Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Men igen - nu må vi se hvad der sker mandag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan du se hans venneliste? Og genkender du i så fald nogle forældrenavne?

Og hvad med de andre personaler - har du overvejet at anmode en af de andre om venskab? Bare for at se om de accepterer? (så finder du jo ud af, om de må være venner med forældrene).

Gad vide om han kan se, hvor mange gange du har tjekket hans profil?

Jeg ved ikke om alle kan det - men jeg kan ihvertfald se, hvem der kigger på min profil (og mener også, at jeg kan se ikke-venner, som kigger forbi) ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg læst lidt med på sidelinjen og ved at du er af den generte type, men som du beskriver kontaktenog flirten, så tror jeg altså ikke at du skal være så bange for om hans manglende reaktion betyder noget negativt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg synes ikke du skal give op bare fordi du ikke hører fra ham over facebook... prøv at tænk HVIS NU du om nogle måneder hører fra andre eller ham at han bare var vildt forelsket i dig og du så spørger ham om det med facebook og han så bare siger at han da ikke har modtaget noget fra dig der :rolleyes Det ER jo altså en mulighed at han bare ikke ser det, da det jo er sket for så mange af os andre derinde. Du må ikke sætte al din lid til FB.

Hvis der ingenting sker over FB, så tror jeg at du vil ærge dig senere, hvis du så ikke tog skridtet og konfronterede ham på anden vis.

Og ja, det kan da godt være det vil være pinligt i børnehaven, hvis han afviser dig, men altså come on... du skal nok overleve.. og det vil KUN være en periode, så forsikrer jeg dig om at det vil være glemt igen af alle ;)

Så fat nu mod og GØR noget! Du må ikke overlade det til held eller at han skal handle... for hvad nu hvis han også bare venter på at du tager første skridt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du se hans venneliste? Og genkender du i så fald nogle forældrenavne?

Og hvad med de andre personaler - har du overvejet at anmode en af de andre om venskab? Bare for at se om de accepterer? (så finder du jo ud af, om de må være venner med forældrene).

Gad vide om han kan se, hvor mange gange du har tjekket hans profil?

Jeg ved ikke om alle kan det - men jeg kan ihvertfald se, hvem der kigger på min profil (og mener også, at jeg kan se ikke-venner, som kigger forbi) ...

Til det røde: OMG det håber jeg VIRKELIG IKKE HAN KAN!! :whistling :blush

Jeg har ledt efter YYY på face - for lang tid siden faktisk( havde også min DP mor på face) Men kan simpelthen ikke finde hende. Hende pedagogen jeg fandt, har hende heller ikke på vennelisten. Og den pedagog jeg fandt, har jeg overhovedet ingen ting at gøre med.

Jeg kan ikke se hans venneliste, og de få kommentarer jeg kan se på hans coverbillede, ringer ingen klokker.

Og eeeeh.. hvordan kan du se det?? Det ville jeg gerne lære :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg læst lidt med på sidelinjen og ved at du er af den generte type, men som du beskriver kontaktenog flirten, så tror jeg altså ikke at du skal være så bange for om hans manglende reaktion betyder noget negativt. :)

Nej måske nok ikke.. Men tænker bare sådan.. hvad nu hvis han bare godt kan lide at kikke. Mit selvværd er virkelig nede i dag <_< - Men okay, nu har jeg også måtte undvære bekræftelsen i et par dage :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg synes ikke du skal give op bare fordi du ikke hører fra ham over facebook... prøv at tænk HVIS NU du om nogle måneder hører fra andre eller ham at han bare var vildt forelsket i dig og du så spørger ham om det med facebook og han så bare siger at han da ikke har modtaget noget fra dig der :rolleyes Det ER jo altså en mulighed at han bare ikke ser det, da det jo er sket for så mange af os andre derinde. Du må ikke sætte al din lid til FB.

Hvis der ingenting sker over FB, så tror jeg at du vil ærge dig senere, hvis du så ikke tog skridtet og konfronterede ham på anden vis.

Og ja, det kan da godt være det vil være pinligt i børnehaven, hvis han afviser dig, men altså come on... du skal nok overleve.. og det vil KUN være en periode, så forsikrer jeg dig om at det vil være glemt igen af alle ;)

Så fat nu mod og GØR noget! Du må ikke overlade det til held eller at han skal handle... for hvad nu hvis han også bare venter på at du tager første skridt?

Ja du har ret.. du har ret. Og jeg ved det godt altså.. men for faen.. Hvis jeg dog bare kunne møde ham, hvor jeg har fået et glas vin eller to :rolleyes

Jeg giver heller ikke op, før jeg virkelig kan mærke at det er ved at være tid til at trække sig..

Men kender du ikke det der, når man bliver så opgivende, og tænker at det hele kan være ligemeget! Sådan har jeg det lige nu - mest fordi jeg godt ved at der åbenbart ikke skal være nogen let vej :whistling .

Men jeg VED, at når jeg på mandag træder ind af døren, og hvis han bare opfører sig HALVT så meget som han har plejet den sidste måneds tid.. Så er jeg ved at have mod igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhhh, nu må han da lige tage sig sammen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg kender det godt hehe.... og er selv mega skyldig, så jeg burde slet ikke belære dig :whistling jeg har selv både i folkeskolen og i gymnasiet gået og været hemmeligt forelsket i fyre og "bare" sendt signaler og håbet på de gjorde noget først... og var for stor en kylling til at spørge dem direkte.

