FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Tusind tak for alle de søde tilkendegivelser om min NF i går. Det gjorde bare det hele så meget mere virkeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3. trimester :loveshower :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av Marius sover i den store dagpleje vogn og den er jeg altså ikke gode venner med :( Da jeg skulle åbne bremsen som jeg ikke synes er nemt spændte jeg rigtig meget og det gjorde afsindig ondt i symfysen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3. trimester :loveshower :yay :glad

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har pludselig fået en helt urimeligt overvældende og dybt urealistisk trang til kulgrillet svinekød :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er gravid, når begynder at tude i bilen på vej til arbejde i morges over Spice Girls' Mama

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er gravid, når begynder at tude i bilen på vej til arbejde i morges over Spice Girls' Mama

:D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er gravid, når begynder at tude i bilen på vej til arbejde i morges over Spice Girls' Mama

Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg STEDET.... TIDSPUNKTET som måtte komme..

 

 

 

Tidspunktet hvor man taber noget... Og lader det ligge, fordi man ikke orker at bukke sig pga. maven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg STEDET.... TIDSPUNKTET som måtte komme..

Tidspunktet hvor man taber noget... Og lader det ligge, fordi man ikke orker at bukke sig pga. maven!

:) det er også fuldt forståeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg STEDET.... TIDSPUNKTET som måtte komme..

 

 

 

Tidspunktet hvor man taber noget... Og lader det ligge, fordi man ikke orker at bukke sig pga. maven!

Jeg har heldigvis en hjælpsom hund  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster som er uddannet jordemoder og projektleder i et projekt med gravide misbrugere kommer på besøg imorgen, har lige skrivet og spurgt om hun ikke skal tage lidt udstyr til at tjekke fnulder med imorgen :yay

Jo da, man kan aldrig få hørt hjertelyd nok :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih har nusset lidt om Leah's hjørne i soveværelset.. Det så uvirkeligt!! At om 8 uger senest, der er hun her!!

Er næsten helt ked af jeg ikke mangler at ordne noget...! Mangler kun at få liften hjem, gøre barnevogn ren og købe en dyne.. Og det er som om jeg udskyder det, fordi der bagefter kun er VENTETID!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor har jeg ondt i skambenet og ned i lysken :( Er det mit bækken? En forkert bevægelse... Troede det ville hjælpe at sove og få ro på, men det gør stadig afsindig ondt når jeg går :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lækker... Som i muligvis tynd, vandigt udflåd. Det skal jeg vel ikke være bekymret for, vel?

Det er helt sikkert ikke tis, og der er ikke voldsomt meget, så jeg er nervøs for vandafgang. Jeg vil gerne lige bekræftes i, at jeg bare skal tage det roligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lækker... Som i muligvis tynd, vandigt udflåd. Det skal jeg vel ikke være bekymret for, vel?

Det er helt sikkert ikke tis, og der er ikke voldsomt meget, så jeg er nervøs for vandafgang. Jeg vil gerne lige bekræftes i, at jeg bare skal tage det roligt ;)

Altså tynd udflåd er jo meget normalt, så umiddelbart lyder det ikke bekymrende :) Men hvis du er i tvivl, så tag et bind på, og se om det bliver fyldt i løbet af en times tid. Eller ring til fg og spørg. Det må man godt for at få ro :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså tynd udflåd er jo meget normalt, så umiddelbart lyder det ikke bekymrende :) Men hvis du er i tvivl, så tag et bind på, og se om det bliver fyldt i løbet af en times tid. Eller ring til fg og spørg. Det må man godt for at få ro :kram2

Godt, så tager jeg der roligt. Et bind ville ikke blive fyldt, så meget er det slet ikke :)

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til herinde igen :wub

CSoMwvU.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til herinde igen :wub

CSoMwvU.jpg

 

Yay :loveshower

 

Flotte, flotte, flotte streger :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til herinde igen :wub

CSoMwvU.jpg

 

Det er simpelthen så dejligt for jer! Stort tillykke herinde også :yay :loveshower  :balloon  :glad  :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay :loveshower

Flotte, flotte, flotte streger :glad

De er så smukke :biglove Jeg elsker at se på dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er så smukke :biglove Jeg elsker at se på dem ;)

 

Det tror jeg virkelig heller ikke at man nogensinde bliver træt af :wub Husker jeg helt galt, eller er de rent faktisk flottere end sidst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg virkelig heller ikke at man nogensinde bliver træt af :wub Husker jeg helt galt, eller er de rent faktisk flottere end sidst?

De er meget flottere end sidst :) Kan lige se om jeg kan finde et billede fra sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til herinde igen :wub

CSoMwvU.jpg

Tillykke :kram

Sikke nogle flotte streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til herinde igen :wub

CSoMwvU.jpg

:loveshower :kram2 :yay :loveshower :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.