FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Baaaaah! Min mor syntes lige, at hun skulle nusse maven idag, og det gad jeg bare ikke. Vi kom heldigvis hurtigt videre med at snakke om noget andet, men synes sgu hun blev lige lovlig tøsesur over det <_< Det er sgu da MIN mave nå <_<

Hehe Ja den er lige pludselig folke eje sådan en mavse.. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej det synes jeg egentlig heller ikke han kan.. og jeg havde bare glædet mig sådan til og se ham.. Han arbejder 12 timer så det er mange timer at være alene, så savner ham sådan.. så sagde bare til ham at vi kan ikke ændre på det nu, og hvis han synes han vil være sur så kan han kører fordi jeg gider ærlig talt ikke og hører på det.. så blev han lidt mere medgørlig.. men nøj hvor træls altså..

Årg det var godt. Han skal ikke går og være sur på den måde.

Håber du får en god aften alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det synes jeg egentlig heller ikke han kan.. og jeg havde bare glædet mig sådan til og se ham.. Han arbejder 12 timer så det er mange timer at være alene, så savner ham sådan.. så sagde bare til ham at vi kan ikke ændre på det nu, og hvis han synes han vil være sur så kan han kører fordi jeg gider ærlig talt ikke og hører på det.. så blev han lidt mere medgørlig.. men nøj hvor træls altså..

:kram Nederen med sur mand, håber han bliver endnu mere medgørlig når han lige får slappet lidt af :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe Ja den er lige pludselig folke eje sådan en mavse.. Hehe

Jeg magter det bare ikke <_< Er ellers ikke som sådan privat af mig, og der er ikke noget personligt i det, men jeg bliver bare noget mere sensitiv her i graviditeten, både i forhold til lyd, syn og altså også berøring. :( Og så har jeg det bare sådan, at det er altså stadig MIN krop :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han slapper mere af nu.. nu har han også fået mad :D

Det hjælper som regel på dem.. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han slapper mere af nu.. nu har han også fået mad :D

Det hjælper som regel på dem.. Hehe

Haha godt :D Måske har han det lidt som mig, jeg kan blive noget så grueligt sur, hvis jeg er sulten :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha godt :D Måske har han det lidt som mig, jeg kan blive noget så grueligt sur, hvis jeg er sulten :blush

Haha, Ja det er der nok noget om.. og han ligger også og sover på sofaen nu, så tror han er MEGET træt.. Hehe.. godt han har fri i morgen stakkels mand!!.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik burger.. Og pomfritter.. Og der står en børnepizza og glor på mig :p hehe...

Efter jeg dik mad og har fået slappet af.. Har jeg det mærkeligt...

Må vist hellere holde mig i ro de næste dages tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her blev det først bedre mellem uge 16 og 20. Så der er håb endnu ;)

Så er der måske også håb for mig endnu. Er lige gået ind i uge 17, så der må godt snart vende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, det lyder ikke rart...

Har heller ikke været en ubetinget god dag, men tror det et fordi jeg havde opkast-marathon igår :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader hader halsbrand!!!!!

Damn you!! Det svier i maven og gør bare så mega ondt!!!!!

Hun er mere end velkommen nu.. nøj jeg glæder mig til og komme af med halsbranden.. Det er virkelig en af de mest ubehagelige ting jeg har prøvet i graviditeten.. sammen med forstoppelse.. Puha altså!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer til at sove på sofaen :( Er spændt på min krop imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lovede mig selv ikke at brokke mig når jeg blev gravid fordi jeg var så fandens heldig at blive det. MEN shit det er hårdt. Og arbejder pt ikke engang mere. Når jeg går føles det som om hele understellet falder ud. Og lænden gør helt vildt ondt. Jeg kaster op når jeg ikke får mad ongoing og når det er spist kommer det retur. Slutter dagen af med halsbrand og tissetur tre gange mens jeg burde sove. Får hedetur og hjertebanken over næsten intet. OMG jeg glæder mig til det er ovre. Og undskyld til alle der kæmper for stadig at få lov til at blive gravide. Jeg lover jeg er glad for det hele igen.....i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det trælst!!!

LEAH SPARKER LIGE I MIN WHO-HA!!!

Det gør ondt.. Som i tude-ondt :boo

Under 7 uger til termin.. Melder mig på holdet der gerne føder sådan ved uge 37-38 tiden!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lovede mig selv ikke at brokke mig når jeg blev gravid fordi jeg var så fandens heldig at blive det. MEN shit det er hårdt. Og arbejder pt ikke engang mere. Når jeg går føles det som om hele understellet falder ud. Og lænden gør helt vildt ondt. Jeg kaster op når jeg ikke får mad ongoing og når det er spist kommer det retur. Slutter dagen af med halsbrand og tissetur tre gange mens jeg burde sove. Får hedetur og hjertebanken over næsten intet. OMG jeg glæder mig til det er ovre. Og undskyld til alle der kæmper for stadig at få lov til at blive gravide. Jeg lover jeg er glad for det hele igen.....i morgen.

Jeg kender følelsen. Og føler med med dig. :kram2

Vi havde rigtig svært ved at blive gravid, og skulle igang med fertilitets behandling da det lykkes os at få en øko baby.

Var så taknemmelig for at det var lykkes uden behandling, men når man er sygemældt fra uge 8, pga kvalme/opkast, og som bare forsætter indtil fødslen. Bækkenløsning før fra uge 16, ondt i ryggen som ind i helvede fra uge 10. Svær svangerskabsforgiftning fra uge 28. Så er 40 uger virkelig lang tid at skulle se fremad.

Så selv om man siger til sig selv. Det er godt jeg har det skidt, der kommer noget godt ud af det til sidst. Så kan det være rigtig svært at huske, når man for 120 gang den dag sider og kaster alt op.

Tror det jeg prøver at sige er, at det er ok at have en virkelig hår graviditet, også selv om man virkelig har kæmpet for den, så er det ok at sige at man hader at være gravid når alt bare er skidt. Og en ting der har hjulpet mig er, at af de hårdeste graviditeter får man de nemmeste babyer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til NF i dag. Jeg er godt nok ret ambivalent omkring det. På den ene side glæder jeg mig helt vildt, men på den anden er jeg såååå nervøs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender følelsen. Og føler med med dig. :kram2

Vi havde rigtig svært ved at blive gravid, og skulle igang med fertilitets behandling da det lykkes os at få en øko baby.

Var så taknemmelig for at det var lykkes uden behandling, men når man er sygemældt fra uge 8, pga kvalme/opkast, og som bare forsætter indtil fødslen. Bækkenløsning før fra uge 16, ondt i ryggen som ind i helvede fra uge 10. Svær svangerskabsforgiftning fra uge 28. Så er 40 uger virkelig lang tid at skulle se fremad.

Så selv om man siger til sig selv. Det er godt jeg har det skidt, der kommer noget godt ud af det til sidst. Så kan det være rigtig svært at huske, når man for 120 gang den dag sider og kaster alt op.

Tror det jeg prøver at sige er, at det er ok at have en virkelig hår graviditet, også selv om man virkelig har kæmpet for den, så er det ok at sige at man hader at være gravid når alt bare er skidt. Og en ting der har hjulpet mig er, at af de hårdeste graviditeter får man de nemmeste babyer.

Det er altså også lidt af en omgang du er igang med.!!!

Jeg fik hormoner on/off i 1½ år og 5 IUI og en abort, så jeg er meget taknemmelig - men også ved at være mæt af at min krop primært er en baby maskine og har været det længe. Men glæder mig til at se den lille væsen, og ja hun har bare at være en nem baby. De andre har ikke sovet, haft mave problemer osv osv osv - de første 2 år, også selv om de var svære at få produceret :klap Så bette fisen her, må rode bod for det hele :P  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til NF i dag. Jeg er godt nok ret ambivalent omkring det. På den ene side glæder jeg mig helt vildt, men på den anden er jeg såååå nervøs

Held og lykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til NF i dag. Jeg er godt nok ret ambivalent omkring det. På den ene side glæder jeg mig helt vildt, men på den anden er jeg såååå nervøs

Held og lykke, det skal nok gå  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bestilt tid til gravid foto, og reserveret fotografen til newborn.. Dyr omgang, men bare to ting jeg VIL..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov 21.45 i går og nu er jeg freaking allerede træt! :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vist til gymnastik med Marius i eftermiddag. Det er jeg spændt på hvad kroppen siger til :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vist til gymnastik med Marius i eftermiddag. Det er jeg spændt på hvad kroppen siger til :O

Husk nu at passe på dig selv også :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk nu at passe på dig selv også :kram

Det er 2. sidste gang og vi snakkede om det igår, så synes det er synd hvis han ikke skal afsted. Hans far er nemlig ikke på toppe. Heldigvis er halvdelen af tiden redskabsbane, hvor jeg blot skal holde i hånd, hvis han overhovedet gider det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså også lidt af en omgang du er igang med.!!!

Jeg fik hormoner on/off i 1½ år og 5 IUI og en abort, så jeg er meget taknemmelig - men også ved at være mæt af at min krop primært er en baby maskine og har været det længe. Men glæder mig til at se den lille væsen, og ja hun har bare at være en nem baby. De andre har ikke sovet, haft mave problemer osv osv osv - de første 2 år, også selv om de var svære at få produceret :klap Så bette fisen her, må rode bod for det hele :P :D

Det var første gang, jeg havde en graviditet fra helvede. Denne gang er 100 % modsat.

Men på trods af den vanskelige graviditet der dengang kun varede til uge 32, var det verdens nemmeste baby der kom. Han sov igennem før ham måtte, og kunne fra da han var et par måneder gammel sove 12 timer om natten, og to lange middagslure. Og var så nem så nem.

(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.