FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

3 dage til NF scanning, jeg er overhovedet ikke utålmodig ;)

Det bliver så spændende....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3 dage til NF scanning, jeg er overhovedet ikke utålmodig ;)

 

:ditto

 

Jeg er bare så nervøs. Jeg har jo ikke rigtig haft de store symptomer på graviditet, så jeg er så bange for, at der ikke er nogen bebs  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første JM besøg imorgen. Hold nu op hvor jeg glæder mig til at komme ud til Charlotte :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er helt blød i dag. Er det normalt, at den pludselig skifter sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

 

Jeg er bare så nervøs. Jeg har jo ikke rigtig haft de store symptomer på graviditet, så jeg er så bange for, at der ikke er nogen bebs  :unsure

Kan så godt følge dine følelser!!! Har det på samme måde, men vil bare gerne have den NF overstået nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan så godt følge dine følelser!!! Har det på samme måde, men vil bare gerne have den NF overstået nu!

 

Lige præcis. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader :puke synes jeg har taget min del. Men sygdom kan man desværre ikke holde for. Men føj hvor jeg hader det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader :puke synes jeg har taget min del. Men sygdom kan man desværre ikke holde for. Men føj hvor jeg hader det...

Det er bare det værste! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( kaster bare alt op nu....

 

Afsted til læge med dig :kram Der kan gøres en hel del - og det duer da ikke du skal have det sådan :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afsted til læge med dig :kram Der kan gøres en hel del - og det duer da ikke du skal have det sådan :(

Tak for kram :kram2 håber lægen vil gøre noget når jeg engang får en tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er graviditetssur på min chef :(

Havde lavet en aftale med min gruppeleder om at jeg kunne tage en ugentlig hjemmearbejdsdag, for at få lidt mentalt ro og ikke have det kamp skidt hele formiddagen alle ugens dage.

Ville så lige have det forbi min chef til godkendelse, hvor jeg så fik at vide at: Hvis du har det så skidt/dårlig at du ikke kan være på arbejde, så har du det også så skidt, at du heller ikke kan arbejde hjemmefra....

ARG! Væk forsvandt alt mit mentale overskud...

Min gruppeleder sagde så efterfølgende at hun ville have jeg tog en dag, mindst hver 14. Dag og at jeg bare skulle lade være mes at skrive det i kalenderen. Så ville hun tage det med chefen, hvis der blev noget.

Men er stadig bare øv, over at han ikke kan forstå, at jeg vil kunne få lidt mere effektivitet ud af det, ved at være hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i total vildrede...

Har SÅ meget lyst til at gå i total redebygger-mode :7himmel

Men manden synes det er noget pjat at begynde at møblere om og gøre for meget klar så længe jeg kun er godt halvvejs... altså vi snakker da en masse om hvordan det skal blive, og vi har også købt barnevognen, som dog står til opbevaring hos ønskebørn, og vugge som stadig står hos familien osv, men fysisk flytte rundt og få ting hjem, det må jeg ikke rigtigt...

Egentlig kan jeg godt følge det, men jeg vil bare SÅ gerne begynde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i total vildrede...

Har SÅ meget lyst til at gå i total redebygger-mode :7himmel

Men manden synes det er noget pjat at begynde at møblere om og gøre for meget klar så længe jeg kun er godt halvvejs... altså vi snakker da en masse om hvordan det skal blive, og vi har også købt barnevognen, som dog står til opbevaring hos ønskebørn, og vugge som stadig står hos familien osv, men fysisk flytte rundt og få ting hjem, det må jeg ikke rigtigt...

Egentlig kan jeg godt følge det, men jeg vil bare SÅ gerne begynde...

Jeg forstår hvordan du har det.

Jeg er ved at blive stresset over at vi ikke er færdig med babys værelse endnu og at jeg derfor ikke kan hente ting op fra kælderen... Her forstår min mand heldigvis min frustration, så han har lovet at give værelsesbyggeriet lidt mere fokus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville give min højre arm for en ordentlig slurk hostesaft

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig styr på alt det der skal være klar til Taylor kommer.... Nu er alt pakket 100%, og står klar så det lige er til at smide ud i bilen :yay

Så skøn en følelse at man bare kan tage det helt roligt nu, hvis fødslen skulle gå i gang..... Det har jeg virkelig trængt til :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig styr på alt det der skal være klar til Taylor kommer.... Nu er alt pakket 100%, og står klar så det lige er til at smide ud i bilen :yay

Så skøn en følelse at man bare kan tage det helt roligt nu, hvis fødslen skulle gå i gang..... Det har jeg virkelig trængt til :wub

Hvad har I pakket til at tage med?

Jeg kan ikke finde ud af hvad vi skal have med, i og med vi nok skal hjem med det samme :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj der sker ting og sager i mit underliv her til aften.

Det spænder og gør ondt når jeg bevæger mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har I pakket til at tage med?

Jeg kan ikke finde ud af hvad vi skal have med, i og med vi nok skal hjem med det samme :huh

Vi har faktisk pakket en del, for man ved jo aldrig om det bliver nødvendigt at forlænge opholdet lidt... Så vi har med til et døgn eller 2 :)

Pakkelisten jeg har lavet til tasken:

Til mor:

Vandrejournal og sygesikringsbevis

Snack, sodavand

Læbepomade

Sugerør

Næsespray

Til mor (efter fødslen):

Løstsiddende tøj

Klipklappere

Trusser

Amme-bh

Lansinoh creme

Ammeindlæg

Toilettaske inkl: tandbørste, tandpasta, shampoo, hårbørste og makeup.

Mobiltelefon + oplader

En rulle blødt toiletpapir

Kontaktlinser

Til far og baby:

En ekstra t-shirt og bukser til far

Kamera + oplader

3 Bodyer og bukser

1 heldragt

Strømper (str. 13/15)

Jakke eller køredragt til hjemturen

Lift med Babydyne og nusseklud

Autostol

Sutter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk pakket en del, for man ved jo aldrig om det bliver nødvendigt at forlænge opholdet lidt... Så vi har med til et døgn eller 2 :)

Pakkelisten jeg har lavet til tasken:

Til mor:

Vandrejournal og sygesikringsbevis

Snack, sodavand

Læbepomade

Sugerør

Næsespray

Til mor (efter fødslen):

Løstsiddende tøj

Klipklappere

Trusser

Amme-bh

Lansinoh creme

Ammeindlæg

Toilettaske inkl: tandbørste, tandpasta, shampoo, hårbørste og makeup.

Mobiltelefon + oplader

En rulle blødt toiletpapir

Kontaktlinser

Til far og baby:

En ekstra t-shirt og bukser til far

Kamera + oplader

3 Bodyer og bukser

1 heldragt

Strømper (str. 13/15)

Jakke eller køredragt til hjemturen

Lift med Babydyne og nusseklud

Autostol

Sutter

Tak :kiss

Nåh ja, havde egentligt ikke tænkt på at vi selvfølgelig kan ende med at blive der lidt.. Vi bor dog kun 3 km fra hospitalet, så må lige se hvor meget vi pakker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Nåh ja, havde egentligt ikke tænkt på at vi selvfølgelig kan ende med at blive der lidt.. Vi bor dog kun 3 km fra hospitalet, så må lige se hvor meget vi pakker :)

Jeg havde kun pakket et sæt tøj til mig og Julius til hjemturen, babydyne og brikjuice (som jeg drikker mange af efter en fødsel)

Vi blev så en overnatning, så J kørte bare lige hjem efter toiletsager osv. Mig og Julius var hud mod hud al tiden på Skejby, så det var ikke engang nødvendigt med mere tøj..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12+0 i dag, vildt at nå så langt.. Så må de 2 næste dage godt flyve afsted!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34+0 idag. Tredje lægebesøg om ikke så længe.

Heldigt at jeg så kan få tjekket den hoste samtidig. Er lige ved at få op i limningen!

Er møg træt selvom jeg da har fået sovet hele natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk at den dag jeg rammer andet trimester også er den dag, jeg har haft det ultimativt dårligst indtil videre. Skulle andet trimester ikke være det gode? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor mine muskler/ligamenter gør ondt i dag. Kan slet ikke strække maven ordentligt ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk at den dag jeg rammer andet trimester også er den dag, jeg har haft det ultimativt dårligst indtil videre. Skulle andet trimester ikke være det gode? :p

Altså, mit første trimester har været klart det bedste. Fra starten af andet og indtil nu (er 27+4) er det kun gået ned ad bakke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.