FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

For pokker da. Det er så rart at ringe til lægen og bare føle at man er vildt besværlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For pokker da. Det er så rart at ringe til lægen og bare føle at man er vildt besværlig.

Ville bestille en tid til 25 ugers undersøgelse. Der er endnu en månede inden jeg når 25 uge, så var overbevist om at der var go tid. Der tog jeg så åbenbart meget fejl. Den sure resiptonist sagde at den første ledige tid de havde, var om 2 måneder. Helt uvirkeligt.

Ej, hvor skørt! Det lyder da helt latterligt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker da. Det er så rart at ringe til lægen og bare føle at man er vildt besværlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg smadret i dag.. Kan mørke baby bare arbejder sig ned.. Håber hun vender rigtigt!!!

Burde ud og købe en barnedåbsgave, men kan simpelthen ikke finde på hvad det skal være..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker da. Det er så rart at ringe til lægen og bare føle at man er vildt besværlig.

Ville bestille en tid til 25 ugers undersøgelse. Der er endnu en månede inden jeg når 25 uge, så var overbevist om at der var go tid. Der tog jeg så åbenbart meget fejl. Den sure resiptonist sagde at den første ledige tid de havde, var om 2 måneder. Helt uvirkeligt.

Hold da op :o

Ved vores læge kan vi kun booke en måned frem. Lægerne ligger nemlig selv deres tider ind og skal tilpasses de dage de har hos lægevagten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egentlig bør jeg jo vente til NF 15/4... As if :rolleyes

Jeg ved ikke hvad jeg gør. Scanning på mandag og så een dag ad gangen ;)

Ihh er det allerede på mandag igen... Det bliver altså spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 uger tilbage på job og kun ca 28 arbejdsdage i alt, hvor der indtil videre er 2 hjemmearbejdsdage og 2 kursusdage. Det går den rigtige vej nu :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 arbejdsdage tilbage... Kom forår... Kom barsel... Juhuuu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor skørt! Det lyder da helt latterligt <_<

Ja. Skulle også bestille en tid til min søn, og der gjorde vi det bare på nettet. Så nu har han fået en tid i Maj...

Jeg endte med at få en "akut tid" som den sure resiptonist sagde, omkring uge 25.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 uger tilbage på job og kun ca 28 arbejdsdage i alt, hvor der indtil videre er 2 hjemmearbejdsdage og 2 kursusdage. Det går den rigtige vej nu :glad

:glad hvor dejligt for dig.

Her er der 13 uger tilbage = max 32 arbejdsdage (den der deltidssygemelding skal gøre godt for et eller andet) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er total hormonella idag, og orker bare slet ikke lige mandens 3 børn der kommer idag, og de næste 7 dage! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik man da lige elevator-blikket i dag... var på hobby-messe med svigermor, og da vi går forbi en ældre herre, sender han mig lige elevator-blikket... svigermor var ved at bryde sammen af grin, hun kunne kende ham, og kunne fortælle at han er gammel gynækologisk overlæge, og åbenbart ikke helt har lagt arbejdet med at kigge på gravide maver fra sig, efter han er gået på pension :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er alene med Marius hele næste fredag og overvejer om vi skal en tur i svømmehallen. Jeg drømmer om varmtvandsbassinet. Men jeg ved ikke hvor meget jeg får ud af det, når der ikke er nogle til at hjælpe med Marius. Han vil nemlig ikke svømme selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nogle gange fatter mænd bare ingenting. Når jeg fortæller min kæreste hvad jeg føler for ham, skal han sgu da ikke halvgrine overbærende og sige "lille skat"... Et "ditto" ville være fint. Idiot!

Og så forstår han ikke at jeg ikke har kunnet sove i nat og bare er i æv humør idag... Gider slet ikke sige det til ham så. Pia 14 år-agtig... Ih!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida og jeg sidder og ser "far, mor og blyp". (Fandt endelig noget der kunne fange idas opmærksomhed bare lidt)

Og Ida stiller mange spørgsmål til moderen mave deri. Og om det også er sådan med min mave.

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har siden i går aftes haft konstant ondt i lænden, det føles som at have menstruation igen og hold biiiiip det gør nuller naller, jeg magter seriøst at der stadig er 14 dage til termin hvis alle dage skal gøre så ondt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har siden i går aftes haft konstant ondt i lænden, det føles som at have menstruation igen og hold biiiiip det gør nuller naller, jeg magter seriøst at der stadig er 14 dage til termin hvis alle dage skal gøre så ondt...

Håber det bliver bedre eller at det er begyndelsen på fødslen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist en baby der skruer sig eeeekstra langt ned i bækkenet for tiden :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida og jeg sidder og ser "far, mor og blyp". (Fandt endelig noget der kunne fange idas opmærksomhed bare lidt)

Og Ida stiller mange spørgsmål til moderen mave deri. Og om det også er sådan med min mave.

:kuller

Hvor har du fundet det henne?

Eller er det en dvd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du fundet det henne?

Eller er det en dvd?

Tv-arkivet på min TDC boks herhjemme. Men ellers er det også i DR tv appen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da nu op trætheden har ramt mig. Men med en formiddag til gymnastikopvisning og gæster hele dagen, så er jeg godt nok brugt. Men det har været en god dag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 27/3 og har lige set at alt for damernes-kvindeløb har en gå- rute på 5 km d. 17/6 i Aalborg men er for optimistisk at satse på at kunne gå den rute i normalt/roligt tempo med barnevognen den dag. Vi skal have barnedåb 11 dage senere, derfor vil det være fedt at have noget der motivere en så man kommer ud og får gået med den barnevogn og kommer måske lidt i form os, men er det for optimistisk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 27/3 og har lige set at alt for damernes-kvindeløb har en gå- rute på 5 km d. 17/6 i Aalborg men er for optimistisk at satse på at kunne gå den rute i normalt/roligt tempo med barnevognen den dag. Vi skal have barnedåb 11 dage senere, derfor vil det være fedt at have noget der motivere en så man kommer ud og får gået med den barnevogn og kommer måske lidt i form os, men er det for optimistisk?

Næh, det synes jeg da ikke. Det vil selvfølgelig nok være mest optimalt, hvis du føder før termin, men så længe du lytter til din krop, så tror jeg ikke det er en umulig opgave :)

Vildt nok, i øvrigt, at I allerede ved hvornår I skal holde barnedåb :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh, det synes jeg da ikke. Det vil selvfølgelig nok være mest optimalt, hvis du føder før termin, men så længe du lytter til din krop, så tror jeg ikke det er en umulig opgave :)

Vildt nok, i øvrigt, at I allerede ved hvornår I skal holde barnedåb :o

Jeg skrev og spurgte præsten allerede i december. Hun kunne ikke love os datoen, da de er 5 kirker i det gamle Nibe kommune som kordinere deres gudtjenester, det ville de gøre i januar eller februar. Så i slutningen ag januar fik jeg en mail retur at der vil være søndags gudtjemeste d. 28/6 som jeg havde ønsket og når vi kom lidt tættere på så skulle vi lige tage kontakt til hende igen. Grunden til vi allerede har planlagt dato er at meget af min familie kommer fra udlandet da min mor er fra Polen. Så min mormor og morfar (som er 79 og 85 år), min tante og onkel og en fætter og en kusine kommer fra Polen og skal med til barnedåben samt jeg har en fætter der er flyttet fra Polen til Irland som os kommer med hans kæreste derfor synes jeg det var mest fair så de kan planlægge ferie fra arbejde eller skole. Det mest vilde er at jeg allerede har lavet invitationerne mangler kun at få printet teksten og klisteret den ind i mine invitationer. Behøves jeg at sige at jeg elsker at planlægge og have struktur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 27/3 og har lige set at alt for damernes-kvindeløb har en gå- rute på 5 km d. 17/6 i Aalborg men er for optimistisk at satse på at kunne gå den rute i normalt/roligt tempo med barnevognen den dag. Vi skal have barnedåb 11 dage senere, derfor vil det være fedt at have noget der motivere en så man kommer ud og får gået med den barnevogn og kommer måske lidt i form os, men er det for optimistisk?

Da jeg havde født Marlon 31/3, meldte jeg mig til ladywalk på 8 km ruten 7 uger senere....

Jeg gennemførte, men må indrømme at det ikke var behageligt den sidste halvdel, det tyngede enormt meget i underlivet og jeg kunne ikke gå særlig hurtigt. Der skete dog ikke noget ved det, og jeg tror altså bestemt din krop kan klare de 5 km efter 10-12 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.