Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Har skrevet ;)

Siger du for i øvrigt til når du har afvist den? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skulle lige hurtigt til fødselsdag ;) Men har afvist dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller det vil sige, når du popper frem kan jeg trykke Bekræft ELLER Ikke lige nu og så trykker jeg det sidste... Når du har set på min profil igen så sig hvad der står... Alternativ skal jeg helt ind på din profil hvor jeg kan trykke slet anmodning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja FB er sgu noget l*** nogle gange <_< jeg har også haft store problemer med nøjagtig det samme. Jeg skulle inviteres til en lukket gruppe og skulle derfor blive venner med en fra gruppen før jeg kunne blive inviteret. Jeg skrev en besked til hende og anmodede om venskab, men hørte aldrig mere. Når jeg spurgte hende sagde hun at hun ikke havde modtaget noget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller det vil sige, når du popper frem kan jeg trykke Bekræft ELLER Ikke lige nu og så trykker jeg det sidste... Når du har set på min profil igen så sig hvad der står... Alternativ skal jeg helt ind på din profil hvor jeg kan trykke slet anmodning

Der står Vennemodning afsendt - Jeg kan stadig vælge at annullere den <_<

Haha :lolhit Irriterende at man ikke engang kan se det ( selvomjeg godt forstår at man gør det for at beskytte brugeren) Jeg aner ikke om jeg er købt eller solgt :rolleyes

Men tror nu den er afvist

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver at gå ind og annullere den på din profil så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad står der nu...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad står der nu...?

"Tilføj Ven"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har han jo ihvertfald ikke slettet din anmodning.. Prøv at sende mig en besked.. bare skriv hej eller et eller andet, så ser vi lige hvor den ender

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men bliver da lidt "Hrmmph" <_<

Jeg tror ikke han ville gå hele vejen ind på min profil for at slette det, han ville nok bare klikke "Ikke lige nu". ( det er så hvad jeg tror) Så jeg kan stadig ikke være sikker.. Irriterende FB :ba

Må nok hellere holde mig til at gøre ingenting, så jeg ikke virker som sådan en total klister-type der ikke fatter et nej :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har han jo ihvertfald ikke slettet din anmodning.. Prøv at sende mig en besked.. bare skriv hej eller et eller andet, så ser vi lige hvor den ender

Åh hvor er du sød altså :biglove

Okay skriver lige en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sendt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Direkte i indbakken sukkermås ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Direkte i indbakken sukkermås ;)

:lolhit :whistling

Jamen så fik vi dét på plads.

SÅ ergo.. han MÅ have set beskeden.

Og han har i HVERTFALD set min anmodning

Men jeg tror altså ikke han ville gå helt ind i min profil for at slette det.. Det har jeg aldrig selv tænkt på at gøre når jeg har sagt nej.

Hvis han glor underligt på mig på mandag, så ved jeg ihvertfad helt 100 at han har set begge to :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg gik også kun ind på din profil for at se hvad der stod der nr jeg trykkede nej ikke nu... Og når jeg gjorde det stod der stadig at jeg kunne besvare anmodningen..: tilgengæld dukker du ikke op igen på venneanmodninger npr jeg først har svaret ikke nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg gik også kun ind på din profil for at se hvad der stod der nr jeg trykkede nej ikke nu... Og når jeg gjorde det stod der stadig at jeg kunne besvare anmodningen..: tilgengæld dukker du ikke op igen på venneanmodninger npr jeg først har svaret ikke nu

:wacko - Okay jeg er forvirret.

På min FB, kunne jeg se at der stod anmodning afsendt.

SÅ det du siger er.. at den ændrede sig tilbage til "tilføj ven" i det du trykkede nej ikke nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej først i det øjeblik jeg gik helt ind og slettede din anmodning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej først i det øjeblik jeg gik helt ind og slettede din anmodning

Hrmm ja, og det jeg tvivler på at hanvil gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror jeg heller ikek han gør..: Er i hvert fald ikke været noget jeg har overvejet før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror jeg heller ikek han gør..: Er i hvert fald ikke været noget jeg har overvejet før :)

SÅK.. må men vi ser hvad der sker mandag så <_< .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg venter i hvert fald i spænding :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg venter i hvert fald i spænding :whistling

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg venter i hvert fald i spænding :whistling

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg venter i hvert fald i spænding :whistling

:ditto .... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke... Jeg har det lidt som om jeg er ved at opgive :rolleyes

Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre mere, hvis han ikke engang kommentere på at jeg overhovedet har sendt ham en anmodning.

Men HVIS han pludselig acceptere.. Eller pludselig svarer på min besked.. Ja eller gør et eller andet drastisk selv.. ( altså mere end blot at forklare at han ikke "må" have venner på FB blandt forældre) Så ryger jeg baglæns ned af stolen, i en halv salto eller noget lignende. For det skulle VIRKELIG overraske mig efterhånden hvis han overhovedet gør andet og mere end at lure på mig :ba

For lurer dét gør han - Kan vi vist godt blive enige om.. men det ka jo være han er tilfreds med alene <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER