FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg er gået på barsel!!! 8 uger til termin :yay :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev jeg anbefalet at gå på deltid af min fysioterapeut, så nu skal jeg have snakket med min læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set et styks livlig baby til NF i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set et styks livlig baby til NF i dag :loveshower

Skønt! Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået på barsel!!! 8 uger til termin :yay :glad :loveshower

Skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set et styks livlig baby til NF i dag :loveshower

Hvor dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg anbefalet at gå på deltid af min fysioterapeut, så nu skal jeg have snakket med min læge.

Det bliver da spændende hvad lægen siger til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået på barsel!!! 8 uger til termin :yay :glad :loveshower

Feeeeedt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set et styks livlig baby til NF i dag :loveshower

Fantastisk :loveshower Tillykke med det :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået på barsel!!! 8 uger til termin :yay :glad :loveshower

Hvor dejligt :yay Glæder mig til det bliver min tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med både barsel og nf :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nu bliver jeg pludselig nervøs for scanning i morgen. Hvad skal det nu til for :unsure :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set et styks livlig baby til NF i dag :loveshower

Dejligt tillykke :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak! Det er så skønt! Vi har mega smovset i sushi (som Edith også eeeelsker) og nu skal jeg bare hygge, bygge rede, og blive klar til at blive mor for anden gang :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nu bliver jeg pludselig nervøs for scanning i morgen. Hvad skal det nu til for :unsure :(

Jeg er sikker på det nok skal gå :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nu bliver jeg pludselig nervøs for scanning i morgen. Hvad skal det nu til for :unsure :(

Fordi det bliver man - uanset hvad har jeg altid været nervøs for skanninger :kiss

Hvornår skal du skannes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nu bliver jeg pludselig nervøs for scanning i morgen. Hvad skal det nu til for :unsure :(

Er præcis i samme situation. Har værer så spændt og nervøs for scanning i morgen hele dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på det nok skal gå :kiss

Tak, søde! Tænk, at jeg fra det ene øjeblik til det andet kan skifte mellem at tænke der er 2, til at tænke der slet ikke er noget :unsure Det er sgu da lige til at blive skizofren af :blink

 

Fordi det bliver man - uanset hvad har jeg altid været nervøs for skanninger :kiss

Hvornår skal du skannes?

Tak :kiss

9:40 - heldigvis er det relativt tidligt!

 

Er præcis i samme situation. Har værer så spændt og nervøs for scanning i morgen hele dagen

Du får li et :kram herfra, er sikker på det nok skal gå!

Tusind tak og i lige måde! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nu bliver jeg pludselig nervøs for scanning i morgen. Hvad skal det nu til for :unsure :(

Årh, kender det alt for godt.. Så træls... Alt skal nok være ok.. Men det jo fordi du ønsker dig det så brændende.. Du får lige et kæmpe :kram herfra med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nu bliver jeg pludselig nervøs for scanning i morgen. Hvad skal det nu til for :unsure :(

Det er vist bare en "regel"... Jeg når stadigvæk at blive lidt nervøs i venteværelset, selvom jeg mærker hende! Ved ikke hvorfor, troe simpelthen bare det er fordi det et eller andet sted er så definitivt på mange måder! At man kan risikere at gå derfra på en lyserød sky - eller kravle tudende derfra..

Har opholdt mig ja.. TIMER i venteværelset på ouh.. Og har endnu ikke oplevet nogen gå kede af det derfra, så tænker risikoen er ret lille...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget kan baby mærke / føle nu (jeg er 25+4)? Kan baby mærke at jeg er stresset og ked?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget kan baby mærke / føle nu (jeg er 25+4)? Kan baby mærke at jeg er stresset og ked?

 

ja, det kan han ! Baby mærker alt hvad der foregår i dig... Også derfor baby ofte bliver mindre aktiv hvis man er nervøs for om der er noget galt, da den vil give dig ro til at stoppe med at være nervøs ;)

i går havde jeg en sjov oplevelse... var til møde, og nogle andre havde deres lille datter med, ca 2-3 mdr tror jeg, som indimellem græd, og hver gang gik der ca 10 sek så fik jeg et lille los indefra :7himmel  ved jo at den ikke kan høre så meget, så det må uden tvivl være en reaktion på mine følelser når jeg hører baby gråd :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, det kan han ! Baby mærker alt hvad der foregår i dig... Også derfor baby ofte bliver mindre aktiv hvis man er nervøs for om der er noget galt, da den vil give dig ro til at stoppe med at være nervøs ;)

i går havde jeg en sjov oplevelse... var til møde, og nogle andre havde deres lille datter med, ca 2-3 mdr tror jeg, som indimellem græd, og hver gang gik der ca 10 sek så fik jeg et lille los indefra :7himmel  ved jo at den ikke kan høre så meget, så det må uden tvivl være en reaktion på mine følelser når jeg hører baby gråd :wub

Så må jeg se om jeg ikke kan få samlet mig selv lidt op igen... Baby skulle jeg gerne ikke påvirkes for meget så... Nu er det weekend, så mon ikke det hjælper...

 

Og sikke en dejlig oplevelse du havde igår :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.

Mega ondt i maven i dag.. Har vist fået lavet lidt for meget den sidste tid... Så i dag er det vist bare varmepude og sofa..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg se om jeg ikke kan få samlet mig selv lidt op igen... Baby skulle jeg gerne ikke påvirkes for meget så... Nu er det weekend, så mon ikke det hjælper...

 

Og sikke en dejlig oplevelse du havde igår :wub

 

Må håbe weekenden hjælper lidt :) Men jeg tror nu ikke baby som sådan tager skade af at du er lidt stresset og ked et par dage... Den mærker det, og prøver at give dig lidt fred til at komme ovenpå, så du skal ikke blive bekymret hvis han bliver mindre aktiv mens du er presset... Jeg tror der skal mere til før baby tager skade, altså som decideret stress, da det jo forhøjer kortisol i blodet, og det er ikke sundt...

Men tag en slapper i weekenden og få nogle gode oplevelser med familien og hyg jer :)

 

Ja, det var helt fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.