MEN måske derfor jeg presser dig lidt, da jeg helt bestemt fortryder det i dag at jeg ikke havde nosser nok :P for jeg ville så gerne vide i dag om de mon også følte det samme som mig OGSÅ selv om de ikke gjorde, for så behøvede jeg ikke gå og fundere sådan om det nu kunne have været anderledes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit drømte i nat at xxx fortalte at han altså er til mænd - sjovt som underbevidstheden arbejder om natten nogle gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde du alligevel? ;)

Der er ellers mange der ikke har kunnet finde mig :D - Nok især fordi jeg har ændret efternavn :P

Nå, men så kan du jo fortælle mig, om min profil er så lukket som jeg tror den er? :D

Den er meget lukket ja.. Man kan se"hvornår" du har fået pigerne.. at du har svaret på et par sprøgsmål... og at du er "startet" som forfatter... og at du har skiftet cover billede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er meget lukket ja.. Man kan se"hvornår" du har fået pigerne.. at du har svaret på et par sprøgsmål... og at du er "startet" som forfatter... og at du har skiftet cover billede ;)

Okay :D Det er jo meget rart at vide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg kender det godt hehe.... og er selv mega skyldig, så jeg burde slet ikke belære dig :whistling jeg har selv både i folkeskolen og i gymnasiet gået og været hemmeligt forelsket i fyre og "bare" sendt signaler og håbet på de gjorde noget først... og var for stor en kylling til at spørge dem direkte.

MEN måske derfor jeg presser dig lidt, da jeg helt bestemt fortryder det i dag at jeg ikke havde nosser nok :P for jeg ville så gerne vide i dag om de mon også følte det samme som mig OGSÅ selv om de ikke gjorde, for så behøvede jeg ikke gå og fundere sådan om det nu kunne have været anderledes!

Jeg har nogle gange for et kærligt skub bagi - så tak :)

Og ja - ved du har ret... uuh men ville bare så gerne være LIDT mere sikker. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha - Mandag i morgen.

Er spændt på hvad der møder mig dernede i børnehaven. Om han kommer hen og siger noget om det.. eller om jeg kan se på ham at han bare lader som - ":whistling Jeg er her slet ikke". Eller om han bare undgår mig for enhver pris :blush.

Altså han MÅ jo have set min anmodning.. ja.. det bliver spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får helt kriller i maven på dine vegne!! Håber altså at han har en god forklaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får helt kriller i maven på dine vegne!! Håber altså at han har en god forklaring :)

ja også mig :sm

Ellers må jeg jo spørge ham, hvad der skal til for at man kan fange hans opmærksomhed <_< :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja også mig :sm

Ellers må jeg jo spørge ham, hvad der skal til for at man kan fange hans opmærksomhed <_< :lol

Uh ja den var god :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du får lidt afklaring i morgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag - håber der sker noget i dag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger spændt med! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F5 f5 f! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F5 f5 f! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep - så er det i dag.

Jeg drømte om ham igen i nat - som altid snart-. Drømte at han kom hen til mig i børnehaven, helt tæt, ligesom den dag min datter havde lavet ballade. Han sagde at vi vist havde noget at snakke om, men at det ikke skulle være der. Jeg svarede halvkækt at han så bare kunne ringe i aften, mit nummer står på tavlen.

Så foregik min dag som den plejer helt almindeligt - Drømmen var meget virkelighedstro- Og om aftenen ringede han så. Der sagde han så at han faktisk var lidt sur på mig ( på den drillende måde), fordi jeg valgte at prøve at bruge FB, fremfor at komme til ham direkte - Og at det var strengt fordi han var godt 1000 km. væk og ikke kunne gøre noget. og så kan jeg ikke huske resten af hvad han sagde.. Men til sidst drømte jeg at vi var nede i børnehaven, Der var sne udenfor, og han var pludselig meget åben om vores forhold, som om vi havde været sammen længe. Og da jeg skulle gå, kom han glad hen til mig og skulle kysse mig farvel.. LIGE inden han nåede mine læber vågnede jeg <_< typisk.

Det er sjovt med de drømme jeg har om natten - Hvad hulan er det min underbevidsthed prøver at sige? Den ene dag er han ikke til piger - Den næste er vi åbenbart kæreser..

NÅ MEN..

Jeg er forberedt på de fleste reaktioner han måtte udvise, fra sur/muggen - til Lader som ingenting :whistling, og videre til hvis han kommer hen og siger at han ikke må acceptere forældre.

Jeg er forberedt på, hvis han spørger om hvorfor jeg anmodede ham - både hvis det bliver spurgt på en god eller skidt måde.

Jeg er HELT på bar bund med, hvad jeg kan forvente. Forrige fredag, og den efterfølgende mandag var VILDT mærkelige - mens i torsdags var fantastisk :loveshower Det er lidt svært at fornemme. Men det kan lige så godt være godt som skidt. jeg håber på én af de ting, for er det sådan at han bare lader som overhovedet ingenting... så er jeg ikke kommet et eneste skridt videre. Og jeg vil altså gerne snart finde ud af om der ER en chance, eller om der er helt lukket.

Men uanset HVAD så MÅ han have set den anmodning - for jeg fik to anmodninger igår. Den ene blev accepteret over telefonen og den anden på nettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe rolig - vi tager først afsted kl 9 :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuh - Nu er det snart. Føler mig en anelse skræmt, og er begyndt at hyperventilere , selvom jeg prøver at lade være at tænke på det.

Vi kører lige om lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER