FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg hører nu herind :) ( selvom jeg har luret rigtigt meget inden min afsløring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hører nu herind :) ( selvom jeg har luret rigtigt meget inden min afsløring )

Tillykke  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen, hvor er i søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu 13+0 og første dag uden kvalme og generel utilpashed om aftenen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu 13+0 og første dag uden kvalme og generel utilpashed om aftenen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til babys numse finder et andet sted end min mavesæk at gnubbe sig op af.. Det giver halsbrand og er altså lidt irriterende..

Han skubber virkelig fra heeeelt nede i mit bækken, har bagdelen helt oppe i mavesækken til højre og ben og/eller arme ude i min venstre side - min mave er helt trekantet :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, hvor jeg glæder mig til det forhåbentlig er min tur. Om 5-7 uger <_<

Ja de er lidt hårde de første uger, plus at man jo også lige har en tumling der kræver en, selvom man selv helst gik i seng Kl 1830

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby kan åbenbart godt lide lasagne - aftensmad betød hvertfald fest for lillemanden :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gennemscanning på onsdag!
Glæder mig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu 13+0 og første dag uden kvalme og generel utilpashed om aftenen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh forår...temperaturen siger 10 grader og det går op for mig at mine bryster/ eller mave, ja det er vel egentlig begge dele...er så store at jeg sveder i hudlaget der nu forener de to ting.

Har I andre gode råd til ikke at blive våd under brysterne? Mine er normalt ikke så store det er et problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg gået i seng :zzz :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg gået i seng :zzz :prik

:ditto

Det er mindst en time tidligere, end normalt :zzz

Baby gør sgu noget ved ens søvnbehov ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh forår...temperaturen siger 10 grader og det går op for mig at mine bryster/ eller mave, ja det er vel egentlig begge dele...er så store at jeg sveder i hudlaget der nu forener de to ting.

Har I andre gode råd til ikke at blive våd under brysterne? Mine er normalt ikke så store det er et problem.

Antipersperent deo under babserne. Eller hvad du nu plejer at bruge for ikke at svede under armene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Antipersperent deo under babserne. Eller hvad du nu plejer at bruge for ikke at svede under armene

Tak det må prøves i morgen. Forstår pludselig mine mandelige kollegers sommerlige dilemmer når de taler om svedne patter...og ja det er på dem selv (store mænd i overalls)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet lovet et kursus i at slå bremsen fra på den store barnevogn i DP, så jeg ikke får yderligere ondt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby ligger stadig med hovedet opad. Jeg er med på, at han først skal ligge klar om mange uger, men jeg bliver altså lidt bekymret alligevel. Han har ikke på noget tidspunkt ligget med hovedet nedad.

Min mand sagde i går som en joke, at han var bange for, han aldrig ville vende sig. Siden har jeg ikke kunnet tænke på andet. Jeg har virkelig ikke lyst til hverken vendingsforsøg, pks eller sædefødsel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby ligger stadig med hovedet opad. Jeg er med på, at han først skal ligge klar om mange uger, men jeg bliver altså lidt bekymret alligevel. Han har ikke på noget tidspunkt ligget med hovedet nedad.

Min mand sagde i går som en joke, at han var bange for, han aldrig ville vende sig. Siden har jeg ikke kunnet tænke på andet. Jeg har virkelig ikke lyst til hverken vendingsforsøg, pks eller sædefødsel :(

Det skal nok komme. Baby har stadig masser af plads. Jeg blev scannet 32+0 og der lagde baby på tværs. Einar var der masser af uro i maven og bevægelsesmønstret ændrede sig. Det var fordi baby havde vendt sig rigtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby ligger stadig med hovedet opad. Jeg er med på, at han først skal ligge klar om mange uger, men jeg bliver altså lidt bekymret alligevel. Han har ikke på noget tidspunkt ligget med hovedet nedad.

Min mand sagde i går som en joke, at han var bange for, han aldrig ville vende sig. Siden har jeg ikke kunnet tænke på andet. Jeg har virkelig ikke lyst til hverken vendingsforsøg, pks eller sædefødsel :(

Jeg blev scannet 37 uger henne med C. Der vendt hun ikke rigtig, vi fik tid til vendingsforsøg 1 time senere. Da de scannede mig der, havde hun vendt sig. Så det kan gå meget hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet 37 uger henne med C. Der vendt hun ikke rigtig, vi fik tid til vendingsforsøg 1 time senere. Da de scannede mig der, havde hun vendt sig. Så det kan gå meget hurtigt.

Wow! Kunne du ikke mærke det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby ligger stadig med hovedet opad. Jeg er med på, at han først skal ligge klar om mange uger, men jeg bliver altså lidt bekymret alligevel. Han har ikke på noget tidspunkt ligget med hovedet nedad.

Min mand sagde i går som en joke, at han var bange for, han aldrig ville vende sig. Siden har jeg ikke kunnet tænke på andet. Jeg har virkelig ikke lyst til hverken vendingsforsøg, pks eller sædefødsel :(

Jeg har samme tanker!

Jeg er dog "kun" 28+1 idag. Men jeg frygter også både vendingsforsøg (som jeg helt sikekrt siger nej til, det er for risikabelt i mit hoved, og med min fortid) PKS er jeg så heller ikke til, og sædefødsel heller ikke!

Jeg har dog en baby der pt vender og drejer sig som han vil, men han ligger nu meget med hovedet nedad allerede nu. Så det er lidt beroligende.

Har hørt ved 2. og flergangs fødende at de kan vende sig rigtigt, helt indtil uge 38/39 .. Men tænker jo selv de er så store der, at det næsten er umuligt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Kunne du ikke mærke det?

Næ ikke synderligt mere end når hun normalt skrumlede rundt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ ikke synderligt mere end når hun normalt skrumlede rundt

Årh, det er vildt! Har dog læst om det før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er halvvejs i dag - YEAH!

Skal afsted til jordemoder om lidt og tale fødselsforløb, glæder mig ikke (og så alligevel, så ved jeg hvor jeg står henne).

Og så er jeg næsten officielt sygemeldt 2 dage om ugen fra på mandag (min chef mangler lige set endelige ok, men regner ikke med det bliver et problem)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har oplevet at det der murren i underlivet forsvinder? Jeg er kun 6+1 og har haft murren hver dag indtil for fire dage siden og har ikke mærket til det siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.