Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Det er nok bare et anfald af et lille egotrip tror jeg, at jeg beskylder ham for at være inaktiv bare fordi han ikke har svaret :badgirl :rolleyes

Undskyld, så tier jeg bare stille :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Undskyld, så tier jeg bare stille :lol

:whistling Neeej du er da velkommen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*SÅK*

Tror sku ikke det bliver til så meget det her <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hænger din venneanmodning der stadig - eller har han afvist den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hænger din venneanmodning der stadig - eller har han afvist den?

Der står at den er afsendt - Og jeg kan stadig annullere den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MEN... Han har været online efter den er sendt - Både igår og i dag.. såeh.. :unsure

Dog kan jeg se at han er på vandretur - alene åbenbart ( helt lukket er hans profil åbenbart ikke)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MEN... Han har været online efter den er sendt - Både igår og i dag.. såeh.. :unsure

Dog kan jeg se at han er på vandretur - alene åbenbart ( helt lukket er hans profil åbenbart ikke)

Hmm ...

Ærligt - og beklager, hvis det gør dig ked af det - så tror jeg (men det er så bare hvad jeg tror), at han ville have godkendt med det samme, hvis han virkelig var interesseret. Måske ikke besvaret beskeden - men ihvertfald godkendt anmodningen.

Men altså jeg ved det jo ikke ...

Men var det mig, så ville jeg altså trække "spille-kostbar" kortet nu. Altså han kan jo ikke undgå at vide, at du er interesseret - så nu synes jeg, at bolden er på hans banehalvdel.

Men igen - det er jo nemt nok at sige, når man ikke har følelser i klemme.

Håber virkelig at han bare er lidt træg i optrækket :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ...

Ærligt - og beklager, hvis det gør dig ked af det - så tror jeg (men det er så bare hvad jeg tror), at han ville have godkendt med det samme, hvis han virkelig var interesseret. Måske ikke besvaret beskeden - men ihvertfald godkendt anmodningen.

Men altså jeg ved det jo ikke ...

Men var det mig, så ville jeg altså trække "spille-kostbar" kortet nu. Altså han kan jo ikke undgå at vide, at du er interesseret - så nu synes jeg, at bolden er på hans banehalvdel.

Men igen - det er jo nemt nok at sige, når man ikke har følelser i klemme.

Håber virkelig at han bare er lidt træg i optrækket :kram

Okay -der gik godtnok kage i redigeringen her :rolleyes

Prøver lige igen!

Jeg bliver ikke ked af at du siger det :) for jeg tænkte selv det samme - Også selvom han er på tur.

Men ja - Hvis det havde været mig, og jeg selv havde været interesseret - Så havde jeg også godkendt med det samme!

Så jeg tror du har ret. Det er kostbar-kortets tid nu.

HVIS han vitterligt er interesseret, formoder jeg at han ville gøre noget nu - Altså ikke at jeg forventer at han skal tage sig tid til det midt i en vandretur, men på et eller andet tidspunkt efterfølgende.

Jeg gør ihvertfald ikke mere nu. Og på mandag er jeg bare som jeg plejer - for SÅ stort er det jo heller ikke at anmode nogle om venskab på Facebook :whistling

HVIS Han ignorere det totalt.. så må jeg tage op til overvejelse, om det overhovedet er værd at forsøge at fange hans interesse yderligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo stadig den mulighed at han faktisk ikke MÅ godkende en venneanmodning fra en forælder..... :unsure

Men han bør helt klart komme med en forklaring snarest så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo stadig den mulighed at han faktisk ikke MÅ godkende en venneanmodning fra en forælder..... :unsure

Men han bør helt klart komme med en forklaring snarest så :)

Den hepper jeg også på :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hepper jeg også på :glad

Det håber jeg også - omend jeg tænker, at det vel så ville være nemt at afvise anmodningen, og skrive en besked om, at han ikke måtte være venner med forældre? Og så hvad han ellers kunne finde på at skrive :whistling

Men det vil jo vise sig, hvad der sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare mærkeligt.. Jeg kan så altså heller ikke se på en liste at der afventes en godkendelse.

Jeg kan kun se, ved at gå på hans profil at ansøgning er afsendt. Og når jeg holder musen over, kan jeg vælge at annullere den.

Hvis han havde afvist anmodningen ville jeg vel ikke kunne annullere.. Eller hvad?

Det jeg mener er, at jeg højest sandsynligvis ikke kan se om han afviser.. Eller er jeg forkert på den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare mærkeligt.. For jeg kan ikke finde ham på en normal søgning. Jeg må skrive facebook.com/hans.navn for at komme hen på hans profil. Jeg kan så altså heller ikke se på en liste at der afventes en godkendelse.

Jeg kan kun se, ved at gå på hans profil at ansøgning er afsendt. Og når jeg holder musen over, kan jeg vælge at annullere den.

Hvis han havde afvist anmodningen ville jeg vel ikke kunne annullere.. Eller hvad?

Det jeg mener er, at jeg højest sandsynligvis ikke kan se om han afviser.. Eller er jeg forkert på den?

Mon ikke, at den ændrer sig til "tilføj ven" igen, hvis han afviser? Sålænge der står venneanmodning sendt, og du kan annullere, så mener jeg at den er "ventende" hos ham. Når/hvis han så afviser, så kan du igen klikke på "tilføj ven".

Men indtil da, kan du ikke gøre noget - den hænger hos ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke, at den ændrer sig til "tilføj ven" igen, hvis han afviser? Sålænge der står venneanmodning sendt, og du kan annullere, så mener jeg at den er "ventende" hos ham. Når/hvis han så afviser, så kan du igen klikke på "tilføj ven".

Men indtil da, kan du ikke gøre noget - den hænger hos ham.

Aha.. Tak for det :) .

Jamen i så fald.. Så er den stadig afventende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at hvis han er på tur, så er han på facebook via mobilen og derfor måske ikke godkender venneanmodninger.. Måske vil han bare være sikker på, hvem det er der har anmodet.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at hvis han er på tur, så er han på facebook via mobilen og derfor måske ikke godkender venneanmodninger.. Måske vil han bare være sikker på, hvem det er der har anmodet.. :rolleyes

Nja måske... Selvom jeg tvivler på han kender så mange der hedder mit navn :whistling

Men ja det kan godt være fordi han er på tur.. Men det får vi vel at se lige pludselig.. Om ikke andet kan det jo være jeg får en reaktion på mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger meget spændt med hver dag ;)

Og nu blev jeg nysgerrig. Og dig fandt jeg på fb i løbet af 0 komma 5 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger meget spændt med hver dag ;)

Og nu blev jeg nysgerrig. Og dig fandt jeg på fb i løbet af 0 komma 5 ;)

Det gjorde du alligevel? ;)

Der er ellers mange der ikke har kunnet finde mig :D - Nok især fordi jeg har ændret efternavn :P

Nå, men så kan du jo fortælle mig, om min profil er så lukket som jeg tror den er? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en spændende læsning :glad

Jeg har prøvet at der lå 2 venneanmodninger og ventede, uden der kom det røde felt op man skal trykke på.. Så da jeg trykkede på venneanmodningsknappen lå de der, men jeg havde ikke fået besked om det..

Jeg havde også spurgt en fra min klasse om venskab og der stod i meget lang tid at den afventer venneanmodningen og da jeg blev tilpas nysgerrig spurgte jeg ham, om han havde fået min venneanmodning og det havde han ikke, så han kunne heller ikke se at der lå en før han, trykkede på knappen.. Så det kan godt være tilfældet her også, tænker jeg :) Eller håber jeg..

Glæder mig til, at høre meget mere :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en spændende læsning :glad

Jeg har prøvet at der lå 2 venneanmodninger og ventede, uden der kom det røde felt op man skal trykke på.. Så da jeg trykkede på venneanmodningsknappen lå de der, men jeg havde ikke fået besked om det..

Jeg havde også spurgt en fra min klasse om venskab og der stod i meget lang tid at den afventer venneanmodningen og da jeg blev tilpas nysgerrig spurgte jeg ham, om han havde fået min venneanmodning og det havde han ikke, så han kunne heller ikke se at der lå en før han, trykkede på knappen.. Så det kan godt være tilfældet her også, tænker jeg :) Eller håber jeg..

Glæder mig til, at høre meget mere :toot

Altså for faen... <_< Kan FB virkelig modarbejde så meget? :prik :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du nu finder mig derinde på FB, så tilføj mig lige, så afviser jeg og så ser vi hvad den siger når jeg har afvist ;) Så går det detektiv i den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du nu finder mig derinde på FB, så tilføj mig lige, så afviser jeg og så ser vi hvad den siger når jeg har afvist ;) Så går det detektiv i den ;)

Okay - Den er jeg med på! :badgirl

Sender du em pm til mig så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skrevet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skrevet ;)

Super -Har sendt anmodning :)

Tak fordi du gider prøve dette :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER