Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Jeg tror ikke, at jeg har skrevet herinde, men jeg har fulgt med...

Helt ærligt, så synes jeg du skal være din søster i det her tilfælde - du må tackle ham og sige du har kaffe klar når han har fri... Du får det helt sikkert bedre med dig selv fordi du turde, selvfølgelig vil du nok være flov osv lige efter, hvis han siger nej, men du vil føle sig så sej fordi du gjorde det! :goodluck

Men ellers skal du helt sikkert spørge til den ring... - især når du synes sådan nogle ting er spændende... :loveshower

Ja jeg er måske nok nød til at lave en tackling en dag - Men jeg sætter mig altså IKKE ovenpå ham, og bliver dér til han giver op og siger "okay - OKAY!" :lolhit

Men først skal jeg finde ud af det med den ring - og der skal lidt flere ting på plads, inden jeg iværksætter Operation Tackling :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå -I´m over and out! Skal jo være frisk til i morgen :whistling

Sov godt alle sammen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Morgenstund har guld i mund" - Hmm jeg synes bare jeg har dårlig ånde!

Mine englebasser har holdt mig vågen det meste af natten.. Eller den store har. Hun lagde ud med mareridt, det lille pus. Og blev så ved at vågne flere gange i nat- Hvor det lige var nødvendigt at vække mor for at høre om jeg nu også sov, om jeg ikke liige kunne hente dette og hint - og gå med på toilettet og al den slags ting. Og jo selvfølgelig kunne jeg det for min skattebasse.. Til sidst var hun altså blevet sulten og ville have morgenmad, men der satte jeg altså grænsen. Det vækkede så den lille agumentator i hende - og det blev diskuteret i ca en halv time fra lidt over to til lidt over halv 3 <_< - SÅ vågnede hunden ellers og ville gerne ud - når nu vi andre var vågne <_< Og bagefter kunne jeg ikke sove selvfølgelig. inden jeg er ved at falde i søvn er klokken næsten halv fire.. Jeg synes lige at jeg havde lukket øjnene.. så vågner den LILLE :rolleyes Der var kl 5:30 og jeg gav op. Jeg har sovet ca 2 timer sammenhængende som det længste.. SÅK.. Og sidder med MEGA render under øjnene og knaldrøde øjne af træthed..

Ydermere er det gået op for mig at min skønhedspleje igår er gået grueligt galt. Jeg ville give min krop lidt kulør igår, med en dejlig selvbruner jeg har. Det er sådan en hvor man i toppen kan indstille nuancen, fra lys til meget mørk - Jeg glemte at justere den, med det resultat at jeg har en rigtig flot middelkulør - MED en masse striber <_< - jeg skal SÅ meget have lange bukser og langærmede på i dag! - Ansigtet må klares med foundation.. så jow jow . jeg bliver rigtig lækker at se på idag.. mislykket selvbruner krop, plus hævede og røde øjne, tilsat flotte render :rolleyes

Min plan om at være stang lækker kommer vist på stand by et par dage :lol

Nå men ikke desto mindre skal jeg nok se, at få lagt mærke til den ring der idag.. Og så har jeg i øvrigt en sær mavefornemmelse af at der snart sker noget - Noget spændende og fantastisk.. Om det har med xxx at gøre ved jeg ikke endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For i øvrigt kan jeg tilføje at jeg har to englepiger der ligger i min seng og snorker højlydt lige nu - Kan godt forstå de er trætte :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi ikke sjovt at se denne tråd midt i eksamensskrivningen... Nu har jeg fået læst hele tråden men ikke skrevet opgave :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hrmm - De sad selvfølgelig til morgensamling da vi kom.. Kunne høre han sad inde i rummet med ungerne. Nå men i det mindste var det rart at vide med mig selv at jeg havde været HELT klar og rolig, HVIS det nu havde været.

Jeg kikkede ikke engang derind da jeg gik - så aner faktisk ikke engang om han bemærkede mig.

Til gengæld fik jeg set lidt nærmere på hans bil :whistling

Ingen børnesæder bagi - Selerne er faktisk ikke engang fremme, så tror ikke der sidder nogle der normalt.

Til gengæld stak der alverdenens papirer op i de der lommer bag på forsæderne. Manualer og alt muligt.. tegn på en typisk mandebil, hvor der ikke er en kvinde indenover og lige få det gemt lidt mere væk :P

Det eneste sæde der bærer præg af at være benyttet er føresædet. Det KUNNE jo så godt være at hvis han var par med en, at de havde hver deres bil.. Men med tanke på den lille bitte gamle skrammelkasse han havde før - så tror jeg slet ikke det er tilfældet her, hvis det skulle være.. Så tager det som et godt tegn.

Og ellers - så ANER jeg ikke hvad dagen bringer. Udover at jeg skal huske at holde øje med den ring der. Jo og så skal jeg bede om navnene på alle børnene i min datters gruppe, da vi skal holde børnefødselsdag på søndag.. Vi må nemlig ikke dele invitationer ud i BH, når det ikke er til alle selvfølgelig.. Hvis yyy også er der spørger jeg bare, om ikke én af dem har tid til lige at hjælpe mig - Og håber at xxx - som altid, reagere først. Ja og ellers så spørger jeg bare ham - God undskyldning for at få hans opmærksomhed - og få en lurer på den finger der.

Ud over det overvejer jeg om jeg skal tage min ring på, der minder om en forlovelsesring i sølv. Tæt på kan man godt se at det ikke er det... det er faktisk en tilbudsring til 150 kr jeg købte for ti år siden :lolhit .. Bare for at provikere, og se om jeg får en reaktion.. og så derefter ikke gå med den igen selvfølgelig - Men det tænker jeg lige nærmere over :whistling

Og lige nu er det tilbage under dynen med mig - Lige i DAG er jeg glad for at jeg er ledig lidt endnu- NØJ jeg ku stå op og sove :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi ikke sjovt at se denne tråd midt i eksamensskrivningen... Nu har jeg fået læst hele tråden men ikke skrevet opgave :whistling

Eejj :klap Kan du så komme igang :P

Er ked af at jeg har dårlig indflydelse på dig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor vil du provokere ham og hvad vil du få ud af det ?

Det forstår jeg ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For at få en reaktion tror jeg :rolleyes . Men nu har jeg sovet, og hjernen fungere igen - så meget den nu kan med mig :D Og idéen er pillet af bordet igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det tid til at hente unger!

Det er underligt, men jeg har sådan en fornemmelse af, at jeg vil se en mega ændring ved ham idag.

Kan ikke helt forklare det.. sådan lidt afvisnings - agtigt tror jeg.

Nå men det vil tiden vise - Jeg kører i hvertfald lige om 5 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg fik ret <_<

Ikke at han var decideret afvisende.. Men han bestemt heller ikke det modsatte.

Kan altså slet ikke finde ud af den mand der!

Fik dog spurgt ham om de navne på alle børnene i gruppen, og han gik da også med indenfor og viste mig hvilke navne på listen det var, men var lige så hurtig væk, som han dukkede op hele tiden i tirsdags - Og jo ringen sad stadig på den venstre ringefinger.

Tænker lidt at han måske HAR set den besked der. .f.eks. torsdag ( for det var i fredags det blev... mærkeligt)Og at dette så er hans måde at sige - Tak men ellers tak. Men det vides ikke med sikkerhed. Som nævnt i første indlæg skifter han ofte attitude i perioder - måske han er inde i en af de "skift" lige nu.

Én ting er ihvertfald sikkert.. Jeg gør INGENTING så længe det er sådan her.. det er simpelthen for tvivlsomt for mig.

Der i mod tror jeg at jeg bakker lidt ud, og lader som ingen ting.. Og så må vi se hvad der sker, så det kan altså godt være at tråden her bliver noget stille, indtil ( og HVIS) der sker noget mere.

