Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Vil lige sige at han ikke grinede. . Overhovedet. Han sad bare og smilede med det der... Ansigtsudtryk jeg ikke har set før. Som sagt så han underlig blød.. Eller blid ud. Det var mærkeligt.

Og altså de grinede ikke sådan helt vildt.. Det var mere sådan noget tøsefnis.

Men jeg så som sagt kun over mod dem to gange.. I maks ét sekund af gangen.

Mine følehorn er trukket tilbage.. Og jeg er tilbage ved at lade lidt som ingenting.. Det er hans tur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

arg altså! Hvorfor er det at man skal spille alle de spil der? :rolleyes

Fatter det ikke og har aldrig fattet det.

På trods af at jeg er genert, angst og paranoid, så har jeg altid bedst kunne lide det, som det var da man var børn/teenager (i min omgangskreds ihvert fald): at man bare siger, at du er sød og skal vi ikke være kærester ;)

Har heldigvis fundet en fyr, som havde det på samme måde :lolhit :loveshower

Håber snart din gut tager sig sammen og lader være med at danse rundt om den varme grød. Det er da lige til at blive frustreret af :P

Kan godt forstå du trækker følehornene tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til grin kan man altid blive søde, men det er de færreste der tør tage en chance og det har du gjort... Det er SUPER modigt, så ikke have dårlig samvittighed eller vær flov eller lignende... Synes det er sejt gået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor ville jeg gerne vide hvad han tænker :)

Ku være sjovt at høre om du har gættet rigtigt med alle de tolkninger af hans signaler :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor ville jeg gerne vide hvad han tænker :)

Ku være sjovt at høre om du har gættet rigtigt med alle de tolkninger af hans signaler :D

Ja - et kig ind i hans hoved ville sætte mange ting på plads :D

Hvor gammel er han?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

arg altså! Hvorfor er det at man skal spille alle de spil der? :rolleyes

Fatter det ikke og har aldrig fattet det.

På trods af at jeg er genert, angst og paranoid, så har jeg altid bedst kunne lide det, som det var da man var børn/teenager (i min omgangskreds ihvert fald): at man bare siger, at du er sød og skal vi ikke være kærester ;)

Har heldigvis fundet en fyr, som havde det på samme måde :lolhit :loveshower

Håber snart din gut tager sig sammen og lader være med at danse rundt om den varme grød. Det er da lige til at blive frustreret af :P

Kan godt forstå du trækker følehornene tilbage :)

Jamen jeg HADER det også - Vild meget. Det var nemmere dengang man afleverede et brev. "Vil du være kærester, set kryds ved ja, nej eller måske." :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til grin kan man altid blive søde, men det er de færreste der tør tage en chance og det har du gjort... Det er SUPER modigt, så ikke have dårlig samvittighed eller vær flov eller lignende... Synes det er sejt gået :)

Heh Tark :blush

Jeg har ikke noget at skamme mig over jo - Ud over at være menneske ;)

Lige i øjeblikket synes jeg faktisk det er ret sjovt, og lidt spændende. Jeg plejer ikke sådan at få underlige reaktioner fra mænd.. Det at han reagere på de der underlige måder, finder jeg uhyre tiltalende og det vækker min interesse endnu mere!

Jeg føler selv at der sker en udvikling, om end den er ret lille.. Men den er der. Og jeg har sådan en underlig mavefornemmelse omkring dette her - på den gode måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor ville jeg gerne vide hvad han tænker :)

Ku være sjovt at høre om du har gættet rigtigt med alle de tolkninger af hans signaler :D

Ja det ville jeg virkelig også!

Kunne være jeg skulle have stillet mig ud på teressen med en tændt hårtørrer - I ren Mel Gibson stil ( What Women Wants ) - ej okay den var måske lidt lam :P

Men gad VIRKELIG VIRKELIG også bare vide om jeg har ret i bare lidt af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - et kig ind i hans hoved ville sætte mange ting på plads :D

Hvor gammel er han?

Jeg ved ikke hvor gammel han er - Det var en del af det jeg håbede at finde ud af, hvis han havde accepteret min venneanmodning.

Men han er meget ældre end mig. Jeg skød ham først til at være 7 til 10 år ældre.. men.. Jeg tror nu mere det er MINDST 10 år, og måske meget mere :blush

Han må da se mig som en eller anden åndssvag vildfaren unge :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvor gammel han er - Det var en del af det jeg håbede at finde ud af, hvis han havde accepteret min venneanmodning.

Men han er meget ældre end mig. Jeg skød ham først til at være 7 til 10 år ældre.. men.. Jeg tror nu mere det er MINDST 10 år, og måske meget mere :blush

Han må da se mig som en eller anden åndssvag vildfaren unge :lolhit

Hvor gammel er du selv ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er du selv ?

30 vintre tæller jeg :) hvorfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 vintre tæller jeg :) hvorfor?

Ikke for noget - men jeg var interesseret i at vide, hvor gammel HAN var ... og så hjælper det jo ikke meget at vide, at han er f.eks. 10 år ældre end dig (hvis jeg ikke ved, hvor gammel du er jo) :D

Så bare derfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for noget - men jeg var interesseret i at vide, hvor gammel HAN var ... og så hjælper det jo ikke meget at vide, at han er f.eks. 10 år ældre end dig (hvis jeg ikke ved, hvor gammel du er jo) :D

Så bare derfor :)

Nårh nej :P

Men altså aner det ikke.. Jeg har ret svært ved at sætte et tal på. Jeg troede han var 7 til 10 år ældre, indtil den dag han kom helt tæt på.. Der blev jeg klar over at han nok er noget ældre.. Men altså.. Synes stadig han er noget så fantastisk og dejlig. Gad virkelig godt lære ham bedre at kende, tror der er så mange ting ved ham, som er interessante og som overrasker en.

Ved ikke hvad der ved ham, som jeg også nævnte i første indlæg.. Men han har noget.. Et eller andet der virker som en magnet på mig. Han gør mig nysgerrig, på en måde jeg ikke har prøvet før. Jeg har lyst til at lære alt om ham, selv den mindste lille ting.

Og ja så er jeg jo så irriterende vild med ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er optimisten her :D

Jeg er bare bange for at hvis du trækker dig tilbage, så vil du kigge tilbage og fortryde det :(

Du bliver nødt til at give kærligheden en chance, prøv at inviter ham på en kop kaffe, når du har samlet dig mod til det..

Det er ALTID svært at åbne sit hjerte, fordi man er bange for svaret er nej, men tænk nu hvis det er ja :)

Det væreste der kan ske er jo at manden siger nej, også skal du bare holde hovedet højt, og feks sige, det kunne ellers ha været hyggeligt, og vende rundt, det er oinligt, og et er svært..

men nu har flere kvinder skrevet, de mange gange har ladet noget løbe ud i sandet, fordi de ikke har gjort noget ved det, man ved aldrig hvad der kunne være sket, hvis man ikke prøver, træls at skulle sidde om 2 år og kigge tilbage, og tænke på hvad der kunne være sket ;)

Og jeg har selv prøvet det flere gange, og når der er gået nogle år og man så snakker med manden om at man var lidt vild med ham dengang, ja så har jeg faktisk ikke oplevet endnu, at manden ikke har sagt, at han følte det samme ;)

Og man tænker vel tit over, hvor man havde været i dag, hvis man havde gjort noget ved det :)

Selv om jeg er overud lykkelig for, hvor jeg er endt i dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vil lige sige jeg synes altså ikke 7-10 er meget ældre end dig ;)

Troede første gang du skrev han var meget ældre end dig, at vil snakkede 15-20 år ældre :lol

Synes 7-10 er meget normalt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vil lige sige jeg synes altså ikke 7-10 er meget ældre end dig ;)

Troede første gang du skrev han var meget ældre end dig, at vil snakkede 15-20 år ældre :lol

Synes 7-10 er meget normalt ;)

Jamen det tror jeg jo ikke længere. Ikke efter han stod SÅ tæt der.. det er nok nærmere 10-17 år ældre. Men egentlig betyder det ikke rigtig noget for mig, det har det aldrig gjort. Og selv hvis det havde haft betydning for mig, så tror jeg ikke det havde gjort nogle forskel. Jeg HAR jo prøvet mange gange at vende ham ryggen og glemme det :rolleyes

Det er lige som om, at hver gang jeg enten er ved at give op, eller prøver at blive enig med mig selv om at lade det ligge.. Så gør han et eller andet, som får det hele til at blusse op igen <_< .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er optimisten her :D

Jeg er bare bange for at hvis du trækker dig tilbage, så vil du kigge tilbage og fortryde det :(

Du bliver nødt til at give kærligheden en chance, prøv at inviter ham på en kop kaffe, når du har samlet dig mod til det..

Det er ALTID svært at åbne sit hjerte, fordi man er bange for svaret er nej, men tænk nu hvis det er ja :)

Det væreste der kan ske er jo at manden siger nej, også skal du bare holde hovedet højt, og feks sige, det kunne ellers ha været hyggeligt, og vende rundt, det er oinligt, og et er svært..

men nu har flere kvinder skrevet, de mange gange har ladet noget løbe ud i sandet, fordi de ikke har gjort noget ved det, man ved aldrig hvad der kunne være sket, hvis man ikke prøver, træls at skulle sidde om 2 år og kigge tilbage, og tænke på hvad der kunne være sket ;)

Og jeg har selv prøvet det flere gange, og når der er gået nogle år og man så snakker med manden om at man var lidt vild med ham dengang, ja så har jeg faktisk ikke oplevet endnu, at manden ikke har sagt, at han følte det samme ;)

Og man tænker vel tit over, hvor man havde været i dag, hvis man havde gjort noget ved det :)

Selv om jeg er overud lykkelig for, hvor jeg er endt i dag :biglove

Jo men man KAN også virke FOR desperat.

Når jeg siger trække mig tilbage, så er det ikke for bestandigt. Jeg tror bare det er klogt lige at lade ham fordøje det der med FB lidt, eftersom han reagerede sådan. Lige nu holder jeg bare lidt afstand, og observere hvad han gør :) .

Jeg har som sagt en mavefornemmelse.. En fornemmelse der er svær at definere, men den er god.

Og ja, jeg har prøvet det samme nogle gange også. At en jeg var meget vild med, men ikke turde sige noget til, efter mange år fortalte mig at han havde haft det på helt samme måde.. det er ret så belastende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige som om, at hver gang jeg enten er ved at give op, eller prøver at blive enig med mig selv om at lade det ligge.. Så gør han et eller andet, som får det hele til at blusse op igen <_< .

Denne bliver jeg nød til lige at fremhæve igen.. for det er så sandt som det er sagt :huh

NÅ - Men... Her er dagens Update Part 1.

Da jeg kom derned med pigerne og deres cykler, så jeg godt han stod udenfor. da jeg gik igennem lågen fortrak han imidlertid, og jeg tænkte ved mig selv at det nok kommer til at være sådan i nogle dage.

Jeg lod mig ikke mærke med noget, og hilste glad på dem alle dernede - Undtagen altså xxx som var gået ind. vi stod lidt og snakkede udenfor, og jeg er af en eller anden grund helt vildt glad idag. Vejret er skønt, naturen er smuk - Det hele er bare :loveshower , så det var ikke svært at lade som ingenting og bare være glad :)

Jeg går så ind for at få madkasser i køleskabet, uden at bemærke mine omgiveser da jeg regner med at xxx er forduftet godt og grundigt, lige som de sidste par dage. Jeg hilser på YYY, som smiler så.. underfundigt.. til mig, da jeg passere hende på vej til køkkenet.

Jeg åbner så køleskabet, da jeg hører et "øøøøøh" inde fra pigernes stue. Dén stemme kender jeg kun alt for godt. Jeg retter mig op og ser derind, og der står han så.. xxx. inde midt på stuen og ser ubeslutsomt på mig.

Jeg kan ikke gøre for det.. et stort smil breder sig på mine læber, mens jeg bare ser afventende på ham.

Han står helt stille, og ser på mig med det der mærkelige udtryk i ansigtet i et par sekunder. Så pludselig sætter han igang, og kommer i mod mig, med det mest charmerende, hjertesmeltende smil jeg nogen sinde har set.

Han skulle bare lige... ææh.. høre om vi havde en ferieplan?

":blink Øøh.. ferieplan?" - var lige et øjeblik forblændet af hans pludselige attitudeskift, så jeg fattede ikke lige hvad han mente.

"Ja" siger han mens han sætter farten ned, men han kommer nærmere. Og her begynder han så på en serie af udtryk som jeg aldrig har set før hos ham heller, og som jeg har svært ved lige at fortolke, også nu. Det er svært at beskrive, men jeg prøver mit bedste.

Hans smil bliver nærmest drenget, og han knikser ( eller hvad det hedder) med halsen mens han stadig ser mig ind i øjnene. "I skal vel have noget ferie - skal i ikke?".

Jeg er stadig sådan lidt :blink over den pludselige ændring, og den helt nye måde han er på.. Og svarer defust, at jeg faktisk ikke aner det.

Så bøjer han hovedet lidt nedad, stadig mens han ser "op" på mig og ind i øjnene.. han har stadig det der.. smil.. på munden.

" I uge 29 har i ihvertfald ferie" siger han så, Og kommer nærmere endnu. Mit hjerte hamre HELT vildt lige der, og jeg opdager at jeg holder vejret. Jeg opdager det dog i tide, til at jeg kan få et lige så kækt udtryk på, og svarer" Nåååeeeh så det mener du alligevel?"

Han stopper op et halvt sekund, mens smilet bliver bredere, Og så går han helt hen til mig, og standser så.. helt tæt på mig.. Jeg stirrer bare på ham :lolhit Jeg er toTALT overrumplet af det skift han har foretaget i sin opførsel. "Ja for der har vi lukket!" Siger han mens han gør et lille kast med hovedet og ... bliker.. til mig, stadig med et stort smil.

" ææh.. når ja det vidste jeg egentlig godt".

Han ser så forbi mig, på den ferieplan der hænger bag mig, og peger på den og snakker om de uger der er. Jeg er nød til at tage et halvt skridt tilbage, for at vende mig uden at komme til at røre ved ham. Og vi står så og snakker muligheder, og jeg forklarer at jeg faktisk ikke ved om vi overhovedet holder noget, for jeg har ikke ret til ferie osv. han kommer lidt tættere på, og står lige op ad mig på min højre side.

Hele tiden har han det der nye udtryk på.. Jeg kan virkelig ikke finde ud af om det var RÅFLIRTENDE eller .. noget.. andet.. Men jeg er helt fortabt i det "nye" smil og den måde han ser på mig på. Samtalen løber ud, og han ser lidt på mig.. men spørger så ind til hvad dato min datter er udmeldt. han drejer hovedet og ser på mig, hans øjne farer op og ned af mit ansigt, og jeg kan kun tænke på hvordan han mon føles at kysse.. Han er så tæt på at jeg bare skulle læne hovedet frem for at nå ham - og jeg OVERVEJER i tankerne, at stjæle et - bare for at se hvad der sker.. Men gør det selvfølgelig ikke. Men jeg får svaret at det ved jeg ikke, i og med at jeg ikke aner før senere i dag, om jeg har noget ferie eller ej.

Han ligger hovedet på skrå.. hans øjne virker som om de lyser, og han har igen det der drengede smil på, og et glimt i øjet jeg ikke kan definere. Vi aftaler at jeg bare siger til når jeg finder ud af noget nærmere.

Han vil så give mig en blanket til udmeldelse, som jeg kan give når jeg har fundet ud af en dato, og jeg går med ind på stuen. Han finder den, og skal da lige vise deres nye køleskab, de har fået på stuen.. af en eller anden grund finder han det nødvendigt at fortælle at det ikke virker endnu, at det lige er sat til, men kun lyset der dur. Mens han halvgriner.. Og jeg er sådan lidt :lol hva´faen snakker du om - Men holder et høflig og interesseret udtryk.

Han får så givet mig den blanket, og jeg ønsker en god dag. Og så går jeg..

Jeg har forsøgt at definere og fortolke de nye udtryk lige siden - Uden held. Den måde han kastede med hovedet, lagde det på skrå eller bøjede nakken alt imens han så på mig, med det der mærkelige blik. Og så det smil..

Jeg fatter INGENTING.. Altså hva helgoland.. Jeg var forberedt på at han stak af :blink

Jeg ANER ikke NOGET som helst lige nu, ud over at jeg har en følelse i maven der er meget intens.. på en god måde.. tror jeg.

Jeg er SNOT forvirret lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For i øvrigt kan jeg lige nævne at jeg har observeret hvordan han er når han snakker med andre forældre. Han står ikke så tæt der, og han har næsten altid armene over kors.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH HVOR GODT!!!! :D FREMSKRIDT!!

Han prøvede da i det mindste at få kontakt til dig og det er KUN et plus jo!

At hans kiksede måde at gøre det på, betyder jo bare at han heller ikke aner, hvordan han skal agerer overfor dig = jeg tror faktisk at han kan lide dig :)

Så klø på, bolden er på DIN side nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH HVOR GODT!!!! :D FREMSKRIDT!!

Han prøvede da i det mindste at få kontakt til dig og det er KUN et plus jo!

At hans kiksede måde at gøre det på, betyder jo bare at han heller ikke aner, hvordan han skal agerer overfor dig = jeg tror faktisk at han kan lide dig :)

Så klø på, bolden er på DIN side nu ;)

Ja lidt fremskridt er der da ikk? - Jeg er stadig noget forundret. Det kom fuldstændig bag på mig, den måde han var på i dag - Det havde jeg ikke set komme. Uanset hvor meget han har set på mig før, har det aldrig været på den måde, og med et sådan smil som i dag.

Tror du han kan lide mig? :blush Det håber jeg han kan.. MEGET.. Noget i mig siger at han kan, og at det kun er spørgsmål om tid og timing.. men tvivlen stiller stadig spørgsmål om hvorvidt jeg overfortolker, om det nu KAN være rigtigt osv.

Ville nu stadig ønske jeg kunne tage en med, som kunne se det og vurdere fra tredjepart.

Edit: Er lidt spændt på når jeg skal hente. Om det viser sig at han bare havde en midlertidig "hjerneblødning" og er tilbage i det gamle spor fra mandag og tirsdag.. eller om han fortsætters stilen fra i morges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lidt fremskridt er der da ikk? - Jeg er stadig noget forundret. Det kom fuldstændig bag på mig, den måde han var på i dag - Det havde jeg ikke set komme. Uanset hvor meget han har set på mig før, har det aldrig været på den måde, og med et sådan smil som i dag.

Tror du han kan lide mig? :blush Det håber jeg han kan.. MEGET.. Noget i mig siger at han kan, og at det kun er spørgsmål om tid og timing.. men tvivlen stiller stadig spørgsmål om hvorvidt jeg overfortolker, om det nu KAN være rigtigt osv.

Ville nu stadig ønske jeg kunne tage en med, som kunne se det og vurdere fra tredjepart.

Edit: Er lidt spændt på når jeg skal hente. Om det viser sig at han bare havde en midlertidig "hjerneblødning" og er tilbage i det gamle spor fra mandag og tirsdag.. eller om han fortsætters stilen fra i morges :)

haha elsker dit ordvalg "midlertidig hjerneblødning" :D

Arh mon dog? Jeg tror lidt at han lige skulle gribe det hele an og så se, hvordan han skulle tackle det.

Min mand havde aldrig haft en kæreste før mig og han var SÅ kejtet overfor det første lange stykke tid.

Det kan jo være at ham her ikke har haft en kæreste længe og helt har glemt, hvordan det føles når man har forårskuller på den gode måde? :biglove

Jeg tror seriøst at han kan lide dig. Ud fra din beskrivelse...

Mænd kan sagtens blive fjantede og fjalede, hvis de er usikre på dem selv.

Det kan jo være at han er af den generte type når han VED at der er en kvinde der kan lide ham, sådan er der jo nogle der bliver :)

Hvis han stikker af igen, så jagt ham, for du har jo en god grund da i skal snakke ferie :whistling

Når det er, så prøv at slyng en kop kaffe ind (hvis der er rum for det og hvis du tør).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha elsker dit ordvalg "midlertidig hjerneblødning" :D

Arh mon dog? Jeg tror lidt at han lige skulle gribe det hele an og så se, hvordan han skulle tackle det.

Min mand havde aldrig haft en kæreste før mig og han var SÅ kejtet overfor det første lange stykke tid.

Det kan jo være at ham her ikke har haft en kæreste længe og helt har glemt, hvordan det føles når man har forårskuller på den gode måde? :biglove

Jeg tror seriøst at han kan lide dig. Ud fra din beskrivelse...

Mænd kan sagtens blive fjantede og fjalede, hvis de er usikre på dem selv.

Det kan jo være at han er af den generte type når han VED at der er en kvinde der kan lide ham, sådan er der jo nogle der bliver :)

Hvis han stikker af igen, så jagt ham, for du har jo en god grund da i skal snakke ferie :whistling

Når det er, så prøv at slyng en kop kaffe ind (hvis der er rum for det og hvis du tør).

Jep - skal nemlig både snakke ferie, aflevere blanket, og en scooter mine piger er blevet for store til ;) SÅ han slipper ikke så nemt i dag - Hvis altså han er der.. ellers gemmer jeg det til i morgen :)

Nå men jeg er den der er daffet. har lovet mine piger at hente dem tidligt så de kan bade længe i badebassinet i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

f5f5f5f5f5!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER