fået købt en puslepude og en enkelt natdragt. Og i dag fik jeg lige købt Sofie Giraf (den var en stor succes ved C, så vi prøve at se om bebs også vil kunne lide den).

Nu står den både på MD og JM i den uge vi går ind i og så skal jeg lige snakke med lægen i morgen om, hvordan vi lige gør med at få en deltidssygemelding. Jeg håber dog ikke, at hun vil til at sende mig til en fysioterapeut i det offentlige, nu går jeg hver uge hos en på arbejde, så har jeg ikke behov for yderligere tjek.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor jeg synes det er træls, at være så drabeligt træt, hele tiden! :zzz :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor jeg synes det er træls, at være så drabeligt træt, hele tiden! :zzz :(

Kan godt huske den der dødelignende træthed :zzz

Jeg håber det bliver bedre når du kommer lidt længere frem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt huske den der dødelignende træthed :zzz

Jeg håber det bliver bedre når du kommer lidt længere frem :kram2

Med Anna tror jeg den forsvandt omkring uge 11-12 stykker, så det sætter jeg min lid til, men synes godt nok 5-6 uger mere sådan her er uoverskuelig for både mig selv og min familie :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Anna tror jeg den forsvandt omkring uge 11-12 stykker, så det sætter jeg min lid til, men synes godt nok 5-6 uger mere sådan her er uoverskuelig for både mig selv og min familie :(

Ja..... Det er virkelig noget andet at være gravid når man har en i forvejen! Men søde du.... I bliver alle beriget med en skøn lillesøster/bror, og jeg ved at Anna vil fortælle dig at det var det hele værd x 1000 når hun bliver ældre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nået til det punkt i graviditeten hvor jeg vågende skrigende op om natten, smider det ene ben i hovedet på min mand og beder ham gør noget aka kramper i læggen...

Han siger selv at han ikke kunne lade være med at trække på smilebåndet da han lå i nat og masserede benet, til det holdte op... For han har lidt ventet på at det ville komme, fordi det var så ofte i sidste graviditet.

Jeg er glad for at han bare more sig, i stedet for at han synes det er træls at hans kone karate-sparker ham ned om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nået til det punkt i graviditeten hvor jeg vågende skrigende op om natten, smider det ene ben i hovedet på min mand og beder ham gør noget aka kramper i læggen...

Han siger selv at han ikke kunne lade være med at trække på smilebåndet da han lå i nat og masserede benet, til det holdte op... For han har lidt ventet på at det ville komme, fordi det var så ofte i sidste graviditet.

Jeg er glad for at han bare more sig, i stedet for at han synes det er træls at hans kone karate-sparker ham ned om natten.

Åh det er simpelthen så træls. Havde det også rigtig meget i min første graviditet, men har ikke haft noget endnu den her gang.

Kan faktisk ikke huske hvornår det startede sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nået til det punkt i graviditeten hvor jeg vågende skrigende op om natten, smider det ene ben i hovedet på min mand og beder ham gør noget aka kramper i læggen...

Han siger selv at han ikke kunne lade være med at trække på smilebåndet da han lå i nat og masserede benet, til det holdte op... For han har lidt ventet på at det ville komme, fordi det var så ofte i sidste graviditet.

Jeg er glad for at han bare more sig, i stedet for at han synes det er træls at hans kone karate-sparker ham ned om natten.

Sjovt billede. :) :D :D

Her er det heldigvis aftaget på nuværende tidspunkt. Det er ellers det første sikre tegn på graviditet, nogle gange før de II ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg træt af alt det her natteroderi. Lige meget for træt jeg er i løbet af eftermiddag og aftenen så kan jeg ikke falde i søvn når vi går i seng, så ofte bliver den 2-3 stykker nogen gange senere inden jeg falder i søvn. Det betyder jo så at jeg sover langt op ad formiddagen. Jeg har droppet eftermiddags luren men alligevel kan jeg ikk sove når vi går i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt stryger jeg ALDRIG..

Men.. Jeg har lige strøget halvdelen af Leah gylpeklude.. Så ved man at man er ved at være parat til baby kommer!

Glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået fra at sove 10-12 timer i døgnet, til at nøjes med 7-8.. Det er faktisk mange ekstra vågne timer det giver!

Har sovet cirka 5 timer i nat, og regner med en formiddagslur, inden Camille skal hentes og min søster kommer...

Hurra for 3 trimester, og ekstra energi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten så er jeg ved at blive decideret gravid-dårlig eller også er jeg ved at blive syg. Hvordan finder man ud af hvilken en af mulighederne det er? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten så er jeg ved at blive decideret gravid-dårlig eller også er jeg ved at blive syg. Hvordan finder man ud af hvilken en af mulighederne det er? :unsure

Ser tiden an? Og passer på sig selv, får slappet af osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten så er jeg ved at blive decideret gravid-dårlig eller også er jeg ved at blive syg. Hvordan finder man ud af hvilken en af mulighederne det er? :unsure

Det er faktisk rigtig svært at vurdere. Jeg bøvlede også med det, men valgte nu at melde mig syg, de dage jeg var i tvivl...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten så er jeg ved at blive decideret gravid-dårlig eller også er jeg ved at blive syg. Hvordan finder man ud af hvilken en af mulighederne det er? :unsure

Har du ellers haft nogen dage med kvalme???

Jeg har haft en enkelt sygedag fra praktikken fordi jeg kastede op hver 3-4. minut fra kl 5 om morgenen til kl 15 om eftermiddagen, men ellers er jeg afsted selvom jeg har det skidt og må ud og kaste op nogen gange i løbet af dagen, men jeg ved det er pga graviditeten og har haft det hele tiden så det er enten fuld sygemelding (det orker jeg ikke lige) eller at tage en dyb indånding og komme igennem de her uger og håbe på at det stopper på et tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ellers haft nogen dage med kvalme???

Jeg har haft en enkelt sygedag fra praktikken fordi jeg kastede op hver 3-4. minut fra kl 5 om morgenen til kl 15 om eftermiddagen, men ellers er jeg afsted selvom jeg har det skidt og må ud og kaste op nogen gange i løbet af dagen, men jeg ved det er pga graviditeten og har haft det hele tiden så det er enten fuld sygemelding (det orker jeg ikke lige) eller at tage en dyb indånding og komme igennem de her uger og håbe på at det stopper på et tidspunkt

Nej, jeg har ikke haft decideret kvalme og det har jeg egentlig heller ikke nu. Jeg kan have madlede, men ikke rigtig kvalme. Men jeg er svimmel og utilpas, har lurende hovedpine og er helt absurd træt. Og Søren ligger syg derhjemme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh om 14 dage ved vi hvad maven gemmer på :yay glæder mig så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg har ikke haft decideret kvalme og det har jeg egentlig heller ikke nu. Jeg kan have madlede, men ikke rigtig kvalme. Men jeg er svimmel og utilpas, har lurende hovedpine og er helt absurd træt. Og Søren ligger syg derhjemme <_<

Det lyder som sygdom :kram Jeg blev syg i uge 6-7 stykker og troede først at det var graviditeten, men det tog 3 dage og så var det ovre og jeg var tilbage til "alm" madlede og opkast en gang imellem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører nu herind :) ( selvom jeg har luret rigtigt meget inden min afsløring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører nu herind :) ( selvom jeg har luret rigtigt meget inden min afsløring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører nu herind :) ( selvom jeg har luret rigtigt meget inden min afsløring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal afsted til andensidste gang gravidyoga i denne omgang om lidt.. Tror det er i aften, det handler om fødslen og jeg glæder mig til at få gode stillinger osv opfrisket :yay

Tænk der er ca 2 mdr til baby kommer ud :o :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører nu herind :) ( selvom jeg har luret rigtigt meget inden min afsløring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører nu herind :) ( selvom jeg har luret rigtigt meget inden min afsløring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.