Imellemtiden, vil jeg fokusere mere på mit skriveri igen, og på kreative sysler og sådan.. Skal have tankerne lidt på afstand tror jeg. Dette betyder ikke at jeg har givet op - For det har jeg slet ikke, men tror bare det er klogt at skrue lidt ned for charmen, og tage det lidt roligt for en lille tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker også lidt om de måske snakker om det deroppe, eller om de har ladet en bemærkning falde om det.. Altså til ham. De har måske nok bemærket at han slipper hvad han har i hænderne og går ind, når jeg går ind osv. Måske bemærket at han stod lovligt tæt eller de blikke..

Han stod også meget tæt i dag da han udpegede de børn.. Men forsvandt bagefter.

Ja eller måske nogle set det jeg har skrevet her, og har fortalt det.. Men altså.. Så kender han da sandheden hvis det er sådan det hænger sammen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner en opdatering i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner en opdatering i dag :)

Ville skam gerne have givet dig en..

Så lige datteren havde lus i morges, så alle har været hjemme og få den store tur -SÅ har slet ikke været der :)

Jeg tror, jeg troede at jeg egentlig var sikker på, at jeg havde bestemt mig for, at være på det rene med, at jeg overhovedet og addeles IKKE kunne lide xxx mere.. sådan en mood swinger :whistling

Men trods jeg HAVDE givet den lilles far besked om at hun var hjemme, var han alligevel dukket op i BH, Hvor xxx havde grinet godt af ham. Da han nævnte ham blev jeg helt..

Mig, mens jeg nærmest hoppede op og ned på samme sted, som et ivrigt barn: "*GIIIISP* xxx? sagde han noget? hva sagde han? sagde han ellers noget? gjorde han ikke?"

Datterens far :blink - "Hvorfor spørger du??"

Mig: Nårh.. ææh.. det var bare fordi jeg glemte et møde og *host* du ved.."

Såeeeh .- jeg tror, at det jeg troede så alligevel ikke helt passer sammen med det jeg tror jeg tror nu.. :rolleyes ÅÅh altså xxx - smut nu ud af min hjerne og mine følelser :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen bliver jo nok altså en RET kort update. Jeg kommer kun derned for at aflevere -Der er bedsteforældre dag i morgen, så min mor tager pigerne med hjem der - Og så er der lige 2 lukkedage -Altså 4 dage hvor jeg slet ikke skal derop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg afleveret ungerne.

På vej derhen følte jeg mig anderledes rolig. Har jo sat mig for at trække mig lidt og se tiden an.. Og jeg har desuden lagt låg på følelserne, så jeg ikke er SÅ kuldret mere :D

Da vi når parkeringspladsen, er den første bil jeg spotter selvfølgelig hans.. Og det irriterer mig lidt, da jeg mærker en behagelig illing løbe gennem kroppen. Men det er ikke noget der slår mig ud, og vi fortsætter ned mod selve børnehaven, mens jeg er ganske tilfreds med min plan om slet ikke at kikke efter ham på dén måde der. Pigerne opdager at de andre børn har cykel med.. Og jeg notere mig at jeg skal huske at spørge yyy om mine børn også skal have cykel med - Der er jo fyldt med telte og alt muligt på legepladsen, da det er bedsteforældre dag.

Vi kommer så ind, og den store smider tøj og sko over alt, mens den lille gerne vil have hjælp til det hele idag. Jeg sidder på hug foran hende og hjælper med at få støvler af, da døren til mødelokalet går op.. Og jeg er helt klar over hvem det er der kommer ud.

Med et blik der sender et jag af fryd igennem min krop ser han ned på mig, med et skævt smil og siger kælent "Godmoooooorgen". Jeg ligger kun mærke til øjnene.. De der fantastiske øjne, som jeg er begyndt at betegne som magiske.. Han holder øjenkontakten mens han går forbi mig med et sært smil..

Hvad er det med ham? Han virker sært tilfreds med sig selv i dag..

Han går mod køkkenet og er nu på min højre side,( jeg snøvler med den lilles sutsko lige nu)da jeg kommer i tanke om de cykler der. Jeg siger så hans navn og han vender sig 180 grader, og står med fronten direkte mod mig, og da han nu står noget fra mig, får jeg først set ordentligt på ham... Og så Kører de første 30 sek af Berry Whites "Can't Get Enough Of Your Love Baby" - ellers for mit indre øre.

Det lyder ca sådan her

Mine øjne glider langsom ned fra det nyklippede velfriserede hår, til den nybarberede kæbe, videre ned over skjorten til.. eehm.. bæltet.. ned over de mørke jeans han har på, med lynlåse der er stratetisk placeret sådan at de peget skråt nedad fra hoften, og mod... you know :whistling ..Og til sidst ned til skoene.. ooog op igen, lige så langsomt.

Det værste ved det er, at jeg lige der faktisk ikke aner hvad det er jeg laver.. jeg opdager det først da jeg er tilbage ved hans læber, som krøller op i et selvsikkert smil. Og mit blik ender så ved hans øjne som lyser af selvtilfredshed.. med et drillende glimt i. Der går det så op for mig at jeg stadig har munden åben da jeg var ved at sige noget jo :blush .

Hans smil bliver bredere da det går op for mig. Han har helt 100 set, hvordan jeg tjekkede ham ud.. og min forvirring da det gik op for mig.. Jeg har nok mere lignet en der tænkte " hvad skete der lige der?".. For jeg rødmede til min egen overraskelse slet ikke, da jeg opdagede det.. Nå men jeg får let rystet spurgt om de cykler der. Han tager et skridt hen imod mig mens han forklare at de ikke nåede at aflyse cykeldagen.. Men at de ikke kan cykle på grund af alle tingene ude på legepladsen. Jeg nikker bare, og ser at få hjulpet den lille færdig, og så er hun løbet.

Jeg får madkasserne på plads og ordnet det sidste. Og går så ind på stuen for at kysse farvel. yyy smiler men sender mig det mest mystiske blik.. Jeg lader som jeg ikke har set det. Jeg skal så lige have indfanget den store for at sige farvel til hende også, og hun er ude på toilettet men, xxx står stadig derhenne.. så jeg forsøger bare at råbe til hende. Han smiler til mig igen, og træder så til og hjælper mig med at fange hendes opmærksomhed. Jeg får mysset og krammet, og væk er hun. Jeg ser efter hende mens hun løber afsted, og bemærker så at han står og ser på mig.. stadig med det der selvtilfredse smil om munden, og et kækt glimt i øjet.

Igen overrasker jeg mig selv - jeg ikke så meget som rødmer, men smiler til ham og ønsker en god dag - og så går jeg. Jeg bemærker at han først forlader gangen da jeg er på vej ud af døren.

Berry, kørte igen for mit indre øre, og jeg havde næsten lyst til at løbe gadedrenge løb hele vejen til lågen :loveshower

Jeg SIGER jer... Habba habba HABBA! Han var så smoking HOT at se på.. NØYY!

NEJ hvor er jeg dog ked af at jeg ikke kan være med til den bedsteforældre dag.. for DÆLEN da.. Ham gad jeg godt bruge en eftermiddag på at tjekke ud.. FÅÅÅRRKK!

Jeg ved ikke om han selv havde forventet at få en sådan reaktion fra mig - Men er det tilfældet, fik han vist det han ønskede og mere til!

Og jeg er ikke engang flov over det, eller pinligt berørt. Når man ser ud som han gjorde i dag, er han satma selv uden om det, og fortjener i øvrigt en sådan anerkendelse.. Mums :kuller

Surt der er 5 dage til jeg skal se ham igen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Han lyder til at være en pæn mand :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Han lyder til at være en pæn mand :sandie

Altså.. Jeg ved ikke om andre ville betegne ham som værende pæn.. eller flot.. JEG synes jo han er pæn. Jeg synes i det hele taget at han er ret fantastisk :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er da det mest underholdende jeg længe har læst - og at blive så grebet af en fortælling kommer helt bag på mig.

Men hvor er det fantastisk at læse, hele den følelsesmæssige rutchetur - på godt og ondt, og som vi alle vel på et eller andet punkt selv kan relatere til.

Jeg ønsker dig al det bedste og glæder mig allerede til næste opdatering. Håber du kan komme igennem de næste 5 dage, når dagen udviklede sig som den gjorde. :loveshower

Jeg kan forestille mig, at ved at tænke på det kan give en følelse af sommerfugle og kriller i maven. Et sus som allerhelst gerne må vare ved..Nyd det. Det fortjener du i høj grad. :loveshower

Mange hilsner

Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, sikken en god opdatering. Glæder mig til næste opdatering :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er da det mest underholdende jeg længe har læst - og at blive så grebet af en fortælling kommer helt bag på mig.

Men hvor er det fantastisk at læse, hele den følelsesmæssige rutchetur - på godt og ondt, og som vi alle vel på et eller andet punkt selv kan relatere til.

Jeg ønsker dig al det bedste og glæder mig allerede til næste opdatering. Håber du kan komme igennem de næste 5 dage, når dagen udviklede sig som den gjorde. :loveshower

Jeg kan forestille mig, at ved at tænke på det kan give en følelse af sommerfugle og kriller i maven. Et sus som allerhelst gerne må vare ved..Nyd det. Det fortjener du i høj grad. :loveshower

Mange hilsner

Nica

Jeg er glad for at du nyder at læse min beskrivelse :blush

Jeg er ihvertfald glad for at kunne komme ud med det herinde, ellers var jeg blevet sindssyg tror jeg :wacko

At ændringen fra fredag OG mandag er så markant, gør mig helt svimmel af glæde. Det er næsten som at være tilbage i sidste uge.. bare bedre :loveshower Jeg kan dog stadig ikke helt finde ud af ham, og er nogle gange stadig i tvivl om det er mig der opfatter det hele forkert.

Dog er jeg ikke i tvivl om måde han så på mig på, der sidste tirsdag.. eller at han tilsyneladne var ret så tilfreds med min reaktion på hans udseende i dag (han har VIRKELIG tænkt over sammensætningen, og brugt tid på at komme til at se godt ud, og tøjet - ihvertfald bukserne var nye.. han plejer slet ikke at gå i en "smart" stil som de er i.. altså.. ikke fordi jeg ligger mærke til detaljerne ved ham vel? :whistling )

Altså hvis han har gang i den der: Giv line, træk ind, giv line, træk ind (for at bruge fiskemetaforen, så virker det ret så godt må man sige <_<

Men jo - Jeg kan sagtens komme igennem de næste 5 dage, efter i dag. Jeg kunne have klaret det, bare på den måde han så på mig og sagde godmorgen, hvis det skulle være :kuller

Dog håber jeg da at han i løbet af de 5 dage, måske får tid til at se på sin facebook :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, sikken en god opdatering. Glæder mig til næste opdatering :loveshower

ja ikk :glad - Jeg fattede ihvertfald selv nyt mod.

Skal nok opdatere så snart der sker nogt - Hvis der altså overhovedet gør det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih hvor er det spændende. Jeg hepper så meget på at det her får en lykkelig slutning og I endelig finder sammen :glad

Og hvor er det dejligt at læse dine små fortællinger, man bliver jo helt selv som nyforelsket igen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih hvor er det spændende. Jeg hepper så meget på at det her får en lykkelig slutning og I endelig finder sammen :glad

Og hvor er det dejligt at læse dine små fortællinger, man bliver jo helt selv som nyforelsket igen :biglove

Tak skal du have :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det er jo vildt spændende det her :glad næsten som et læse romanbladet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER