FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Så hører vi til herinde igen  :loveshower  Jeg er totalt ekstatisk og har ikke rigtig andre steder at skrige min glæde ud endnu, da vi har aftalt at vi venter lidt med at sige det til nogen, men jeg havde simpelthen ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at jeg kunne indeholde så meget glæde og så lidt frygt ovenpå vores forløb med Cara. Men hold kæft hvor er jeg bare glad helt ind til benet, og jeg kan simpelthen ikke finde den mindste frygt i mig - hvor er det dog befriende  :7himmel Så selvom det er tidligt, og vi har en "dårlig statistik" bag os, så går jeg all-in på glæde  :7himmel  

Tillykke!!!! :loveshower  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please irriterende plukkeveer, udvikl jer til mere, tak!!! Eller smut

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At kvalmen skal være så svær at få styr på efter glukosebelastning tidligere i dag.... Den bliver ved med at være der, normalt forsvinder den når jeg har fået lidt i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please irriterende plukkeveer, udvikl jer til mere, tak!!! Eller smut

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower

Stort tillykke

 

 

Stort tillykke

 

 

Kæmpe tillykke! :loveshower

 

 

Mange tak  :loveshower  :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er langt nok, så kan vi da lige krydse lidt for at de får fat :)

Mine må gerne bare smutte ;)

Er 39+5, så der må meget gerne krydses ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i sofaen og nyder roen mens Marius og far er til gymnastik :glad Men hold op hvor er jeg misundelig over det ikke er mig der skal gå med Marius til opvisning i år :D Men jeg skal jo lære at passe på kroppen og lillebror...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke rigtig plads til mad idag og jeg er suuuuulten. Jeg ved ikke om baby ligger på en skør måde, så han maser min mavesæk eller han bare er blevet stor :chin:

Imorgen skal vi til 3D skanning :yay Så finder vi sikkert ud af ca hvor stor han er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt i maven! Har haft en totalt slapperdag i dag, så det er ikke fordi jeg trænger til at slappe af. Det strammer på en eller anden måde, og føles ikke som plukveer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv kan ikke sove. Det er lige meget hvordan jeg ligger, så gør det ondt og kan ikke slappe af. Og så har vi lige været oppe ved Marius der har kastet op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har måtte tage første graviditetsrelaterede sygedag i dag, havde det skidt da jeg stod op (det er jeg vant til) og kastede op 3 gange (også normalt) men så er det bare gået amok.... Kaster op hver 3-4. minut og jeg måtte simpelthen opgive at komme fra Malmö til Herlev efter at have kastet op 17 gange alene i bussen hen til stationen.... Så nu står den på hyggedag under dynen med spanden inden for rækkevidde..... Håbede ellers at det ville være ved at vende nu :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii var til NF i dag og fik gode tal. Blev også sat en dag til d. 6/9 :wub :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii var til NF i dag og fik gode tal. Blev også sat en dag til d. 6/9 :wub :yay

Ej hvor skønt med god nf :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii var til NF i dag og fik gode tal. Blev også sat en dag til d. 6/9 :wub :yay

 

Altid dejligt med positiv NF :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo jeg er brugt.. Smadret.. Mangler søvn, afslapning.. Kan ikke mere!

Når min søster og Camille kører om lidt, tager jeg en kæmpe tudetur... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo jeg er brugt.. Smadret.. Mangler søvn, afslapning.. Kan ikke mere!

Når min søster og Camille kører om lidt, tager jeg en kæmpe tudetur... :boo

:-( har du fået det skidt igen? Tag et godt langt bad med lidt godt musik til, det synes jeg hjælper lidt på de håbløse dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:-( har du fået det skidt igen? Tag et godt langt bad med lidt godt musik til, det synes jeg hjælper lidt på de håbløse dage

Egentlig ikke. "Problemet" er at min kæreste og familie har villet overraske mig.. Så tirsdag aften, stod min søster som bor i Holland hjemme ved mig. Og jeg blev bestemt glad for at se hende!!

Men jeg ville bare gerne have der ser ordentligt ud når der kommer gæster, så lynhurtigt blev det til at jeg Måtte lave en masse praktisk.. Og min søster sover jo som almindelige mennesker, og jeg skulle jo underholde hende - så jeg har siden tirsdag kun sovet 3-4 timer i døgnet.. Mod mine normalt 12 timer fordelt på 4-5 "omgange".. Normalt sover jeg mens min datter er i dagpleje for ag have overskud når hun kom hjem.. Normalt henter min kæreste hende..

Men fra onsdag til i dag, har mig og min søster hentet, plus jeg ikke har kunnet sove..

Og min søster ville gerne lige shoppe, og jeg havde lovet min kæreste ag jeg ville købe fødselsdagsgaver til hans søster og nevø osv.. Selvom det hele er så roligt, så er det bare for meget..

Udover det, havde de ikke planlagt noget.. Så min datter skulle rigtigt med mig og min kæreste til Sjælland, men pludselig skulle hun med min søster til Århus op til min mor.. Så havde ingen lige tænkt over at Camille skulle til fastelavn idag, så jeg stressede voldsomt over at alles løsning var at vi i dag skulle køre til Århus, (fra Odense) for derefter at køre til Sjælland. Og alene turen til Århus giver mig ondt.. Så det var slet ikke tilst overskue...

Det var først i går aftes vi fandt en anden løsning, men der var mit mentale overskud opbrugt..

Nu er min søster og Camille kørt til Århus.. Og meningen er at mig og min kæreste skal til Sjælland og fejre fødselsdag.. Og søndag kommer min søster og Camille igen og bliver til tirsdag..

Jeg er fysisk helt brugt i min krop. Jeg kan slet ikke overskue at skulle over til svigerfamilien.. jeg ved at køreturen smadrer mig.. Og jeg ved at jeg psykisk ender med når vi når tirsdag, at gå helt kold... Men føler ikke jeg kan blive hjemme, da vi havde aftalt det var sidste gang inden jeg fødte vi tog derover.. :boo

Jeg er bare så ked af jeg endelig havde fået det godt, at jeg var med fysisk og psykisk og at det så er smadret nu.. Samtidig føler jeg mig utaknemmelig da det jo er fordi folk ville være søde og overraske mig..

Men jeg ville bare tusind gange hellere have enten vidst hun kom, eller have besøgt min mor og set hende der.. Eller bare at min kæreste lige havde sørget for at jeg fx havde fået lagt tøj på plads eller ag han havde ordnet de praktisk ting jeg havde bedt ham om i flere uger, men som jeg så er endt med at gøre (fx at gøre bilen rent!!)

Er vist bare ynkelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egentlig ikke. "Problemet" er at min kæreste og familie har villet overraske mig.. Så tirsdag aften, stod min søster som bor i Holland hjemme ved mig. Og jeg blev bestemt glad for at se hende!!

Men jeg ville bare gerne have der ser ordentligt ud når der kommer gæster, så lynhurtigt blev det til at jeg Måtte lave en masse praktisk.. Og min søster sover jo som almindelige mennesker, og jeg skulle jo underholde hende - så jeg har siden tirsdag kun sovet 3-4 timer i døgnet.. Mod mine normalt 12 timer fordelt på 4-5 "omgange".. Normalt sover jeg mens min datter er i dagpleje for ag have overskud når hun kom hjem.. Normalt henter min kæreste hende..

Men fra onsdag til i dag, har mig og min søster hentet, plus jeg ikke har kunnet sove..

Og min søster ville gerne lige shoppe, og jeg havde lovet min kæreste ag jeg ville købe fødselsdagsgaver til hans søster og nevø osv.. Selvom det hele er så roligt, så er det bare for meget..

Udover det, havde de ikke planlagt noget.. Så min datter skulle rigtigt med mig og min kæreste til Sjælland, men pludselig skulle hun med min søster til Århus op til min mor.. Så havde ingen lige tænkt over at Camille skulle til fastelavn idag, så jeg stressede voldsomt over at alles løsning var at vi i dag skulle køre til Århus, (fra Odense) for derefter at køre til Sjælland. Og alene turen til Århus giver mig ondt.. Så det var slet ikke tilst overskue...

Det var først i går aftes vi fandt en anden løsning, men der var mit mentale overskud opbrugt..

Nu er min søster og Camille kørt til Århus.. Og meningen er at mig og min kæreste skal til Sjælland og fejre fødselsdag.. Og søndag kommer min søster og Camille igen og bliver til tirsdag..

Jeg er fysisk helt brugt i min krop. Jeg kan slet ikke overskue at skulle over til svigerfamilien.. jeg ved at køreturen smadrer mig.. Og jeg ved at jeg psykisk ender med når vi når tirsdag, at gå helt kold... Men føler ikke jeg kan blive hjemme, da vi havde aftalt det var sidste gang inden jeg fødte vi tog derover.. :boo

Jeg er bare så ked af jeg endelig havde fået det godt, at jeg var med fysisk og psykisk og at det så er smadret nu.. Samtidig føler jeg mig utaknemmelig da det jo er fordi folk ville være søde og overraske mig..

Men jeg ville bare tusind gange hellere have enten vidst hun kom, eller have besøgt min mor og set hende der.. Eller bare at min kæreste lige havde sørget for at jeg fx havde fået lagt tøj på plads eller ag han havde ordnet de praktisk ting jeg havde bedt ham om i flere uger, men som jeg så er endt med at gøre (fx at gøre bilen rent!!)

Er vist bare ynkelig...

Jeg kan godt forstå du er smadret, det lyder også som et hårdt program.... Jeg kender godt det der med at stresse helt vildt fordi man gerne vil være en god vært, især når folk er kommet langvejs fra....

Jeg håber du lige får lidt mig-tid og kan sove et par timer eller i det mindste bare koble af....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forsøger.. Men jeg har ikke været i bad, har ikke pakket taske og aner ikke engan hvad tøj der er rent - så lige nu stresser jeg bare endnu mere.. Ligger dog bare på sofaen da jeg har plukkeveer.. Udover det er hun ved at skrue sig godt ned i bækkenet, så jeg får jag som gør jeg bøjer helt sammen i smerte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forsøger.. Men jeg har ikke været i bad, har ikke pakket taske og aner ikke engan hvad tøj der er rent - så lige nu stresser jeg bare endnu mere.. Ligger dog bare på sofaen da jeg har plukkeveer.. Udover det er hun ved at skrue sig godt ned i bækkenet, så jeg får jag som gør jeg bøjer helt sammen i smerte...

:kram Hvis jeg var din chef i livet, så havde jeg straks beordret dig at melde fra til ALT (undtagen Camille og kæreste - i moderate mængder)! Også den der fødselsdag. Jeg synes, det lyder til, at du trænger alvorligt til RO! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Hvis jeg var din chef i livet, så havde jeg straks beordret dig at melde fra til ALT (undtagen Camille og kæreste - i moderate mængder)! Også den der fødselsdag. Jeg synes, det lyder til, at du trænger alvorligt til RO! :kram2

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at sige jeg blev hjemme.. Det synes han var en god ide..

Så fik jeg i bad, og da jeg kom ud var han virkelig omsorgsfuld og talte til maven og nussede den...

Planen var vi skulle køre nu.. Men, jeg sagde at hvis vi kunne vente til i aften med at køre og kunne tage hjem i morgen, ville jg gerne med.. Lidt omsorg og forståelse og en tudetur gav mig overskuddet..

Så nu han i gang med at pakke mine ting, mens jeg har fået serveret en kold cola(når man drikker det sjældent, er det LUKSUS! Især som gammel colaholiker!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at sige jeg blev hjemme.. Det synes han var en god ide..

Så fik jeg i bad, og da jeg kom ud var han virkelig omsorgsfuld og talte til maven og nussede den...

Planen var vi skulle køre nu.. Men, jeg sagde at hvis vi kunne vente til i aften med at køre og kunne tage hjem i morgen, ville jg gerne med.. Lidt omsorg og forståelse og en tudetur gav mig overskuddet..

Så nu han i gang med at pakke mine ting, mens jeg har fået serveret en kold cola(når man drikker det sjældent, er det LUKSUS! Især som gammel colaholiker!)

Jeg har stadig lyst til at beordre dig til at blive hjemme :whistling :kram2 Men dejligt med omsorg og forståelse!!!! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor skønt med god nf :yay :loveshower

  

Altid dejligt med positiv NF :yay

Mange tak :kuller

Ih er så glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig lyst til at beordre dig til at blive hjemme :whistling :kram2 Men dejligt med omsorg og forståelse!!!! :super

Ja, heldigvis satser jeg stærkt på at møde lidt forståelse. Har sagt jeg skal have en middagslur i morgen, og at jeg ikke kan magte hans jokes om dovenskab :) så satser på han støtter mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.