FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Typisk at den dag jeg rammer andet trimester også er den dag, jeg har haft det ultimativt dårligst indtil videre. Skulle andet trimester ikke være det gode? :p

Her blev det først bedre mellem uge 16 og 20. Så der er håb endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøj hvor mine muskler/ligamenter gør ondt i dag. Kan slet ikke strække maven ordentligt ud

Av, det lyder ikke rart...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, mit første trimester har været klart det bedste. Fra starten af andet og indtil nu (er 27+4) er det kun gået ned ad bakke :unsure

 

Haha, det er jo ikke sådan noget jeg vil høre. Men det går jo alt sammen nok. Jeg skal bare finde ud af, hvad jeg skal spise osv. når jeg får den værste kvalme.

 

Her blev det først bedre mellem uge 16 og 20. Så der er håb endnu ;)

 

Jeg krydser fingre for at det bliver som dig, så :) Men nu må vi se hvad der sker. Selvom jeg er 12 uger henne er det den første gang, hvor jeg har været så tæt på at kaste op, at jeg måtte ud til toilettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde kun pakket et sæt tøj til mig og Julius til hjemturen, babydyne og brikjuice (som jeg drikker mange af efter en fødsel)

Vi blev så en overnatning, så J kørte bare lige hjem efter toiletsager osv. Mig og Julius var hud mod hud al tiden på Skejby, så det var ikke engang nødvendigt med mere tøj..

Tak :kiss Det var også noget i den stil jeg havde tænkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det er jo ikke sådan noget jeg vil høre. Men det går jo alt sammen nok. Jeg skal bare finde ud af, hvad jeg skal spise osv. når jeg får den værste kvalme.

Jeg krydser fingre for at det bliver som dig, så :) Men nu må vi se hvad der sker. Selvom jeg er 12 uger henne er det den første gang, hvor jeg har været så tæt på at kaste op, at jeg måtte ud til toilettet.

Undskyld! :LOL

Lad mig lige pointere, at det ikke er slemt stadig! Jo, jeg har da halsbrand, lidt kvalme, ondt i lænden og bækkenet, lille blære osv osv, men intet, som overskygger glæden overhovedet! Jeg har haft det virkelig nemt :) Krydser fingre for, det var en engangsfornøjelse i dag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farvel sidste del af bækkenbundsmuskulatur - goddag tena

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begynder at indse, at jeg nok ikke kan undgå, at jeg som minimum skal deltidssygemeldes... :(

Det irritere mig at åndsvag muskel, skal være skyld i det. Men nu har jeg gået til fys i 6 uger og det bliver bare værre, kan slet ikke gå uden smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg har det usselt idag :( Kan da ikke blive syg med 2 arbejdsdage tilbage, men er bare flad og har lidt kvalme og er ør :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uff, hvor Leah bare sparker.. Og det er faktisk ikke særlig rart :( Det gør ondt, og den eneste måde det er til at holde ud på, er hvis jeg står op.. Også får jeg ondt i ryggen.. YNKHED!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh hvor jeg bestemt ikke glæder mig til de smerter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld! :lol

Lad mig lige pointere, at det ikke er slemt stadig! Jo, jeg har da halsbrand, lidt kvalme, ondt i lænden og bækkenet, lille blære osv osv, men intet, som overskygger glæden overhovedet! Jeg har haft det virkelig nemt :) Krydser fingre for, det var en engangsfornøjelse i dag :goodluck

 

Haha det går nok :P Jeg tager det som det kommer, men når jeg står midt i det er jeg nok lidt ynkelig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det går nok :P Jeg tager det som det kommer, men når jeg står midt i det er jeg nok lidt ynkelig :D

 3. trimester har begge gange ved mig, været det bedste :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh, at ligge på en sofa med benene oppe, efter at have spist mad man ikke selv har lavet.... Luksus :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh, at ligge på en sofa med benene oppe, efter at have spist mad man ikke selv har lavet.... Luksus :wub

Overvejer at lave mad selv.. Kæresten sover allerede :zzz  Men ved ikke heeelt om jeg orker.. Overvejer at bestille en pizza.. Hvis jeg nu bestiller hans yndlings - ville det så ikke være okay??!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 3. trimester har begge gange ved mig, været det bedste :D

 

Det er dejligt at høre andres erfaringer :D

 

Mht. pizza synes jeg det er totalt okay! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er lige kommet hjem og er pisse sur over jeg ikke er startet på aftensmaden :(

Men han skulle handle noget ind til maden og mente ikke jeg kunne starte på det før han var hjemme.. og nu er bare mega mega sur :(

Øv øv nu er den aften bare helt ødelagt.. og er selv mega træt.. Øv hvor er det surt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at lave mad selv.. Kæresten sover allerede :zzz Men ved ikke heeelt om jeg orker.. Overvejer at bestille en pizza.. Hvis jeg nu bestiller hans yndlings - ville det så ikke være okay??!!

Synes du skal bestille DIN yndlings :kiss ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du skal bestille DIN yndlings :kiss ;)

Sidder stadigvæk og overvejer.. Jeg er åbenbart gravid-sulten.. For hver gang jeg læser en ting på menukortet tænker jeg "mmm.. lækkert, DET skal jeg have".. Så kan slet ikke beslutte mig for noget..

 

Synes i øvrigt det er ret sjovt, at der er en note fra pizzariaet:

Der kan forekomme forsinkelser på leveringer på grund af vejret

 

Synes da ikke vejret er sådan, vild og voldsom her til aften?? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er lige kommet hjem og er pisse sur over jeg ikke er startet på aftensmaden :(

Men han skulle handle noget ind til maden og mente ikke jeg kunne starte på det før han var hjemme.. og nu er bare mega mega sur :(

Øv øv nu er den aften bare helt ødelagt.. og er selv mega træt.. Øv hvor er det surt

:kram

Det kan han ikke være bekendt. Og det mener jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

 

Jeg er bare så nervøs. Jeg har jo ikke rigtig haft de store symptomer på graviditet, så jeg er så bange for, at der ikke er nogen bebs  :unsure

 

 

Har det på PRÆCIS samme måde! Vi har ikke turdet fortælle det til særlig mange, for tænk nu hvis det bare er et vindæg der ligger derinde? Eller et foster der allerede er gået til grunde.

 

Krydser rigtig meget fingre for dig og sender  :goodluck  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er lige kommet hjem og er pisse sur over jeg ikke er startet på aftensmaden :(

Men han skulle handle noget ind til maden og mente ikke jeg kunne starte på det før han var hjemme.. og nu er bare mega mega sur :(

Øv øv nu er den aften bare helt ødelagt.. og er selv mega træt.. Øv hvor er det surt

 

Ej, det synes jeg altså ikke helt han kan være det bekendt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på PRÆCIS samme måde! Vi har ikke turdet fortælle det til særlig mange, for tænk nu hvis det bare er et vindæg der ligger derinde? Eller et foster der allerede er gået til grunde.

 

Krydser rigtig meget fingre for dig og sender  :goodluck  :)

 

Tusind tak! Med den kvalme jeg har været igennem i dag er jeg lidt mere fortrøstningsfuld :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak! Med den kvalme jeg har været igennem i dag er jeg lidt mere fortrøstningsfuld :D

 

Hehe, jamen det er den rigtige indstilling at være glad for kvalmen fremfor at synes den er træls ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baaaaah! Min mor syntes lige, at hun skulle nusse maven idag, og det gad jeg bare ikke. Vi kom heldigvis hurtigt videre med at snakke om noget andet, men synes sgu hun blev lige lovlig tøsesur over det <_< Det er sgu da MIN mave nå <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det synes jeg egentlig heller ikke han kan.. og jeg havde bare glædet mig sådan til og se ham.. Han arbejder 12 timer så det er mange timer at være alene, så savner ham sådan.. så sagde bare til ham at vi kan ikke ændre på det nu, og hvis han synes han vil være sur så kan han kører fordi jeg gider ærlig talt ikke og hører på det.. så blev han lidt mere medgørlig.. men nøj hvor træls altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.