FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg hører til herinde igen :wub

CSoMwvU.jpg

Sådan!!! Stort tillykke med de meget flotte streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er skisme heller ikke pænt ikke at vente på dig, jeg havde skumlet hvis det var mig. :kram2

Hehe! Det værste er næsten, at min mand skrev og at der var dessert nu og det smagte mega godt!

Great! E sov bare slet ikke og så sidder sukkercravende kæmpegravide mig og bliver liiiiidt frustreret :rolleyes

Nu er E lige faldet i søvn og de har pakket det hele væk, så kan jeg stå ude i køkkenet og pakke det ud igen... Alene... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe! Det værste er næsten, at min mand skrev og at der var dessert nu og det smagte mega godt!

Great! E sov bare slet ikke og så sidder sukkercravende kæmpegravide mig og bliver liiiiidt frustreret :rolleyes

Nu er E lige faldet i søvn og de har pakket det hele væk, så kan jeg stå ude i køkkenet og pakke det ud igen... Alene... :prik

:gal ej, hvor var det bare ikke sødt at pakke det hele væk, og måske ikke liiiiiiige den heldigste kommentar fra ham :prik

Hvor er de dumme, dessert til dig og så under dynene, så kan de bare være dumme for dem selv :SM :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal ej, hvor var det bare ikke sødt at pakke det hele væk, og måske ikke liiiiiiige den heldigste kommentar fra ham :prik

Hvor er de dumme, dessert til dig og så under dynene, så kan de bare være dumme for dem selv :SM :kram2

Det er absolut planen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er absolut planen ;)

Håber desserten smager dig og du får sovet godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes til gengæld det er mega svært at finde pænt drengetøj, der ikke koster et halvt kongelige :rolleyes :p

Aaaaw, jeg har straks hoppet ombord i Anders And nattøj og strømper fra H&M, dinosaur nattøj fra h&m, supermand tøj fra h&m, dino-tøj fra next direct http://dk.nextdirect.com/en/boys/newborn-boys/roar/4 (De har ny kollektion ;)) og ja... Jeg finder skisme tit noget, synes jeg :kuller Men smag og behag og så skal man nok bare lige "ind i det", når man har været vant til at se efter tøj til andet køn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaw, jeg har straks hoppet ombord i Anders And nattøj og strømper fra H&M, dinosaur nattøj fra h&m, supermand tøj fra h&m, dino-tøj fra next direct http://dk.nextdirect.com/en/boys/newborn-boys/roar/4 (De har ny kollektion ;)) og ja... Jeg finder skisme tit noget, synes jeg :kuller Men smag og behag og så skal man nok bare lige "ind i det", når man har været vant til at se efter tøj til andet køn :)

Haha! Men jeg er bare slet ikke til alt det print medAnders And, superhelte osv halløj ;) Men S har købt lidt af de ting..

Nextdirect har jeg slet ikke kigget på - måske jeg lige skulle gøre det :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Men jeg er bare slet ikke til alt det print medAnders And, superhelte osv halløj ;) Men S har købt lidt af de ting..

Nextdirect har jeg slet ikke kigget på - måske jeg lige skulle gøre det :whistling

Hmm nej okay så kan jeg godt se det ;) Men Next kan man altid regne med, synes jeg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til herinde igen :wub

CSoMwvU.jpg

Jubiiii  :loveshower  Tillykke med de to fine streger! :gravid  Kom ind i novmber termin og hyg med os andre  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til herinde igen :wubCSoMwvU.jpg

Kæmpe stor tillykke :yay :yay :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten:

I torsdags var jeg ude på en skole, hvor jeg fik de sødeste kommentarer fra nogle af skolebørnene :biglove

Lille pige 1: Er du gravid?

M: Ja, det er jeg

Lille pige 2: Eeeej...! Babyer er bare så søde.

M: Hehe, ja det er de.

Lille pige 1: Og helt små bitte. Ved du så, om det skal være en dreng eller en pige?

M: Det bliver en lille pige.

Begge piger: Ååårh.

Og senere:

Lille dreng: Jeg tør godt gætte på, hvorfor du er tyk.

M: Nå det tør du godt? :D Hvorfor er jeg så det?

Lille dreng: Det er fordi du har en baby i maven

M: Ja, det er nemlig rigtigt.

Lille dreng: Det kunne jeg godt se. Især fra siden.

:D

Årh hvor er de søde :wub :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe! Det værste er næsten, at min mand skrev og at der var dessert nu og det smagte mega godt!

Great! E sov bare slet ikke og så sidder sukkercravende kæmpegravide mig og bliver liiiiidt frustreret :rolleyes

Nu er E lige faldet i søvn og de har pakket det hele væk, så kan jeg stå ude i køkkenet og pakke det ud igen... Alene... :prik

Det er da bare slet ikke fair, bare fordi du putter tumlingen. Det er da almindelig høflighed at vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft besøg af min søster idag, så har hørt hjertelyd :loveshower

Elsker at have en søster der er uddannet jordemoder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal i have alle sammen :kram2 :glad

Nej vi får ikke taget flere blodprøver end den i fredags. Med et tal på 414, tør vi godt at tro på det. Det skal trods alt være over 100 :)

I dag kom første prøve. Vi skulle spise hos min far og kone, min bonus søster, hendes mand og datter kom også. Nøj hvor var det svært at holde tæt! Især fordi de annoncerede en baby på vej ;) Men vi holdt tæt, og løj lidt når de spurgte til vores behandling ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal i have alle sammen :kram2 :glad

Nej vi får ikke taget flere blodprøver end den i fredags. Med et tal på 414, tør vi godt at tro på det. Det skal trods alt være over 100 :)

I dag kom første prøve. Vi skulle spise hos min far og kone, min bonus søster, hendes mand og datter kom også. Nøj hvor var det svært at holde tæt! Især fordi de annoncerede en baby på vej ;) Men vi holdt tæt, og løj lidt når de spurgte til vores behandling ;)

Hvor er det bare fantastisk! Der er noget helt specielt over at have den hemmelighed sammen med sin mand.. At man gror et lille liv.. Ih! Det er så stort! Både dig og Susanne herinde.. Ih! Får tåre i øjnene hver gang...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger vågen.

Leah mosler rundt, og jeg ligger bare og glæder mig...! Det gør ondt, er ubehageligt - for hun er virkelig voldsom.. Men tager lige en dyb indånding og husker på at nyde det.. Det er trods alt sidste graviditet- og dejlig livsbekræftende...!

Glæder mig til at møde hende om 6-8 uger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver morgen når E begynder at snakke, begynder baby at bumle helt vildt rundt.. Tror allerede at han er glad for sin søster :kuller :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nye yndlingsbeskæftigelse er at lege "du skubber til mig og jeg skubber til dig" med baby i maven :biglove :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nye yndlingsbeskæftigelse er at lege "du skubber til mig og jeg skubber til dig" med baby i maven :biglove :wub

Åh det er også bare den hyggeligste leg :loveshower

Glæder mig så meget til jeg kan gøre det også. Men altså har ikke mærket bettefisen endnu, så det tager nok lidt tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig forårsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, her leger vi også skubbeleg :wub

(Mon jeg kan skubbe fødslen lidt i gang?? :badgirl )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, her leger vi også skubbeleg :wub

(Mon jeg kan skubbe fødslen lidt i gang?? :badgirl )

På et eller andet tidspunkt må han da tænke "her gider jeg sgu ikke være mere, når jeg hele tiden bliver skubbet. Lad mig komme ud!" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmm chokolade kage i kop på 5 min.

Det er guld når man lige bliver lækkersulten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmm chokolade kage i kop på 5 min.

Det er guld når man lige bliver lækkersulten

Hvordan laver du det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at bruge den her opskrift:

 

https://hwickmann.wordpress.com/2012/04/11/chokoladekage-pa-5-min/

 

Afhængig har hvor kraftig din kakao er, synes jeg dog godt den kan smage lidt for meget af kakao og så bytter jeg 1 spsk kakao ud med vaniljesukker.

 

I dag havde jeg en spsk hakkede hasselnødder i, mmm det var lækkert.

 

Men pas på, det kan godt være farligt at opdage sådan en nem opskrift. Specielt når man er gravid :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.